|16|

133K 4.5K 1.3K
                                    

Arkadaşlar sürekli bölüm istediğiniz için şöyle bir karar aldım.

Sınır koyuyorum geçince, bölüm atıyorum bundan sonra. Siz de çok beklemiş olmayın, bende önceden yazdığım bölümleri atmış olayım. Satır arası yorumu yapın tamam mı?

Umarım sınır da geçer.

Gerçi siz aldınız başınızı gidiyorsunuz, sizi yemem ısırırım ama sevgimden. ❤️

Çok sevgi💖😊

*Sınır = 500 yorum 550 oy

🤍🤍

"Gerçekten bunu yapacak mısın?" diye sordu abim sıkıntıyla. "Evet, bankta olacağız zaten merak etme." dedim abimin kolunu okşarken.

Can'ı ders çalıştıracaktım, ve abim bundan hoşlanmıyordu. "Tamam ama sadece 1 saat. Yanlış bir hareketi olursa direkt bana söylüyorsun." diyen abime kafamı salladım.

Odamda üzerimi değiştirirken, dış kapının çaldığını duymuştum. Muhtemelen abim açmıştı kapıyı. Kısa pijamalarımı çıkarıp, eşofmanlarımı giymiştim.

Odamdan çıkıp, merdivenlerden indim ve salona girdim. Doruk gelmişti. "Napıyorsunuz?" dediğimde "Gol!" diye bağırınca yerimde sıçradım. Kafasını vururken "Ödüm koptu mal herif!" diye sinirle söylendim. "Maç yapıyoruz. Ve her zamanki gibi ben yeniyorum." dedi gururla abim.

Doruk gözlerini benden çekip oyuna döndü "Kesin kesin. Dalgınlığıma geldi, yoksa her zamanki gibi ben yeniyorum." diyince abim ona küçümsercesine baktı. "Haspam. Düzgün oyna oyununu." diyip o da oyuna döndü.

Onların bu hallerine göz devirip, dış kapıya yürüdüm. Terliklerimi giyerken "Ben çıkıyorum!" diye bağırdım abim için. "Tamam! Sadece 1 saat." dedi abim içeriden.

Dış kapıyı açıp dışarı çıktım. Can'ı bankta göremeyince kaşlarım çatıldı. Neredeydi? "Hande kızım!" Nebahat teyzenin sesiyle bakışlarım ona döndü.

Kapısının önünde oturmuş çayını içiyordu. "Efendim." dediğimde kıkırdadı. Etrafa bakarken "Yaklaş bir bakayım sen." dedi gizemli bir şekilde. Dediğini yapıp yanına gittim. Eliyle eğil gibi el hareketi yapınca ona eğildim.

"Can'ı mı arıyorsun?" dedi gülümserken. Kafamı olumlu anlamda salladığımda "Az önce buradaydı, tam şurada seni bekliyordu." dedi bankı gösterirken. Ardından muzipçe güldü. "Sonra Doruk geldi, ona bir şeyler söyledi. Gitti çocuk." diyince kaşlarım çatıldı. "Ne söyledi?" diye sorduğumda, ince dudaklarını büzdü. "Bilemem artık." diyince dikleştim.

"Sizin aranızda bir şey mi var?" diyince gözlerim kocaman oldu. Biliyordum çaktı işte. "Hiç itiraz etme. Geçenlerde sabahın köründe senin odanın camından atlarken gördüm onu. Ama bir kızgındı, kavga mı ettiniz?" diye sordu merakla.

Gözlerimi ondan kaçırdım. "Utanma kız! Konuş benimle." diyince gözlerimi ona çevirdim. "Nebahat teyze, düşündüğün gibi bir şey değil."

"Birlikte oldunuz mu?" diye sorunca ona şaşkınlıkla baktım. "Dürbünle odamı mı izliyorsun?" diyince sevinçle çığlık attı. Hassiktir! Seviştik dedim ya lan!

"Oy biliyordum biliyordum. Çocuğun, sana olan bakışları bir başkaydı zaten." diyince ona Merak baktım. "Nasıl?" dediğimde bana döndü ve derince bana baktı. "Rahmetlinin bana baktığı gibi gibi bakıyor sana." dedi içli içli. Ardından önüne dönüp gözünü silince, elimi sırtına koyup okşadım.

Doruk bana gerçekten öyle mi bakıyordu?

Söylediği şey, ona deliler gibi aşık olan kocası Nuri amcanın ona olan bakışlarından bahsediyordu. Ama ne yazık ki Nuri amca 2 yıl önce eceliyle ölmüştü.

Abimin Arkadaşı (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin