سلسلة ماسونيات"شريحة الدجال الماسونية"

41 7 2
                                    

سلام عليكم عاملين ايه إن شاء الله تكونوا بخير 💜✨ومرحبًا بكم جميعًا My sugars .🍭🍭

_فعلوا وضع ال Dark وأنتم بتقرأو أما لو كنتم عاملينه اصلا زي ف أنتم كفوا واقفلوا النور عشان تدخلوا في الاجواء .

_موضوعنا النهارده زي ماهو مكتوب بالعنوان عن مشروع كل هدفه هو التحكم بعقولنا وتحويلنا من بشر مخيرين لعرايس ماريونيت بيتم التلاعب بينا والتحكم في أفعالنا ، وأقوالنا ، مش بس كدا ده بيتحكم كمان في أفكارنا ، وذكريتنا ، وكل ده لخدمة مصالحهم عايزين تعرفوا قصه الوثيقه كامله اقرأوا الفصل للنهايه ، وتقديرًا لتعبي كومنت لأنه رأيكم يهمني ، Up vote لتشجيعي  .

_ قصة النهارده قصيره نوعًا ما  ، فحضروا مشروبكم المفضل ☕🧃ويلا نبدأ رحلتنا النهارده .
✡️✡️_________✡️________👁️__________✡️
من ٣سنين ولحد اللحظه اللي بكتب فيها موضوعنا النهارده بنواجه ازمة كبيرة ، و مشكلة عويصة لأننا بنحارب عدو خفي يفتك بنا الواحد تلو الأخر  ، ومع مرور الشهور يتطور ويتمحور ، ويجدد من نفسه " فيروس كورونا كوفيد ١٩ " ( corona virus 19 ) .
واليوم العلماء بيشتغلوا بكل جهدهم علشان يوقفوا تطور الڤايروس ده ، والناس بس في انتظار على أمل ايجاد مصل يمنع الأصابة بالڤيروس ده اللي اتسبب في وفاة الملايين من البشر ، ولكن سؤالي ليك عزيزي القارئ ماذا لو كان ثمن علاجك هو تسليم جسدك ، و عقلك ، و منح القدرة على السيطرة على حياتك هتاخد القرار ، وتكون عروسه ماريونيت ، ولا تفضل تموت ، وانت المتحكم الوحيد اللي متحكم في نفسه ؟؟؟
.
.
.
.

في عام ١٩٧٤ تم القيام بأول عملية زرع شرائح في جسم الانسان ، و كانت التجربة الأولى من نوعها لزرع الشرائح ، وكانت ، ومازلت سبًب ، و دافعًا لكتير من العلماء علشان  يعملوا جاهدين بحجة تطوير المشروع ، و تنفيذه ، و تطبيقه على جميع البشر
الشرائح اللي كنا نسمع عنها بس في الأفلام محدش كان متخيل في يوم أنها ممكن تتحول من خيال لحقيقة ، و اللي كنا فاكرينه درب من الخيال العلمي مع تقدم التكنولوچيا تجسد على الواقع ، والحقيقة زراعه الشرائح مش فكره جديده نهائي ، وكانت تستعمل بس كانت مشهورة الأستخدام بس في عالم الحيوان اكتر بحيث كانوا يستخدموها بهدف معرفة حالة الحيوانات ، وتتبع مسار قطعان الحيوانات لما بيهاجروا ، كمان لدراسة بعض أفراد الحيوانات ومتابعتها خاصه لو كانت صغيره ، وجه من جهات دراسة ، أو علاج الحيوان أعادوا إطلاقها في البريه (عذرًا ناشيونال جيوغرافيك ابو ظبي تلبستني😅)
نيجي بقى لموضوعنا
وهو شريحة الدجال ، وهل ليها علاقة مع المنظمة الماسونية اللي عايزه تسيطرة على العالم ولا لا ، وأظن مفيش حد مايعرفش ايه هي الماسونية وقذاره أفكارها  الشريحة اللي بتتحكم في الإنسان واحد من أهم مشاريعهم واقدمهم كمان طيب ايه علاقة شريحة الدجال ب ڤايروس كرونا ؟! وقت انتشار الڤايروس ، كانت واحده من أفكار العلاجات ضد الڤايروس هو الشريحه دي كان مخطط نزولها بغرض أستعمالها كلقاح ضد كورونا علشان تشتغل على تكييف الجسد ضد الفيروس وتساعده على التخلص منه ( صورة الشريحه 👇🏻👇🏻)

Weird& horrorحيث تعيش القصص. اكتشف الآن