Untitled Part 17

180 23 0
                                    




Мейър

Нямам никакво шибано понятие защо тази градина кара Нан да ме гледа с такива сияещи очи, но съм благодарен.

Трябва да му призная, че е умен кучия му син. Нищо не прави наполовина. Изпипва детайлите докрай и явно затова успява.

Мислите ми са превкъснати от сервитьор с безупречна униформа, поставящ на масата ни някаква салата.

- Господи!...Това е любимата ми салата- възкликва Нан и поглеждам към покритата с орехи салата заедно със съмнително на вид сирене, нарязано на кубчета. Тя се усмихва очарователно.

- За всичко си помислил, а?

Явно Коуп се е постарал да научи любимата й салата и също е наел сервитьори за вечерта. Мамка му тази салата ми изглежда гадна. Лично аз бих предпочел зелена салата със сирене Чедър, варени яйца и шунка, полято обилно със сос " Ранч". Сега как да ям тази гнусотия?

Замислям се за хранителните навици на Нан. Какво ли още обича? Надявам се да е по-добро от това на масата.

- За теб- най-доброро обслужване- отговарям и мислено се настройвам да опитам от гнусното сирене пред мен.

- Много ти благодаря. Тази вечер е идеална.

Разбира се Коуп се е постарал да изучи хранителните й предпочитания и дори бе наел сервитьори, които да ни обслужват. Тази салата обаче беше някаква гадост. Направо не знам как се очаква от мен да я ям? Ужасявам се от храната, която тя харесва.

- Исках тази вечер да се наслаждаваш- отговарям й мило.

- Благодарна съм ти. Ако следващото блюдо е брускети от мюфлета ( вид сицилиански хляб) с пастет от маслини- направо ще остана при теб през останалия си живот.

Живея в Тексас от дълго време, но съм роден в Луизиана и европейската кухня, характерна за този щат ми е позната. Знам какво са брускети, но никога не съм й бил фен. Също така ненавиждам вкуса на маслините- нито на вкус, нито на мирис. Ако ни сервират такова нещо- наистина не знам как ще се спра да не повърна.

По команда се появява сервиъьор, който за мой ужас носи точно такива шибани брускети. Ето точно това ще ме убие.

Сервитьора сервира на Нан, а после поставя чиния с хапки със шунка и сирене Чедар.

- Защото маслините не са Ви по вкуса, господине- усмихва се той.

- Не харесваш маслини, така ли?- удивена е красавицата, докато в този момент благославям Коуп. Умен човек.

Готова Да ИзгориWhere stories live. Discover now