2 yıl sonra
"Yılın en iyi erkek grubu"
♡Hepsi el ele tutuşmuş, sunucunun ağzından çıkacak cümleyi bekliyordu. 2 yıl boyunca daha sıkı çalışmış, daha iyi olmak için çabalamışlardı. Bu ödül onların hakkıydı.
"Tebrikler Straykids" Duydukları gibi birbirlerine sarılıp zıplamaya baslamışlardı, bu onlara gerçekten iyi gelmişti. Yavaşça oturdukları yerden kalkıp sahneye çıktılar. Saygıyla eğildikten sonra Chan ödülü alıp mikrofonun önüne geçti. Stay'lere teşekkür edip çok çabaladıklarından bashetti. Kimse teşekkür konuşması yapmak istemediği için bu görev ona kalmıştı. Cümlesini toparladı ve konuşmasını bitirdi. Alkışlarla sahneden inip yerlerine geri oturdular. Hyunjin'in gözü istemsizce yanındaki boş koltuğa gidiyordu. Felix'i hala unutamamıştı. 2 yıldır ondan hiç biri haber almamıştı, yaşıyor mu onu bile bilmiyorlardı bu da onu daha da meraklandırıyordu. Belli etmeseler de hepsinin içinde bir boşluk vardı. Yine de pes etmeyip yollarına devam etmek zorunda kalmışlardı. Woojin'de olduğu gibi..
"Evet sevgili seyirciler. Bu gece sizin için küçük bir sürprizimiz var. Gelecek kişi ilk defa performans sergileyecek. Kendisi Jyp'nin yeni solo sanatçısı. Onu tanıyor olabilirsiniz, o eskiden aramızdaydı ve artık tekrar aramızda. Bu gece ona biri eşlik edecek. İkisi beraber çok uyumlu duruyorlar."
"Acaba kim ve biz günümüzün çocuğunu şirkette geçiriyoruz onu nasıl görmedik?"
"Belki de daha şirkete hiç gelmemiştir "
"O zaman nasıl pratik yaptı?"
"Bilmiyorum Jeongin sus ve izle şimdi göreceğiz"
Jeongin Changbin'e dil çıkarıp önüne döndü. Salonda ölüm sessizliği vardı. Kimse sesini çıkarmıyordu. Sahneye biri çıkmıştı silüeti belli oluyordu ama yüzü gözükmüyordu. Bütün sahne ışıkları kapalıydı. Yavaşça sahnenin ortasına çöktü, başını öne eğdi. Müzik başladığında yerden kalktı, kalktığı gibi sahnenin parlak ışıkları ona döndü. Salondaki herkes şok bir şekilde ona bakıyordu.
"B-bu Felix"
Hyunjin'in kalbi deli gibi çarpıyordu. Onu karşısında görmek, en azından burada görmek aklının ucundan bile geçmezdi. Olgun ve havalı görünüyordu, ömrünün sonuna kadar onu izleyebilirdi. Yeni Felix gerçekten hoşuna gitmişti. Kendini geliştirmiş, çok zor dans hareketlerini asla zorlanmadan yapıyordu. Eski Felix'de çok iyiydi ama bu Felix, gerçekten güçlüydü. Bir anda sahnedeki çocuğa Wooyoung eşlik etti. Birlikte uyumla dans ediyorlardı. Hyunjin bunu gördüğünde istemsizce ellerini sıkıyordu. Nedenini bilmediği şekilde ihanete uğruyor gibi hissetti. Bir anlık gözleri San'a kaydı. Ciddi bir şekilde pür dikkat onları izlediğini görünce o da izlemeye devam etti. En zor harekete gelmişlerdi. Felix kendinden çok emindi çünkü bu koreografi için aylarca çalışmıştı. Wooyung onu havada döndürmüş ve geri çekilmişti. Felix umduğu gibi 4 ayak üstüne düşüp bitirişi yaptı. 7 kişi hariç herkes onları ayakta alkışlıyordu. Felix ve Wooyung selam verirken gözleri Hyunjin'in gözleriyle buluştu. Alaycı bir bakış atıp başka yöne bakmıştı. Felix böyle bir şeyi asla yapmazdı, küçük düşürücü bakışlar atmak ona göre değildi. Kendini fazlasıyla garip hissetti
"Felix geri mi döndü?" Minho şok olmuş bir şekilde boş olan sahneye bakıyordu. Diğerlerinin de ondan farkı yoktu. Hyunjin dayanamayıp ayağa kalktı ve kulise girdi. Diğerleri de onu yanlız bırakmamak için peşinden gittiler. Felix'in üstündeki mikrofonlar çıkartılırken Hyunjin önüne geçti ve istemsizce bağırmaya başladı.
"Neden geri geldin? 2 yıldır neden 1 kez bile olsun görünmedin senin için bu kadar mı değersizdik."
Felix karşısında duran uzun adama boş ve alaycı gözlerle bakıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱]
Fanfiction"Sözünü tutacak mısın?" "Bunu benden isteme Yongbok, yapamam." [Angst]