"Hande! Kalk hadi." diyen abimin sesini duyunca sıkıntıyla homurdandım. Niye her gün okula gidiyoruz?Odamın kapısı sertçe açılınca hızla gözlerimi açtım. Kapıya baktığımda tahmin ettiğim gibi, abim elinde bir bardak suyla bana bakıyordu. Oh, ucuz atlattım.
"Hadi yine iyisin." diye mırıldanıp suyu kafasını diklerken odadan çıktı. "Kahvaltı hazır, gel." diyince göz devirip ayağa kalktım.
Lavobada işlerimi halletikten sonra okul formamı giyip odadan çıktım.
Abim Tuna ile beraber yaşıyorduk. Ben Lise son sınıfa giderken, Abim ise Üniversite 3. sınıftı. Hukuk okuyordu ve yapacağı mesleğide acayip bir şekilde çok seviyordu. Annemiz ise ben 5 yaşındayken vefat etmişti. Babamızınsa durumu gayet yerindeydi, bizden uzakta yaşıyordu ama bize her ay para yolluyordu.
Kahvaltı masasına oturunca abim çaydanlığı eline alıp bana çay doldurmaya başladı. "Bugün yine çok sevgi dolusun."dedi bana kinayeyle sırıtırken.
Göz devirip sessiz kaldım. Tabağıma yaptığı hamurdan koyarken "Bugün son sınavını olacaksın değil mi?" diye sorunca kafamı olumlu anlamda salladım.
Dolduruğu bardağı önüme bırakırken "Geçen hafta, eve neden sabahın köründe geldiğini hala açıklamadın." diyince gözlerimi ona çevirdim.
Hassiktir! O gece. O geceyi tekrar yaşamamak için bir daha bara falan gitmeyeceğim anasını satayım.
Ağzıma salata atarken "Niye olacak abiciğim! Buket'te kaldım dedim ya." diyip gözlerine baktım. İnanmamış gibiydi.
Buket, özür dilerim arkadaşım. Yalanıma seni de alet ettiğim için.
Abim sessiz kalınca bende susup kahvaltıma odaklandım. Kahvaltımızı ettikten sonra toplamış ve ben köpükle yıkarken abim duralamıştı.
Ellerimi havluya silerek en abimin sesini işittim. "Hande! Doruk geliyor, seni de bırakırız." dediğinde gözlerim kocaman oldu.
Lan hayır hayır!
"Abi ne gerek var şimdi."diye konuştuğumda abim bana garip garip baktı. "Otobüse para vermiyeceksin işte, daha ne istiyorsun ki?" diye sorunca kafamı salladım.
O dişlerini fırçalamak için yanımdan ayrılırken, ben kendimi koltuğa bıraktım. Doruk geliyor, zihnimi o gece düşüyor. Hassiktir ya ne yaptım ben? O da resmen sarhoşluğumdan yararlandı. Pislik!
Kapı çalınca, korkudan koltuktan düştüm. Abim banyodan çıkınca beni gördü ve kahkaha attı. "Noldu lan?" diyip tekrar kahkaha atınca göz devirip ayağa kalktım.
Kahkahalarıyla birlikte kapıyı açınca, onu gördüm.
Doruk Sancak.
Abimin arkadaşı, o geceden sonra da benim korkulu rüyam. Lan o gece biz baya birlikte olduk. Hay sıçayım!
Abim onu eve davet edip ortadan kaybolunca, Doruk ile yalnız kaldım. Stres içerisinde olduğum yerde hareketlenip odama gitmek için yanından geçeceğim esnada, beni onun sesi durdurdu.
Sıçtım!
"Nereye?" diye sorunca yüzüne baktım. Boş boş bakıyordu. Acaba hatırlamıyor mu? Niye hatırlamıyor? "Odama." dediğimde bana yaklaşmaya başlayınca yutkundum.
Aramızda ki mesafeyi sıfıra indirip yüzünü yüzüme yaklaştırdı oradan da kulağıma yöneldi. Nefesi kulağıma çarpıp kalbimi tekletirken "O gece..." dediği esnada yanından sıyrılacaktım ki, belimden tutup beni kendine yapıştırdı.
Ona kocaman olmuş gözlerle baktım. "Napıyorsun? Abim gelecek." diye fısıldadığımda kaşları çatıldı. "Hatırlıyorsun." dedi. Bunu daha çok kendi kendine söylüyormuş gibiydi.
Hassiktir, o hatırlıyordu.
Yutkunurken "Neyi?" diye sordum. Salağa yatmak belki de en iyisiydi. Kaşları daha da çatılırken kendini bana bastırdı. O gece içime aldığım şeyi, karnımda hissettim. Siktir!
"Bunu." dedi fısıldarcasına.
Sinirli görünüyordu, belki de bir kız tarafından ilk defa mal gibi kalakalmıştı. Evet, ben onu o gecenin sabahında, o daha uyanmadan onu otel odasında bırakıp gitmiştim.
Ben yürek yedim sanırım. Bir de abimin arkadaşıyla. Baya yemişim ben ya, ama neyi..?
🕸️🕸️
Doruk bey çok kızgın dkdldld
Ne kadar çok oy ve yorum = o kadar bölüm. 🤝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı (+18)
Fiksi RemajaTAMAMLANDI. +18 (Tecavüzlük içeren bir sahne yok. Yaşadıkları şey ikisinin isteğiyle oluyor.) (Kitabımda fazlaca cinsellik olacak. Lütfen rahatsız olanlar ve yazdıklarımdan hoşlanmayanlar, kitabımı okuyup salak salak yorumlar yazmasınlar.) Teşekkür...