Nellie Johansson
Några veckor hade gått, och jag hade redan fått sätta mina fötter på massa främmande länders mark.
Alla platser jag varit på under dessa veckor hade varit så vackra, och alla fansen hade varit underbara under konserterna.
Killarna skojade till konserterna med att låta mig gå ut på scen med en mikrofon och sjunga med i låtarna. Jag var som en i bandet.
Det gjorde mig ledsen att tänka på att alla fansen som stod där nere inte kunde få sin största dröm i uppfyllelse.
Jag hade en gång varit som dom.
Jag hade mina väggar fyllda med affischer, killarnas musik i öronen hela dagarna, varit inne på deras Twitter varje dag för att få uppmärksamhet av dom. Jag grät mig till sömns ibland när jag tänkt på att min dröm aldrig skulle slå in.
Jag vet exakt hur det känns. Jag har varit i deras sits och det krossar mig att veta att bara en lycklig tjej där ute i världen kunde fånga Nialls hjärta.
Alla andra var fortfarande upptagna.
Det kändes konstigt.
Om jag inte hade lagt upp den där bilden på Twitter. Om Harry inte sett den, kanske han åkt härifrån med ett annat fan, eller utan någon alls.
Jag hade inte varit här idag och jag hade inte fått vakna upp med Harry vid min sida varje morgon. Allt i mitt liv hade varit som vanligt.
Det är rätt sjukt att tänka på det. Vilken slump allt hade varit. Som om ödet fanns på riktigt.
Jag trodde inte så mycket på det där med ödet. Men ibland undrar man ju.
Huvudsaken var i alla fall att det hände och det var något som jag var evigt tacksam för.
Harry var inte en elak människa. Han är mänsklig som vem som helst. Jag såg honom inte som känd längre.
Han var en person som vem som helst. Eller inte vem som helst, för mig var han mer än så såklart. Men ni fattar hur jag tänker.
Visst Harry har gjort hemska saker, men det har jag med och jag vet att han inte menar det.
Harry var världens finaste kille i mina ögon och jag skulle aldrig se på någon annan människa på samma sätt jag ser på honom.
Han var allt för mig.
•••
Sorry för dålig uppdatering, mycket i skolan och dålig inspiration. Men nu ska jag försöka komma igång igen. Puss :*
YOU ARE READING
Night Changes ~ 2
FanfictionNellie och Harry har haft många motgångar. Deras förhållande går upp och ner och ibland blir det helt fel. Harry ser Luke och Nellie kyssas i hans gästrum och bergochdalbanan tar en sväng neråt igen. Många fler motgångar tvingas paret att möta. Vi...