"Hande?" diyen Buket ile gözlerimi Uras'dan çektim. "Hmm?" diye mırıldandığımda bana göz devirdi. "Gözlerini ondan çek." dediğinde ona döndüm. "Pardon, neden?"
Sorduğum soruyla gözlerini kaçırdı. Bakışlarımı ondan çekmeyince derin bir nefes alıp bana baktı. "Ya Hande, kızma da. Ben sizi abimle shipliyorum."
Söylediği şey ile ona şaşkınlıkla baktım. "Ne saçmalıyorsun ya!?" diyip kaşlarımı çattım. Buket bana özür diler gibi baktı. "Özür dilerim." mırıldanmasını duymamazlıktan geldim.
Faruk abinin arabası görüş açıma girince Buket'e döndüm. "Onun ne işi ve burada?" "Bugün işi yoktu." diyince ona çatık kaşlarımla baktım. "Taksiyle gideceğiz demiştin."
Susup gözlerini kaçırınca, bıkkınlıkla soludum. "Kızlar? Gelin hadi." diyen Faruk abi ile gözlerimi ona çevirdim. Buket'in söylediklerinden sonra onun yüzüne nasıl bakacaktım? Adam abimden farksız değildi ki benim için.
"Özür dilerim Hande." dedi Buket arabaya binerken. "Hande, gelmiyor musun?" Faruk abiye bir şey söyleyeceğim esnada duyduğum korna sesi ile duraksadım.
Faruk abinin arabasının arkasında Doruk'un arabası vardı. Hass! Ve çatık kaşlarıyla buraya bakıyordu. Arabadan inmesiyle alt dudağımı ısırdım.
Yanıma kadar gelince, gözlerimi arabanın içinde ki Faruk abiye çevirdim. "Beni Doruk abi bırakacak." dediğimde Doruk'un gözleri yüzüme çevrildi. Faruk abi kafasını sallayıp arabayı çalıştırdı. "Görüşürüz." dedikten sonra yanımızdan ayrıldılar.
"Görüşürüz diyor bir de." kendi kendine söylenen Doruk'a güldüm. Gözleri bana döndü sıkıntıyla nefes verip bana yaklaştı "Abi?" diye mırıldandı yüzüme karşı.
Onu itekleyip arabaya doğru yürüdüm. "Hadi gidelim, Doruk Abi." dedim abiyi bastırarak. Ön kapıyı açarken Doruk bana sinirli bakışlar atıp şoför koltuğuna yürüdü.
Emniyet kemerini bağlarken üzerime eğilmesiyle elimi cama yasladım. Güldü "Sakin ol." kemerini bağlayıp geri çekilince derin bir nefes alıp camda ki elimi çektim.
Arabayı çalıştırıp, sürmeye başlayınca sırtımı koltuğa yasladım. "Yemek yiyelim." gözlerimi ona çevirdim "O niye?" sorduğum soruyla kısaca bana bakıp yola döndü "Aç değil misin?" diyince gülümseyerek kafamı salladım.
Önümde dönerken o konuştu "Köfte ekmek?" diyince kafamı hızla olumluca salladım. "Olur." dedim sevinçle.
Gözleri bana döndü, biraz yüzümde oyalanıp yola döndü. "Nasıl bir şeysin sen?" diyince güldüm "Normal bir insan." dediğimde kısıkça güldü. "Tatlı bir insan."
🤍🤍
"Usta, bize bir yarım bir bütün. 2 tanede ayran." dedi Doruk. Abi kafasını sallayıp yanımızdan ayrılınca Doruk'a baktım. "Neden bir yarım?"
"Çeyrek mi istiyorsun?" dedi alayla. Ona yapmacık bir kahkaha attım. "Ha ha ha çok komiksin gerçekten." diye mırıldanıp telefonumu elime aldım.
Telefonumun elimden çekilmesiyle kaşlarım çatıldı "Napıyorsun ya?!" dedim sinirle ona bakarken. O ise rahatlıkla telefonumu cebime koyup bana baktı. "Karnımızı doyurmaya geldik."
"Telefonum ile ne ilgisi var?" dedim sinirle. Sessiz kalınca göz devirip kollarımı göğsümde birleştirdim.
Güldüğünü duydum ama dönüp bakmadım. "Küstün mü?" diyince sinirle güldüm "Hmm."diye mırıldanıp onu geçiştirdim.
Ortamız da ki masaya kollarını koyup bana yaklaşmaya başlayınca gözlerimi ona çevirdim. O bundan memnun olmuş gibi güldü. "Ha şöyle ya. Yüzüme bak." dedi geri çekilirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı (+18)
Teen FictionTAMAMLANDI. +18 (Tecavüzlük içeren bir sahne yok. Yaşadıkları şey ikisinin isteğiyle oluyor.) (Kitabımda fazlaca cinsellik olacak. Lütfen rahatsız olanlar ve yazdıklarımdan hoşlanmayanlar, kitabımı okuyup salak salak yorumlar yazmasınlar.) Teşekkür...