♡"Sence başarabilecek miyim Jinho?"
"Felix dalga mı geçiyorsun? 1 haftadır çalışıyoruz artık kareografi senin için çocuk oyuncağı."
"Ondan bahsetmedim. Yarın kemoterapi alıp sahneye çıkacağım. Şiddetli bir bulantı ya da baş dönmesi her şeyi mahvedebilir normal bir sahneye çıkmıyorum bu bir ödül töreni."
"Kendine psikolojik olarak çok yükleniyorsun." elini güven verecek şekilde omzuna koymuş, konuşmaya devam ediyordu.
"Sahnede hiç bir şey olmayacak. Çıkıp kusursuz şekilde performans sergileyeceksin ve sonra da dinleneceksin. Kafana kötü şeyler getirme tamam mı?"
Kafasını evet der gibi sallayıp ayağa kalkmıştı. Desteği için Jinho'ya teşekkür ettikten sonra eşyalarını toplayıp, yan odada onu bekleyen çocukların odasına yönelmişti. İçeri girmeden önce kendini toparlayıp yüzündeki kocaman gülümsemeyle odaya dalmıştı.
"Hehe geldim"
"Sonunda Lixiee"
"O zaman hadi artık gidelim" Chan hepsini ayağa kaldırma görevini üstlenmişti. Sona kalan Changbin'i kaldırmaya çalışırken Changbin, hiç yardımcı olmuyordu.
"Nereye gideceğiz ki ben bilmiyorum"
"Bu gece biraz kafa dağıtırız diye düşündük. İçmeye gidiyoruz."
"Ne şirketin bundan haberi var mı?"
"Hayır yok ama bu önemli değil. Changbin hiç yardımcı olmuyorsun kalk artık aaaa" tüm gücüyle çektiğinde Changbin neye uğradığını şaşırıp kendini ayakta bulmuştu.
"Çok kabasın Chris!"
"Biliyorum bebeğim senin için."
"Artık gidebilir miyiz?"
"Çok sabırsızsınız."
Şirketten çıkıp, arabalara dağılmışlardı. Çilli çocuk Hyunjin'e yaslanmış onun elleriyle oynuyordu. Hyunjin ellerinin arasındaki farka gülmüş, Felix kısık gözlerle ona dönmüştü.
"Hey benim ellerim küçük değil seninkiler kocaman!"
"Kkkk Yongbok Changbin'in elleri bile daha büyük."
"Tamam biraz küçük olabilir ama"
"Aması yok küçük işte hehe"
Felix cevap verecekken onlara kapılarını açan şoför yüzünden susmuştu. Geldiklerini fark edip inmiş, etrafı süzmeye başlamıştı. Burası hiç sakin bir yer gibi durmuyordu. Kulağına şimdiden gelen şiddetli müzik sesi başının ağrıyacağı sinyallerini çoktan vermişti. Diğerlerinin de onlara katılmasıyla bu gürültülü mekana girip, büyük bir masaya oturmuşlardı.
"Fazla içmek yok Yongbok"
"Zaten artık içmeyeceğim bırak bu gece içeyim"
"Hayır hem ben de çok içmeyeceğim"
"Yeşil periye ne dersin Felix?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐛𝐨𝐝𝐲 [𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱]
Fanfiction"Sözünü tutacak mısın?" "Bunu benden isteme Yongbok, yapamam." [Angst]