Po tom, co Mia domluvila, jsem beze slova odešla k sobě do pokoje a zamkla. Postavila jsem se před okno a koukala ven. Už nikdy se nevrátím ke svému životu, nikdy už neuvidím své přátele a rodinu. Nikdy už nebudu šťastná. V hlavě se mi hemžily samé negativní a depresivní myšlenky. Začala jsem se cítit úplně bezmocná a bezcenná. Moje nohy se rozklepaly a podlomili se mi. Sklouzla jsem do chlupatého koberce na zemi. Po tváři se mi linuly horké slzy.
Jen tak jsem tam seděla a koukala do prázdna skoro celý den. Slzy už mi na tváři zaschly a já se vrátila zase do přítomnosti. V domě bylo ticho, každý byl zalezlý ve svém pokoji a hleděl si svého. Mě zachvátila panika.
To se mi nestane, nebudu žádnou panenkou na hraní! Vezmu si svůj život zpět! Začalo se mi honit hlavou. Odhodlaně jsem opustila svůj pokoj a seběhla dolů po schodech. Mířila jsem si to k vchodovým dveřím. Ty byly zamčený, ale já se nevzdávala! Začala jsem lomcovat ze zaseklým oknem v kuchyni. Když konečně povolilo a já se do něj snažila vyhoupnout, někdo mě stáhl dolů.
,,Co si do prdele myslíš, že děláš!" Zařval na mě Dom. ,,Seru na nějakej posranej kodex, teďka tě zabiju!" Procedil skrz zuby a chytila mě pod krkem a přimáčkl ke zdi. Já se snažila ze všech sil bránit, kopala jsem a bouchala do něj rukama, ale marně. Když už jsem myslela, že to vzdám, sevření mého krku povolilo a já se konečně zase nadechla. To Sam, vrhl se ze zezadu na Doma a svalil ho na zem. Bušil do něj jednu pěst po druhé přímo do obličeje. Byl jako smyslů zbavený. Po pár vteřinách mi bylo jasný, že se nechystá přestat. Popadla jsem Sama za jedu ruka a snažila se ho od Doma odtrhnout. Jakmile jsem se ho dotkla, jako by se Sam probral z nějakého transu. Odsunul se o kousek dál a jen tak mlčky koukal na louži krve na zemi. Já si vedle něj dřepla a vzala jeho tvář do svých dlaní. Když se mi konečně podíval do očí, vrhl se na mě a objal mě. Mačkal mě jako plyšového medvídka.
Do toho přiběhla Isabell.
,,Dome!" Vykřikla a oči se ji zalili slzami. Sesunula se k bezvládnému tělu na podlaze a začala brečet. V ten moment už přiběhla i Mia. Chvilku jen tak tikala po místnosti očima a snažila se pochopit co vidí. Upřímně jsem to nechápala ani já.
,,Pomoc mi s ním!" Zoufale na ni vykřikla Isabell. Mia hned zareagovala. Poněkud neohrabaně si hodili Dominikovo tělo na ramena a odtáhly ho pryč. Sam mě ještě furt tiskl k sobě. Po chvilce se odlepil a zvedl ze země. Bez jediného slova odešel.
V krku jsem měla jako v ohni každý nádech byl jako kdybych polykala jehličky. Hlavu jsem měla úplně zamotanou a nevěděla jsme co si mám myslet. Zvedla jsem se a šla do obýváku, kde Isabell omývala Dominikovi krev z tváře a Mia starostlivě přihlížela.
,,Co se kurva stalo!" Zaječela na mě Isabell a zpražila mě rozzuřeným pohledem.
,,Dominik mě napadl a Sam mě bránil." Odpověděla jsem ji lítostivým tónem.
,,Takhle podle tebe vypadá obrana! Vždyť ho málem zabil!" Brečela dál nad Dominikem, který v bezvědomí ležel na gauči.
,,Isi." Snažila se ji Mia uklidnit a pokusila se ji obejmout, ale ta ji odstrčila. Mia se tedy od ni zvedla a šla zpátky do kuchyně, hlavou mi přitom naznačila, abych šla za ní.
Po tom co jsme dali kuchyň do pořádku, Mia uvařila horkou čokoládu. Seděli jsme u barového pultu a tiše pozorovaly obsah našich hrnečků.
Za nějakou chvíli za námi přišla Isabell. Sedla si vedle Mii a ta k ní přisunula její hrneček s čokoládou.
,,Nemám chuť." Zašeptala Isabell, zrovna když do místnosti přišel zkroušený Sam.
,,Isi, mrzí mě to." Pokoušel se ji omluvit, ale ona ho v mžiku přerušila.
,,Málem si mi zabil bráchu, na co si doprdele myslel!" Vyskočila ze židle a začala do Sama vší silou strkat.
,,Isi, já.." Znova se pokusil něco říct, ale Isabell ho nenechala.
,,Vypadni! Nic od tebe nechci slyšet! Vypadni! Zmiz mi z očí!" Křičela na něj a on poslech. Celá rozčílená stála uprostřed kuchyně a hlasitě oddychávala.
,,Ty taky zmiz!" Pronesla nenávistným tónem a podívala se na mě.
(Poznámka/zajímavost pro čtenáře: Na obrázku je Isabell kterou ztvárňuje Candice King)
ČTEŠ
𝕋ℝℍ 𝕊 𝕄𝔸𝕊𝔼𝕄
RomansaLex je dívka jenž najednou ztratí úplně vše, svou rodinu, přátele, snoubence, dokonce i život, který doteď v poklidu žila a ocitá se jakožto oběť na trhu s bílým masem. Ze začátku propadá zoufalství, ale čím déle je naživu, tím se zoceluje a odkrývá...