GÜNAYDINN<3
Uzuun bi aradan sonra ilk defa onları yazacağım, kusurum yanlışım varsa affediin.
Uzun zamandan sonra ilk defa bu bildirimi aldınız :)))
Çok heyecanlıyımm. Muhtemelen çoğunuz sitem edeceksiniz. biliyorum ama çoğu yazarın tıkandığı bir dönem olur ya hani o benimde başıma geldi maalesef çok özür dilerim...Sizi seviyorum. <3
3.76 milyon✨
İyi okumalar. <3
Oy verip yorum yapmayı unutmayıın
İnstagram hesabım: _nergiskara_
gözümün gördüğü, göğsümün bildiği ile bir değil
🤍🤍
Doğum gününden 2 gün sonra...
"Doruk!" diye bağırmamla Doruk oturduğu yerden hızla kalkıp yanıma geldi. "Efendim, güzelim bebeğim." derken beni inceliyordu. Onu yanıma çekip oturturken, yanaklarımı iki avucumun arasına aldım. "Seni çok seviyorum." diye mırıldandığımda Doruk gülümsedi.
"Ne dedin? Uçak geçti duyamadım." dedi gülerek.
Güldüğümde, ellerini belime sararken konuşmaya devam etti, "Ben daha çok." diye mırıldandı. "Hayır ben daha çok." diye direttim. Gülerek "Tamam ikimiz de daha çok." diyince gülmüştüm.
"Doruuk!" dedim u'ları uzatarak. Merakla bana bakarken "Hı?" diye sordu. Burnumu burnuna sürterken mırıldandım. "Şey.."
"Ney?" dedi elleri belimi okşarken. "İşin bitti mi?" diye sorduğumda, gözlerini kısarken, "Neden soruyorsun?" diye sordu.
Elimi saçlarına çıkartıp okşarken gülümsedim. "Biraz dışarı çıkıp gezelim mi?" diye sordum gözlerimi kırpıştırarak ona bakarken.
Yüz ifadem onu gülümsetti. Bu hareketi daha da gülümseme neden oldu.
Belimdeki ellerini çekip, yanaklarıma koydu. "Sen bana böyle kedi gibi bakarsana, ben sana hiç hayır diyemem ki." diye mırıldandı, dudaklarını gözlerimin üstüne teker teker bastırıp geri çekerken.
Gülümseyerek baktım ona. "Yaa! Sen nasıl böyle iyi bir insansın ya!?"
Saçlarını abartıcı derece hızlı okşayıp yüzünü mıncırmaya başlamamla, bana korkarken bakarken mırıldandı.
"Ben hala alışamadım bu sevgi patlamalarına söyleyeyim."
Gözlerim doldu.
Ani gelen duygu değişimleri...
Ellerimi ondan çekip kucağıma koyarken, endişeyle yerinde dikleşti. "Yavrum, ne oldu? Neden gözlerin doldu bir anda?"
Elimle gözümü sileceğim esnada, o ellerini yanaklarıma koydu ve baş parmaklarıyla göz yaşlarımı sildi.
"Hande'm? Güzelim neyin var?"
"Bebek var?" gözlerimi ona çevirdim. "İçimde bir bebek var Doruk." dedim gözlerine bakarken.
Kafasını sallarken, rahatlamış gibi baktı bana. "Ha doğru, arada bir hatırlat bana unutuyorum çünkü ben." dedi kinayeli bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı (+18)
Teen FictionTAMAMLANDI. +18 (Tecavüzlük içeren bir sahne yok. Yaşadıkları şey ikisinin isteğiyle oluyor.) (Kitabımda fazlaca cinsellik olacak. Lütfen rahatsız olanlar ve yazdıklarımdan hoşlanmayanlar, kitabımı okuyup salak salak yorumlar yazmasınlar.) Teşekkür...