Skip seuraavaan iltaan
Aleksi
Lentokone rullaa kiitoradalla kun laskeudumme Ouluun. Meillä on keikka huomenna ja päätimme tulla päivän etukäteen. Muut käyvät moikkaamassa perheitään ja minä tulin mukana vain koska en halunnut matkustaa yksin jälkeenpäin.
Hetken päästä nousemme koneesta ja käymme hakemassa laukkumme. Kuljemme julkisilla keskustaan ja jokainen jää vuorotellen pois lapsuuden kotiensa kohdilla. Minä puolestani menen Ollin kanssa hotelliin, sillä hänen vanhempansa ovat lomamatkalla Kreikassa.
Kirjaamme itsemme sisään hotelliin ja raahaudumme hotelli huoneeseen väsyneenä matkasta. Lysähdämme sängylle ja makoilemme siinä. Olli silittää hiuksiani. Emme puhu mitään. Olen todella väsynyt ja jossain vaiheessa silmäni alkavat painua kiinni ja nukahdan.
-----------
Herään kahden aikaan yöllä. Olen jatkamassa nukkumista kun yhtäkkiä tajuan ettei Olli olekaan vierelläni. Hetkessä olen aivan hereillä ja alan skannata huonetta katseellani. Ollia ei näy missään. Vilkaisen puhelintani, olen saanut viestin Ollilta.
Rakas <3: Jos satut heräämään, niin lähin käymään ulkona, älä oo huolissas
Tuijotan viestiä ja jostain syystä mieleeni tulee kaikista pahimmat skenaariot. Olimme puhuneet pari yötä sitten kaikennäköisiä ja Olli kertoi kärsineensä nuorempana lievästä masennuksesta.
Puen äkkiä päälle ja paniikissa lähden juoksemaan ulos. En oikein edes tiedä minne olen menossa, mutta tarve löytää Olli mahdollisimman nopeasti, on kova. Kuljen eteenpäin ilman suuntaa ja päädyn jollekin sillalle.
Sillan kaiteella istuu joku ja lähden ripeästi kävelemään lähemmäs. Puolessa välissä matkaa näen sen olevan Olli. Paniikki iskee ja jähmetyn paikoilleni. Ei kai hän ole hyppäämässä? "Olli ei älä hyppää!" huudan paniikissa ja lähden juoksemaan tätä kohti. Hän kääntyy katsomaan minua ja irrottaa otteensa kaiteesta.
Vähän tämmönen lyhyempi osa, mut haluun pitää teit hetken jännityksessä. Ja kiitos muuten sikana 1k lukukertoja, ne merkkaa mulle ihan sika paljon ❤️❤️❤️!
Sanoja 268
YOU ARE READING
Feel something
FanfictionSisältää ainaki Olli x Aleksi juttui ja varmaa jotai muutaki mut kattellaa sitä myöhemmin. Kirjottelen lähinnä omaks iloks mut kiva jos tykkäätte 😁 TW. K18 settiä ainaki todennäköisesti Päihteitä, kyllä Petipuuhia, todennäköisesti Kirjoitusvirheit...