Bölüm 10

1.2K 110 33
                                    

~Gittikçe kalabalıklaşan salonda gözleri çilli çocuğu arıyordu. Aramalarına cevap vermediği için ondan haber alamamıştı. Gelip gelmeyeceğini bile bilmiyordu.

"O gelecek Hyunjin sen de biliyorsun"

"Ya gelmezse"

"Geldi bile" Jeongin'in baktığı yere döndüğünde onu görmüştü. Saçlarını eskisi gibi sarıya boyatmış, düzgünce şekillendirmişti. Giydiği şeyler onu karanlık ve çekici gösteriyordu ve bu Hyunjin'i deli etmeye yetiyordu. Aynı durum Felix için de geçerliydi. Karşısında duran Hwang Hyunjin'den gözlerini alamıyordu. Giydiği takım, kullandığı aksesuarlar onu bir manken gibi gösteriyordu. Felix öyle dalmıştı ki ona yaklaşan Hyunjin'i bile fark edemedi.

"Sizi burada görmek beni çok mutlu etti Bay Lee" Felix duyduğu sesle başını sallayıp kendine geldi. Ne dediğini duymadığı için sadece tutkuyla gözlerine bakıyordu. Bu kısa süreli bakışma bile terlemelerine neden olmuştu.

" Acaba kenara bir yere mi geçsek şuan herkes bize bakıyor"

Gözlerini çilli çocuktan ayırmış ve kafa sallamıştı. Beraber kenardaki bir masaya geçmişlerdi.

"Yongbok albümün gerçekten bir şaheserdi. Bunu nasıl yaptın" Anlamamış gözlerle ona baktığında kurduğu cümleyi açıklamak zorunda kaldı.

"Sesini çok iyi kullanıyorsun. Hepimiz sana hayran kaldık"

"Hepiniz?"

"Kimlerden bahsettiğimi biliyorsun Yongbok."

"Beni hala önemsediklerini bilmiyordum."

"Biliyorum bunu sana gösteremiyorlar ama seni hala çok seviyorlar. Konuşmak için uygun zamanı bekliyorlar. Biraz daha sabret"

Felix istemsizce göz devirip önüne döndü.

"Beğenmene sevindim." Duyduğu sesle kafasını kaldırdığında çocuk gibi gülümseyen Felix ile karşılaştı. Ne kadar değişirse değişsin gülümsemesi hep masum ve sevimli kalacaktı. Yanlarına gelen adamla Felix gülümsemeyi bırakıp ciddileşti.

"Sonra tekrar yanına geleceğim şimdi gitmem gerek Yongbok" Kafa sallamış ve giden çocuğu izlemişti. O gittiği gibi yanına doluşan insanların tebrik ve övgülerine maruz kalmıştı. Hyunjin olduğu yerden onu izlemeye devam ederken diğerlerinin yanına geçmesi için onu uyaran adama içinden sövüyordu.

...

Slow şarkı başlamış ve tüm çiftler dansa kalkmıştı. Minho ve Jisung ikilisi de ayağa kalktığında Hyunjin daha fazla dayanamayıp çilli çocuğun olduğu tarafa yöneldi. Geldiğinden beri övgü yağmuruna tutulan Felix sıkıntıdan patlamak üzereyken ona doğru gelen Hwang'ı fark edip heyecanlandı.

"Bay Lee bu dansı bana lütfeder misiniz?" hafifçe eğilip elini ona doğru uzattığında tereddüt etmişti çilli çocuk. Daha sonra kendine engel olamayıp ona uzatılan eli tutmuştu. Beraber salonun ortasına geçip dans etmeye başladıklarında herkes onlara bakıyordu. Felix bunu fark ettiğinde ondan iri olan bedene sığınırcasına daha çok yaklaşmıştı. Dans ettiği minik bedenin utanıp ona sığınmaya çalıştığını fark ettiğinde sırıtıp ince belindeki ellerini daha sıkı sarmıştı uzun olan. Göz göze geldiklerinde ikisi için de hayat durmuştu. Bu an hiç bitmesin istiyorlardı. Öyle dalmışlardı ki birbirlerine, biten şarkıyı fark etmemişlerdi.

...

Birinin onları uyarmasıyla Felix hızlıca geri çekildi. Karşısındaki çocuğa gülümseyip masasına doğru ilerlerken bileğindeki baskıyla arkasına geri döndü.

𝐈 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱]  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin