Bebeğim
Beni hala izliyorsun değil mi? Orası çok soğuk mu, aç kalıyor musun ya da hala canın yanıyor mu? Nasıl olduğunu merak ediyorum son bir kaç gündür seni düşünmekten deliye döndüm. Baktığım her yerde anımız var gözümün önünde canlanıyorsun. O gün seni o şekilde görünce dünyam başıma yıkıldı. Minicik bedenin daha da küçülmüştü. Çok kilo vermiştin meleğim ama ben seni her gece kontrol etmeme rağmen bunu fark edemedim. Biliyorum tam bir aptalım. Burada artık mutlu hissetmiyorum. Sanki bir şey nefes almamı engelliyor. Belki de yanına gelmemi istiyorlardır. Orada yalnız olduğun için korktuğunu görmüşlerdir. Eminim ki yanımda olsaydın söylediklerim için bana çok kızardın, gerçi yanımda olsaydın bunları söylememe gerek kalmazdı değil mi? Ben çok düşündüm. Seninle iki yıl ayrı kalmak bile berbat hissettirirken, ömrümün kalanını sensiz geçiremem. Sana verdiğim sözü tutamadım meleğim özür dilerim. Senin için yaşayamadım. Beni affet olur mu?
Ayrıca defterin en özel yerine yazdığın şarkı çok güzeldi. Bu şarkıyı senin adına söyleyip hayalini yerine getirmem seni rahatsız etmez değil mi?
Seni seviyorum yakında görüşürüz meleğim.
20.08.21
Jinnie <3Polisler cansız bedenin yanında bu mektubu ve küçük bir kaset bulmuşlardı. Hyunjin ne olduğunu bilmediği hapları alıp, meleğinin yanına doğru uzun bir yolculuğa çıkmıştı. Dört gün arayla gelen bu ölümler herkesin kanını dondururken, Hyunjin meleğinin hayalini yerine getirmek için yıllar önce yazdığı ama hiç bir zaman söylemediği şarkıyı söyleyip, gerilerinde bıraktıkları dünyaya ikisi adına hediye etmişti.
Umarım güzel bir final yapabilmişimdir.
Ficin başından beri bu şarkıyı sizinle paylaşmamak için kendimi zor tuttum. Gerçekten şarkı tamamen Felix'i anlatıyor.
Ayırca diğer bölüme de göz atarsanız çok sevinirim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱]
Fanfiction"Sözünü tutacak mısın?" "Bunu benden isteme Yongbok, yapamam." [Angst]