НанХодене по хранителни магазини не е нещо, което да е моя практика. Имам назначени хора, които да извършват тази дейност. Така, че влизайки в Whole Foods- малко съм дезорентирана. Дошла съм да си купя само гръцко кисело мляко, но ми става интересно и решавам да се разходя из магазина. И без това се побърквам напоследък между четири стени у дома. Като съм сама- мисля само за Генън. Още не знам как ще е това за Лас Вегас, но имам убеждението, че трябва да го направя.
Напълвам количката си с кисело мляко и също плодове, когато с периферното си зрение улавям фигурата на мъж, която ми е добре позната. ...Генън. На никой друг мъж дънките не му стоят толкова добре. Той е уникален.
Човека ходи бързо и излиза от магазина. Развълнувана зарязвам количката и изтичвам навън пред изумените погледи на пазаруващите. Сигурно съм изглеждала като побъркана.
Навън обаче виждам майка с малко бебе и възрастен човек. От мъжа, който прилича на Генън- няма никаква следа. Не мога да се осъзная, стоейки минути навън. Той ли беше това? Вече халюцинирам Сериозно трябва да разреша тази мистерия защото ще се побъркам.
- Госпожице- до мен е застанало младо момче- служител- Имате ли нужда от помощ?
Поклащам отрицателно глава и се връщам при изоставената пазарска количка, а после заплащам на касата на учудената от поведението ми касиерка.
Йогурта запълва по-голяма част от хладилника ми и с нетърпение взимам една купичка с парченца манго. Сядам пред телевизора и пускам " Клюкарката"....
Светлината от екрана осветява тъмната стая когато любимото тяло ме доближава. Сънувам отново, че е до мен. Мозъка ми проектира неща, плод на фантазията. Но е толкова истинско, Боже. Сякаш усещам допира на ръката, която ме съблича нежно, а после погалва тялото ми сякаш да удостовери границите на своята собственост.
- Обичаш ръцете ми да те галят или...?- прошепва и ръката му удря корема ми. После внимателно гали гърдите.
Поднасям с нетърпение таза си и пръстите на мъжа потъват в чувствителната влажност.
Неочаквано ме смъква на колене пред себе си.
- Засмучи члена ми...кучко. Последната дума е казана сякаш ме проверява. Все едно знае, че днес ме нарекоха по този начин, тук в къщи и това не ми хареса.
YOU ARE READING
Готова Да Изгори
RomanceИзвестната нарушителка и трън в задника на всички в Розмари Бийч- Нан Менинг- напоследък е израснала. Причината...Накрая е открила Мъжът, който одавна е очаквала...