941 bin için çok teşekkür ederim 💓💝💘💟❤️
Sizleri seviyorum, iyi okumalar. 💖
Satır aralarını, önceki bölüm gibi yorumlarla dolduralım tamam mı?
Tiktok hesabı açtımm. Kullanıcı adım @_kopekseniii
Takip edebilirsiniz, kitaplarımdan kesit atacağım. 💟
*Sınır = 1700 oy 2000 yorum
🤍🤍
"Doruk?" ona seslenmemle yolda ki gözlerini bana çevirdi. "Efendim, yavrum." hitap şekli ile iç çektim. Bu kelimelerden hala etkileniyorum...
Boğazımı temizleyip yerimde dikleşirken,o gözlerini yola çevirdi. "Eğer bu kadının niyeti başkaysa, kavga vardır demek. Bu durum senin işini etkiler mi?" meraklı çıkan sesime ve soruma güldü. "Eğer öyle bir şey varsa, arkandayım bebeğim."
Söylediği şey ile bedenimi ona çevirip şaşkınlıkla konuştum. "Gerçekten mi?" kafasını olumlu anlamda salladı. "Umarım, polise şikayet etmez." diye mırıldandım. Çünkü eminim, niyeti düşündüğüm gibi.
"Avukatın benim." diyip göz kırptı Doruk. "Sabıkalı olacağım neredeyse, sen hala avukatın benim diyorsun. Aman aman, yesinler. " dedim alayla. "Aklımda bir tek o var, Hande. Hatırlatıp durma, kenara çekip aklımda olan şeyleri yapmamak için kendimi zor tutuyorum."
Dudaklarımı yalarken, sol elimi sağ bacağına koydum. "Yapsana..." diye fısıldadım, tırnaklarımı baldırında gezdirirken. Şuan onu istiyorum.
Arabanın ani fren yapmasıyla, gözlerim kocaman oldu. Bu kadar hızlı beklemiyordum. O emniyet kemerini çözerken ben dışarıyı inceledim. Hava daha aydınlıktı, ama burası ıssız bir yerdi.
Doruk koltuğunu biraz geriye doğru yatırıp bana döndü. "Yapalım şunu." diyince kıkırdayıp, emniyet kemerimi çözdüm ve kucağına yerleştim. "Ama dava?" "sorum ile gözlerime baktı."Dava bekler. Seni özledim." dedi ellerini belime sararken.
Gülümserken ellerimi saçlarına çıkardım. Artık saçlarını, tutarlarının alnına düşecek kadar uzatıyordu. "Seni seviyorum." diye fısıldadı yüzünü boynuma gömerken.
Dudaklarımı saçlarına bastırdım. "Bende seni seviyorum, sevgilim." diye fısıldadığımda, içine derin bir nefes çekti. "Evde sevişelim. Sert olacağım, gözüme çok tatlı geldin." diyince, kaşlarımı yukarı kaldırırken yüzünü boynumdan çekip yüzümü yüzüne yaklaştırdım.
"Hadi ya, öyle mi? Sadece bugün mı tatlı geldim gözüne?" diye sordum dudaklarına bakarak. Doruk hayran bakışlarını yüzümde dolaştırdı. Seviyorum ben bu herifi. "Bayılıyorum." diye fısıldadı, bakışları yüzümdeyken.
"Yaa, bayılıyor musun?" diye sordum cilveli bir sesle. Doruk üst dudağını diliyle ısalttı. "Evde bayılmaya deva-" cümlesini dudaklarım böldü.
Elleri belimi daha sıkı sarmaladı ve öpüşüme karşılık verdi.
Üst dudağım ile ilgilendi her zaman ki gibi. Ona karşı zaafı var gibiydi. Emerken kanattığı bile olmuştu.
"Yaa." diye mırıldandım dudaklarımı dudaklarından ayırıp, hafifçe kalçamı oynatırken. Bunu yapmamla güldü. "Beni kışkırtma." dudak büzdüm. "Dudak da büzme. Libidomu yükseltiyorsun."
*libido, insanın yaşama gücünün, davranışlarının temelini oluşturan cinsel içgüdü.
"Onu yapma şunu yapma, öleyim mi ben Doruk?" kaşaları çatıldı. "Ölmeni isteyen kim?" diye sordu söylediğim şeyden hoşlanmamış gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı (+18)
Teen FictionTAMAMLANDI. +18 (Tecavüzlük içeren bir sahne yok. Yaşadıkları şey ikisinin isteğiyle oluyor.) (Kitabımda fazlaca cinsellik olacak. Lütfen rahatsız olanlar ve yazdıklarımdan hoşlanmayanlar, kitabımı okuyup salak salak yorumlar yazmasınlar.) Teşekkür...