Bölüm 6

1.4K 126 41
                                    

"Hey Felix bekler misin hızına yetişemiyorum"

"Yetişme diye çabalıyorum ya zaten"

"Ne dediğini duyamıyorum durur musun" Felix durup yavaşça arkasını döndüğünde Hyunjin ona yetişmişti.

"Daha ne kadar kaçacaksın, dün neden beklemedin?"

"Benim değil senin bekleyeceğini söylemiştin."

"Evet ama uyuyakalmışım"

"Peki bu beni ne kadar ilgilendiriyor?" göz devirip yoluna devam ederken duyduğu şey yanaklarının kızarmasına neden oldu.

"Yanımda oturmuş beni izlerken öyle demiyordun Yongbok" Felix yavaşça arkasını dönüp ciddi ve meraklı bakışlar atmaya başladı.

"Bunu nereden çıkardığını sorabilir miyim?" Sırıtıp çilli çocuğa yaklaştığında minik beden yavaşça geri gitti.

"İstersen galerini kontrol et Yongbok. O zaman nereden çıkardığımı anlarsın." Felix ona öldürücü bakışlar atarken Hyunjin devam etti.

"Saat 3'de her zaman gittiğimiz cafe'de ol Yongbok. Sözünde durman gerektiğini bilecek yaştasın. Bu sefer gerçekten seni bekliyor olacağım. " Hyunjin göz kırpıp yavaşça yanından uzaklaştığında Jinho etrafa anlamsızca bakışlar atan Felix'in yanına gelmişti.

"Bir şey mi oldu Felix?" Felix kafasını sallayıp kendine geldiğinde Jinho'yu fark etti.

"Hayır olmadı, hadi biz provaya geçelim. Yeterince geç kaldık zaten"

Jinho ve Felix odaya geçip ısınmaya başlamışlardı. Hyunjin sırıtarak odaya girdiğinde diğerleri ona sonunda der gibi bakıyordu.

"Neredeydin iki saattir seni bekliyoruz"

"Geldim işte aaa hadi başlayalım"

"Fazla mutlusun kafana taş mı düştü?"

"Zamanı gelince nedenini anlarsın bebek ekmek"

"Bana bebek ekmek demeyin artık 23 yaşındayım."

"BEBEK EKMEK" Jeongin altısının da aynı anda söylemesiyle delirip çığlık attığında hepsi susmak zorunda kalmıştı.

"Tamam sustuk daha fazla bağırma kulaklarımı hissetmiyorum!" Jeongin sustuğunda hepsi yerine geçmiş ve provaya başlamışlardı.

...

*Neden hala gelmedi? Her zaman sözünü tutardı* Kapıdan içeri giren Felix'i gördüğünde rahatlamıştı. Elini kaldırıp onu görmesini sağladığında çilli çocuk yanına gelmiş ve oturmuştu.

"Sözünü tutacağını biliyordum"

"Ne konuşacağız?"

"İlk önce bir şeyler sipariş edelim mi?"

"Hayır aç değilim"

"Yalan söyleme Yongbok, sen buranın tatlılarına asla hayır demezsin."

"Artık şekerli şeyler yiyemiyorum" buruk gözlerle baktığında Hyunjin kendini garip hissetmişti.

"Tamam o zaman tatlı yemeyiz başka şeyler söyleriz"

"Sen neden yemiyorsun?"

"Bilmem benim de canım istemiyor" Felix kafa salladığında garsonu çağırıp siparişleri vermişlerdi.

𝐈 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱]  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin