14.

33 3 0
                                    

Pomalu už se stmívalo, z okna jsem sledovala západ slunce a očekávala Isabellin příchod. Když se otevřely dveře a v nich se místo ní objevil Sam, trochu mi trhlo u srdce. Sledovala jsem jeho odraz ve skle okna, jsem ráda, že ho zase po dlouhé době vidím. Ta změna byla příjemná.

,,Jak se tu máš?" zeptal se mě Sam. I on mě očividně rád viděl.

,,Je tu nuda." usměju se na něj. Nebaví mě už tu jen tak sedět a koukat do prázdna. Unavuje mě si v hlavě přemítat, že jsem vězněná, držená tu proti své vůli a myslet na to, jak jsem bezmocný chudák a litovat se. Ačkoliv si to sama sobě nerada přiznávám, asi jsem se už se svou situací smířila.

,,To je dobře, vezmu tě totiž na výlet." usměje se na mě vesele.

,,Cože? Ale co Isabell a pravidla?" koktala jsem zaskočeně.

,,Nemusíš se bát, tenhle výlet je naprosto v souladu s kodexem." řekne a z poza dveří vytáhne velkou papírovou tašku a položí ji na postel.

,,Připrav se, za třicet minut vyrazíme." mrkne na mě a odejde.

Absolutně jsem nevěděla, co si o tom mám myslet. Trochu mě zaplavovala panika a strach, zároveň jsem byla, ale nadšená a plná očekávání. Když jsem nakoukla do tašky, byly v ní krásné stříbrné šaty na ramínkách. Ať už to jedem kamkoliv, bude to velkolepé a noblesní. Učesala jsem si vlasy, nahodila lehký make up a ze skříně vytáhla černé lodičky. Při oblíkání jsem si všimla, že pod šaty leží malá krabička. Když jsem ji otevřela, to co jsem v ní spatřila, mi vyrazilo dech. Byl to můj snubní prsten. Při pohledu na něj, mou mysl zaplavily vzpomínky na minulý život, na Lil a Petera. Rychle jsem zamáčkla slzy a polkla knedlík v krku. I když to nejspíš Sam myslel v dobrém, mě z toho rozbolelo srdce.

Sam otevřel dveře.

,,Hotová?" usmál se na mě. Byl oblečený v černém značkovém obleku. Já jsem na něj kývla a vyšla s ním z pokoje. Dole pod schody čekala Mia. Na sobě měla nádherné červené šaty a make up s účesem jako ze salónu krásy.

,,Páni, strašně ti to sluší." usmála se na mě.

,,Ti dva měli asi na spěch, jak vidím." Pronesl Sam sarkasticky.

,,Nechej je být, ať si všímají svého." řekla Mia s nezájmem.

,,Dom už je v pořádku?" zeptám se trochu zaskočeně. Nevím jaký to mezi námi bude jestli se s ním potkám, a bojím se, aby zas k něčemu zlému nedošlo. Mého znepokojení si Mia všimla.

,,Neboj se, nic se nestane. Dom tam bude mít spoustu jiného rozptýlení." uklidnila mě. Já své obavy tedy zahnala a vydali jsme se ven k autu. Sam řídil a já si s Miou sedla dozadu.

,,Skleničku?" vytáhla odněkud Mia flašku šampaňského.

,,Jestli chceš, abych tam v pořádku dojel tak ne, díky." smál se Sam.

,,Tobě ji ani nenabízím, ptám se Lex." prskla na něj přísně a pak se podívala na mě.

,,Dej si na nervozitu, já si dám taky, nesnáším tyhle akce." smála se.

,,A kam to jedem?" zeptala jsem se zvědavě, ale trochu vystrašeně.

,,Ples spolku, budou tam všichni z okolních měst. Je to něco jako prohlídka našich novicek, tedy dívek jako seš ty." vysvětlovala Mia. ,,Každý kdo ve spolku něco znamená, se tam bude naparovat jak páv a chudinky novicky, které prošli trochu drsnější výchovou než ty, se tam boudou klepat jak ratlíci. Je mi jich tak líto." řekla zhnuseně.

,,Nebuď tak negativní! Především to je ples, plný zábavy a alkoholu." odpověděl Sam a z jeho tónu šlo poznat, že on se na rozdíl od Mii na ples těší. 

𝕋ℝℍ 𝕊 𝕄𝔸𝕊𝔼𝕄Kde žijí příběhy. Začni objevovat