Bölüm 18

789 73 62
                                    

"En çok acıtan da ne biliyor musun?"

Dikkatle her söylediğini dinleyip, ona destek olmaya çalışan Chan'e ıslak gözlerle baktı. Meraklı ama üzgün gözlerle ona baktığını fark edince konuşmaya devam etti.

"Her geçen gün gözlerimin önünde daha da güçsüzleştiğini görüp hiç bir şey yapamamak. Her saniye gülümsüyor,  güven veren gözlerle bana bakıyor ama görüyorum hyung. Gözlerinin içinde acı çeken çocuğu görüyorum. Gittikçe zayıflıyor, benden gizli almaya çalıştığı ağrı kesicileri görüyorum. Yanımda olmak için her şeyini veriyor. Ben ise onun için hiç bir şey yapamıyorum. "

Hıçkırarak ağlamaya başladığında Hyunjin'i kollarının arasına alıp sıkıca sarıldı. İlk defa uzun çocuğu bu kadar acı çekerken görüyordu. Ağlamamak için kendini tutarken söyleyecek söz bile bulamadı.

"Söz verdirtti. Bana bir şey olursa yaşamaya devam edeceksin dedi. Ben bunu yapamam onsuz bir dünya hayal edemiyorum. Bazen iki yıl boyunca onsuz nasıl nefes aldığımı bile anlamıyorum. Onu kaybetme korkusu bedenimi ele geçirdi."

"Korkmanı anlıyorum. Kim sevdiği insanı kaybetmek ister ki. Ama kendine çok yükleniyorsun Hyunjin. Felix ne kadar narin, kırılgan görünse de çok güçlü bunu en iyi sen biliyorsun. Bir kez savaştı ve kazandı. Evet belki çok zorluklar çekti ama müzik için savaşına devam etti. Şimdi de senin için savaşıyor Hyunjin. Sevdiği adam için savaşıyor. Sen yanında olduğun sürece kolaylıkla atlatacak. Şimdi yaptığın gibi onun elini sıkıca tut ve asla bırakma. Haklı olduğumu anlayacaksın."

Duydukları onu rahatlatırken başını Chan'in omzundan kaldırıp, minnettar gözlerle ona baktı. Her düştüğünde onu teselli eden bir abisi olması dünyanın en şanslı insanı gibi hissettiriyordu.

" Haklı çıkacağına eminim."

Gelen bildirim sesiyle telefonuna baktığında Felix'in yazdığını görünce yüzünde tebessüm oluştu. Chan karşısında ekrana bakıp gülümseyen çocuğun kiminle yazıştığını hemen anlamıştı.

F: Hey Jinnie! Dışarı çıkmaya ne dersin?

H: Bilmem ne derim :)

F: Haha şakacı

H: Tabiki evet derim bebeğim cevabını bildiğin soruları neden soruyorsun

F: Bilmem :)

F: Sahile gidelim mi? Biliyorum hep sahile gidiyoruz ama orayı çok seviyorum.

H:Yanımda sen olduğun sürece her yere gidebiliriz.

H:Yaklaşınca ararım çıkarsın olur mu?

F:Tamamm bekliyorum.

F:Seni seviyorum Jinnieee

H:Ben de seni seviyorum meleğim <3

...

* Erken çıkıp beklememesi için evin önüne gelince Felix'i aradı. Saniyeler içince açılan kapıyla gülümseyip, çilli çocuğun sarılması için kollarını açtı. Kapıyı kapatıp yavaşça ona sarılan minik çocuğun beline sıkıca kollarını sardı.

𝐈 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱]  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin