♡"Saat daha 7, güneş bile uyanmamışken neden bizi buraya diktiler?"
"Bilmiyorum ama uyumak istiyorum bana yatağımı verinn" Jisung asansörün köşesinde yere çökmüş, uyumaya çalışıyordu. Birinin kafasına vurmasıyla kendine geldi.
"Heyy neden vurdun!"
"Bilmem seninle uğraşmak hoşuma gidiyor. Hadi kalk ineceğiz şimdi"
Jisung kafasına vuran Minho'ya söylenerek ayağa kalktı ve asansörün kapısı açıldı. Hyunjin Changbin ile konuşarak ilerliyordu. Kulağına gelen tanıdık sesle karşılarındaki odaya baktı. Felix içeride pratik yapıyordu. Bir anda kalbi hızla çarpmaya başladı, durup kısa bir süre onu izledi. Diğerleri de fark edip Hyunjin'e katılmıştı.
"Fazla hırslı gözüküyor. Yoksa sabahın 7'sinde neden pratik yaparsın ki"
"Jeongin farkında mısın bilmiyorum ama biz de sabahın 7'sinde buradayız"
"Ama biz zorunda olduğumuz için burada-"
"Tamam susun artık bizi duyacak" Chan'ın uyarmasıyla herkes sustu ve diğer pratik odasına yöneldi. Hyunjin'de istemeye istemeye yanlarına gitti.
"Günaydın Felix. Erkencisin bakıyorum da"
"Evet. Zaman kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden her saniyemi iyi değerlendireceğim."
"Bu kadar azimli olman çok güzel" elindeki donat ve kahveyi Felix'e uzattığında Felix kırmamak için aldı. Fazla şekerli şeyler yememesi gerekiyordu.
"Teşekkür ederim"
"Dün sahneyi kasıp kavurmuşsunuz. Herkes kpop tarihindeki en zor dans diye bahsediyor performansınızdan"
"Woaw ciddi misin" mutlu olmuştu, çünkü tam olarak istediği buydu.
"Evet Felix herkes sizden bahsediyor"
Felix güldü ve unutkanlıkla elindekileri yemeye başladı. Fark edip bıraktığında çoğunu bitirmişti. Kalanı hızlıca çöpe atıp ayağa kalktı.
"Hadi başlayalım. Daha çok işimiz var" kolundan tutarak Jinho'yu kaldırmış ve pratik yapmaya başlamışlardı.
...
İlk defa prova yaparken bu kadar sessizlerdi. Kimsenin içinden şaka yapmak ya da gülmek gelmiyordu. Hareketlerde hata yapıp , kareografiyi karıştırıyorlardı. Chan duruma daha fazla sessiz kalamayıp hepsini etrafına topladığında konuşmaya başladı.
"Farkındayım hepinizin kafası karışık, üzgünsünüz ve çözüm arıyorsunuz. Ama böyle devam edemeyiz kendinizi toplamanız gerekiyor. Felix ile uygun bir zamanda düzgünce konuşup sorunu halledeceğiz. Aynı şirketteyiz bizimle kavgalı kalamaz ya"
"Çok kolay bir şeymiş gibi konuşuyorsun. Ona yaptıklarımız affedilecek gibi değil."
"O zaman ömrümüzün sonuna kadar böyle kalalım Seungmin. Daha mı mantıklı geliyor?"
"Bakın kafamızı toparlamazsak bütün programı aksatacağız. Hiç birimiz stres olmak istemeyiz bu yüzden lütfen elinizden gelenin en iyisini yapın."
Herkes kafa sallamıştı. Kendilerini toplamaları gerektiğinin farkındalardı. Yerlerine geçip tekrar prova yapmaya başladıklarında artık daha dikkatlilerdi.
...
Felix midesine giren sancıyla kenara tutunup yavaşça yere çöktü. Eğitmen hızlıca yanına eğildi ve duruma müdahale etmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱]
Fanfiction"Sözünü tutacak mısın?" "Bunu benden isteme Yongbok, yapamam." [Angst]