"Sahil kenarında güzel bir evimiz olsun. Bahçesine meyveler ekelim, minderler koyalım ışıklarla süsleyelim! İçini istediğimiz gibi düzenleyelim. Duvarlarını beraber boyarız, resimler çizeriz. Bir sürü odası olsun kocaman da mutfağı, her gün brownie'ler yapayım. Tabi hepsini yiyemezsin yoksa hasta olursun."
"Kkkkk ama ne yapayım çok güzeller kendime engel olamıyorum"
"Tamam o zaman az az yaparım hehehe"
"Bir kedi alırız olmaz mı Jinnie?"
"Tabiki olur Kkami ile arkadaş olurlar!"
"Umarım dediğin gibi arkadaş olurlar"
Çilli çocuğa gülüp boynunu öperken, üşümemesi için kendine daha da yakınlaştırmıştı. Minik çocuk Hyunjin'in kolları arasında gözükmüyordu
"Yongbok"
"Hm"
"Çocuk ister misin?"
Kafasını kaldırıp dalga mı geçiyorsun der gibi uzun çocuğa bakmıştı.
"Cidden bunu soruyor musun? Tabiki isterim. Düşünsene evde küçük Jinnie'ler dolaşıyor."
"Ama sana benzesinler bana değil! Gökyüzünü aratmayacak çiller, konuştuğunda insanların kalbini eriten derin ses, gülünce yok olan gözler, minik eller. Kesinlikle sana benzemeliler!"
"Kkkkk ikimize de benzesinler o zaman"
"Mmmmm bu da mantıklı"
"Tabi ilk önce halletmemiz gereken bir şey var. Evlenmemiz gerekiyor. Sana ait olduğumu biliyorum ama bunu resmi olarak da hissetmek istiyorum Jinnie"
"En yakın zamanda hissedeceksin meleğim. Söz veriyorum"
Yüzünü çilli çocuğun suratına yaklaştırıp, dudakları arasındaki mesafeyi yok etmişti. Yıldızların altında birbirlerini tutkulu bir şekilde öperken, sanki dünya bu iki çocuğu aşklarıyla birlikte yalnız bırakmıştı.
Hey hey ben geldim. Korkmayın ölmedim sadece üstümden 8 tane adam geçti. O albüm neydi öyle yaa hala kendime gelemedim. Stream kasmaktan burayı biraz boşladım ama şuan buradayım heheh.
Burada albüm hakkında konuşalım. Favori şarkınızı seçebildiniz mi?
Oy vermeyi unutmayın ve gidip stream kasın aşkolar sizi seviyorumm <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱]
Fanfiction"Sözünü tutacak mısın?" "Bunu benden isteme Yongbok, yapamam." [Angst]