Нан
Цялата ситуация е много странна, дори се ощипвам да разбера дали съм в натоящето или в друга реалност. Мейър многократно стреля по Франко Ливингстън под моя покрив. А...и се оказа, че Мейър познава Генън, но го нарече Коуп. Също така в цялата ми къща е имало камери за видеонаблюдение без моето знание и съгласие. Къде ли са разположени тези камери?... Оглеждам се страхливо.
Става ми лошо и отивам до съседната тоалетна. Почти съжалявам, че позвъних на Ръш и отново го забърквам в проблемите си.
- Нан-чувам притеснения глас на брат си и бързо пускам водата за да не обяснявам, че повръщам- Скъпата ми-притегля ме към гърдите си- Не се страхувай, вече съм тук. Мейър е тука, а също и оня лунатик. Всичко ще приключи...Само ти стой в тази стая и не излизай оттук.
- Не- възпротивявам се и не искам да го пусна в помещението, където са онези луди мъже с пистолети.
- Казах да стоиш тук. Минавайки покрай Мейър-той ме увери, че помощта -идва.
- Не искам да отиваш там...Блър...децата...
- Добре- съгласява се за момент. Само ще видя дали Мейър се нуждае от помощ. Ти иди в стаята си.
Излиза и се качвам по стълбите. Чувствам глад. Объркващо е. Преди малко ми се гадеше и повъръщах, а сега съм гладна. Ненормалната ситуация явно обърква съзнанието ми. Господи...да не би да сънувам отново? Какви са тия живи сънища които ми се случват в последно време? Ощипвам се, само за да видя, че е реално. Там на прага на къщата ми лежи човек- един от най-известните наркобарони в света, Мейър го държи на прицел с пистолета си. Самият той ми говори за Генън, все едно са близки приятели. ..Не съм предполагала, че ще изпадна в такава житейска ситуация.
Корема ми изкъркорва от глад. Как да отида спокойно да си взема нещо за храна като пред очите ми ще изникне сцена, достойна за криминален филм? И стомаха ми се побъркал. Кошмар.
Внезапно осъзнавам. Докосвам леко стомаха си и той успокоява къркорещия звук. Всъщност това не е кошмар, а светлина в тунела. Нещо, което ще направи живота ми пълноценен и истински. Нещо, заради което ще бъда здраво стъпила на земята- ще ми дава любов, както и аз на него.
Бременна съм. И това не е никакъв сън.
****
Мейър
ESTÁS LEYENDO
Готова Да Изгори
RomanceИзвестната нарушителка и трън в задника на всички в Розмари Бийч- Нан Менинг- напоследък е израснала. Причината...Накрая е открила Мъжът, който одавна е очаквала...