HI SWEETIES! I DON'T KNOW IF ANYONE WILL READ THIS BUT I JUST WANT TO THANK THOSE FEW READERS OUT THERE WHO REACHED THIS FAR.
ALAM KONG MEDYO OA PERO PARA SA ISANG BAGUHAN SA WATTPAD NA KATULAD KO, HUNDRED OF READS IS AN ACHIEVEMENT, WHAT MORE KUNG UMABOT PA NG HIGIT 1 THOUSAND? THAT'S A DREAM THAT I WANT TO ACHIEVE.
YOU CAN'T BLAME ME, I'M JUST ONE OF THOUSANDS--- PROBABLY MILLIONS ASPIRING WRITERS HERE IN WATTPAD AND ALTHOUGH, HAVING HUNDREDS OF READ ISN'T A BIG DEAL FOR OTHERS, WELL, FOR ME IT IS.
I KNOW MY STORY ISN'T PERFECT AND I'M ALSO AWARE OF ITS FLAWS, LIKE THE TYPOS AND WRONG GRAMMARS. BUT STILL, YOU CONTINUE TO READ THIS AND GAVE THIS STORY AN OPPORTUNITY TO BE PART OF YOUR LIBRARY.
SA UNA, INIISIP KO LANG TALAGA NA MAG TAPOS NG ISANG STORY NA KAHIT WALANG READS, VOTES, COMMENTS OR ANY KIND OF FEEDBACKS, AY TATAPUSIN KO PA DIN HANGGANG SA UMABOT SA ITO SA EPILOGUE.
WRITING BECAME PART OF MY LIFE, IT ALSO BECAME MY DAILY ROUTINE ACTUALLY. AT FIRST, I JUST LIKE READING FANTASY STORIES UNTIL I STARTED TO BE INTO IT. AND I REALIZED MYSELF WRITING SOME FANTASY-ROMANCE STORY IN MY DRAFT.
NUNG UMPISA AY HALOS HANGGANG CHAPTER 3-CHAPTER 10 LANG ATA ANG NASUSULAT KO, PAGKATAPOS NUN AY TINOTOPAK NA AKOMAG SULAT, YUNG TIPONG TAMAD NA TAMAD KA NA PERO GUSTO MONG MAG SULAT KASO DI MO ALAM KUNG PAANO MO SISIMULAN--- OR IN OTHER TERM, A WRITERS BLOCK.
HINDI ATA LILIPAS ANG ISANG ARAW NG HINDI KO NABUBUKSAN ANG WATTPAD APP KO, AND I KNOW I'M NOT THE ONLY ONE (。•̀ᴗ-)✧
WHO KNEW THAT THERE'S ONE READER NA MAY SUSUPORTA TALAGA SAAKIN? I WON'T BOTHER TO MENTION YOU, KASI KILALA MO NA SARILI MO. YOU'RE JUST A SILENT READER BUT IT REALLY MEANS A LOT TO ME.
ONCE AGAIN, THANK YOU SO MUCH FOR CHOOSING MY STORY TO BE PART OF YOUR LIBRARY. AND I HOPE YOU WILL WAIT FOR THE BOOK 2, KAKASULAT KO LANG NUNG CHAPTER 1 AND I THINK I'LL POST IT IF THIS REACHES TO 300 READS, KONTING KAPIT NALANG HEHE.
I HOPE YOU'LL LIKE IT, AS MUCH AS YOU LIKE THIS STORY. AND IF YOU HAVE SOME TIME, PLEASE FOLLOW ME AND VOTE THE CHAPTERS OF THIS STORY.
SEE YOU SOON IN BOOK 2!!
LOVE YAH'! KEEP SAFE AND STAY HEALTHY AS ALWAYS!
-------
ANNOUNCEMENT:
COMPLETED NA PO YUNG BOOK 2
(◍•ᴗ•◍)❤
BINABASA MO ANG
The Girl With Purple Eyes (COMPLETED)
FantasyPURPLE EYES TRILOGY BOOK 1 She's a queen who doesn't need a throne to command, A warrior who doesn't even need a sword---a scythe to take a life, Nor a lady who needs hundreds of sweet words to make a man fall in love. Demon is her favor...