Harry Styles
Zayn hade lämnat bandet.
Vi var officiellt bara fyra kvar.
Allt hade börjat så bra. Fjärde året, fjärde albumet, fjärde turnén, men det ändrades och nu, endast fyra medlemmar.
Vi förlorade en del fans åt himmelen den natten.
Sen det faktum att jag hade en två månader gammal dotter och min stora kärlek i Hollywood gjorde inte saken bättre.
Jag var flera mil ifrån dom och jag ville inget mer än att träffa dom.
***
Under konserten bröt jag ut i tårar vid tanken på att Zayn inte skulle stå på någon av turnéns scener på ett bra tag.
One Direction var inte densamma utan honom och scenen kändes tom när alla 5 inte sprang runt på den.
Allt jag behövde just nu var min dotter och Nellie..
Nellie Johansson
"Vill Harry träffa er så finns det plats här. Han behöver dig Nellie och jag vet att du behöver honom. Det är för långt för Nora att flyga till London, så be Harry flyga hit. Det är inga problem"
Therese ställde tekoppen framför mig och satte sig sedan ner mittemot.
Hon drog fingrarna genom sitt askblonda hår.
Jag log och beundrade hennes utseende.
Hennes klarblåa ögon, fylliga rosa läppar och dom skarpa käk och kindbenen var något jag varit avundsjuk på enda sen jag kom hit.
***
Det knöt sig i magen när Jake, jag och Nora stod och väntade på Harrys plan som nyss landat.
Jag vaggade Nora i mina armar och kysste hennes kind.
Hon sprattlade lite smått på armarna och gav ifrån sig ett litet ljud.
Mitt hjärta hoppade ett slag när Harrys vältränade kropp gick genom fansens och paparazzis klunga med en säkerhetsvakt framför sig.
Hans långa hår var uppsatt i en knut på huvudet och en vit basic T-shirt med ett par tighta svarta jeans klädde hans kropp.
Han tittade koncentrerat ner i marken för att inte fångas på bild.
När han tittade upp och mötte min blick spred sig ett litet leende på hans ljusrosa läppar.Blicken sökte sig ner till Nora och en liten tår lämnade hans klargröna ögon.
Harry gav mig en försiktig mjuk kyss när han kom fram och smekte Noras kind med baksidan av pekfingret.
Hans hand darrade.
Hon sprattlade till och log smått. Precis som hon kände att han var en i familjen.
Paparazzis samlades runt oss och det där irriterande klickandet och blixtarna från kamerorna gjorde mig vansinnig
"Kom igen, vi måste ut"
Jake tog täten och Harry gick tätt bakom mig.
Jag kände en lättnad i kroppen av att se honom.
När jag hämtade mina saker i London snodde jag med mig en av hans T-shirtar som jag kunde lukta på när jag kände mig ensam.
Och nu för endast en månad skulle det mesta vara som det varit förut innan jag och Harry lämnade varandra, förutom att Nora fanns.
***
Nyheter om oss fanns överallt" Harry Styles och ex-flickvännen Nellie Johansson syntes tillsammans på flygplats i Los Angeles med dottern Leonora"
"Harry Styles i tårar när ex-flickvän och dotter möts på flygplats i LA"
Det gjorde mig spyfärdig. Egentligen skulle jag väl inte säga att jag och Harry någonsin gjort slut.
Det kändes mer som att vi tog en paus från varandra.
Att bli kallad ex-flickvän av pressen kändes så fel. Jag ville bara vara flickvän, inget annat.
Jag hoppades att det skulle funka mellan Harry och mig även fast han skulle åka iväg om fyra veckor.
•••
Usch så rörigt detta kapitel kändes. Men det behöver uppdateras sååå
YOU ARE READING
Night Changes ~ 2
FanfictionNellie och Harry har haft många motgångar. Deras förhållande går upp och ner och ibland blir det helt fel. Harry ser Luke och Nellie kyssas i hans gästrum och bergochdalbanan tar en sväng neråt igen. Många fler motgångar tvingas paret att möta. Vi...