"Bittiyse artık gidebilir miyim?"
"Acelen mi var?"
"Evet Felix'i bulmalıyım giderse konuşamam" Chan yanlarına geldiğinde hepsi ona odaklanmıştı.
"Şirketin yıldönümü için maskeli balo düzenliyorlarmış"
"Şirketin yıldönümü ne zaman ki"
"Ayıp yaa kaç yıldır buradasın hala bilmiyor musun"
"Ne yapayım böyle günleri hatırlamakta iyi değilim hem maskeli balo ne alaka jyp'nin kafasına taş mı düştü"
"Ben de şaşırdım"
"Konuşmanızı bölüyorum ama eğer prova bittiyse gitmem gerekiyor"
"Bitti gidebilirsin. Ama işin bittiği gibi eve gel bu gece film izleyeceğiz"
"Tamaaam gelirim" odadan çıkıp hızlıca Felix'in prova yaptığı odaya girdi.
* Nerede ki gitmiş olsaydı eşyalarını burada bırakmazdı* bütün odaları gezmeye başladığında lavaboda gelen hıçkırık sesine kulak verdi. Bu Felix'in sesiydi. Kilitli olan kapıyı açamayınca yavaşça kapıya vurdu.
"Hey Yongbok benim Hyunjin. Kapıyı açar mısın"
Bir süre ses gelmeyince tekrar vurdu.
"Yongbok endişeleniyorum lütfen aç kapıyı"
Yavaçşa açılan kapıyı sertçe itip karşısındaki minik bedene sarıldığında daha çok ağlamaya başlamıştı.
"Sakin ol geçti bak yanındayım. Canın mı acıyor?"
İstemsizce kafa salladığında minik çocuğu kucağına alıp lavabodan çıkarttı ve odadaki koltuğa oturttu. Önünde çöküp gözyaşlarını silmeye başladığında onun da gözleri dolmuştu.
"Yanındayım tamam mı bir şey yok. Su getirmemi ister misin, neresi acıyor?"
"Her zaman oluyor çok önemli değil."
"O yüzden mi ağlıyorsun yalan söyleme"
Tekrar ağlamaya başlamıştı.
"Doktor bir şey söylemek için çok erken olduğunu, pazartesi günü tekrar gelmemi söyledi. Hiç böyle söylemezdi. Korkuyorum Hyunjin. Tekrar eskisi gibi olmak istemiyorum "
Bu sefer sarılan kişi Felix olmuştu. Hiç bırakmayacak gibi sarılıp hıçkırarak ağlıyordu. Duyduklarını algılamaya çalışırken tepki veremedi. Minik bedenin titremeye başladığını fark ettiğinde kendine geldi.
"Eskisi gibi olmayacaksın. Sonuç iyi de çıksa kötü de çıksa her zaman yanında olacağım. Eskiden yaşadığın şeyleri yaşamana izin vermeyeceğim söz veriyorum."
...
On beş dakika hiç konuşmadan sadece sarılmışlardı. Felix'in onu saran kolların arasında mayıştığını fark edince sessizliği bozmak için harekete geçmişti.
" Albüm mü çıkarıyorsun Yongbok"
Kollarının arasından yavaşça çıkıp kafa salladı.
"Evet. Bunun için iki yıldır çalışıyorum."
"Şarkıları gerçekten çok merak ediyorum. Bana dinletemez misin?"
"Bilmem dinletebilir miyim"
"Hadi ama Yongbok yoksa meraktan çatlarım"
"Tamam küçük bir kısmı dinleteceğim . Hangisini dinlemek istiyorsun"
"Agagagagag sence hangisi karar veremiyorum."
Random birini seçmiş ve açmıştı. Hyunjin kulağına gelen hoş müziğin şimdiden bağımlısı olmuştu.
"Bir dakika. Yongbok bu senin sesin mi?"
"Albüm benim olduğuna göre"
"Woaoow kendini çok geliştirmişsin"
Sadece otuz saniyesini dinletip kapattığında Hyunjin söylenmeye başladı.
"İki gün kaldı zaten sabırlı ol dinlersin"
"Of Yongbok. Ha bu arada. Maskeli balo varmış duydun mu?"
"Evet ama pek ilgimi çekmedi"
"Nasıl yani gelmeyecek misin. Ben de sana teklif etmeyi düşünüyordum"
"O zaman başka birine teklif etmen gerekecek."
"Hayır etmeyeceğim çünkü geleceksin"
"Gelmeyeceğim"
"Geleceksin dedim Yongbok konu kapandı. Eğer gelmemek için direnirsen seni zorla getiririm."
"Bazen bu inatçılığın sinirimi bozuyor."
"Hehe üzgünüm bebek. Neyse benim gitmem gerekiyor akşam sana yazarım."
"Görüşürüz."
Mutlu bir şekilde şirketten çıkıp yurdun yolunu tutmuştu. Ondan kısa bir süre sonra Felix'de evine gitmişti.
...
*"Filmin en heyecanlı yerindeyiz ama yaaaa kim bu şimdi?"
"Tamam sakin olun ben bakarım" Gülerek kapıyı açtığında karşısında kimseyi göremeyince şaşırdı. Tam kapıyı kapatacakken yerdeki mavi kutuyu görüp eline aldı.
"Kim gelmiş Hyunjin?"
"Bir kutu" yanlarına gelip yavaşça açtığında içinden gelen kokuyla hepsi büyülenmişti.
"Bu Felix'in brownie'lerinin kokusu!!"
Hepsi eline bir parça alıp yemeye başlarken Hyunjin içindeki küçük kağıdı alıp okumaya başladı.
Eğer brownie yaparsan hepsini yerim demiştin. Ama hepsini yeme şeker komasına girmeni istemem. Afiyet olsunn <3
Hihi soft bitirdim.
* Hyunjin'in giydikleri
Oy vermeyi unutmayınnn <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱]
Fanfiction"Sözünü tutacak mısın?" "Bunu benden isteme Yongbok, yapamam." [Angst]