BAB 13

325 3 3
                                    

"Relakslah sweetheart. I janji takbuad pape....kalau you tak jerit."

Wajah Tuan Farouk mula mendekat dengan leherku. Aku jadi gelabah nak mampus. Badannya yang lebih kuat dariku, menindih badanku. Aku tak mampu buat apa-apa, selain tanganku menekan butang CALL di contact Tuan Faiq. Belum sempat aku jerit mintak tolong, telefon aku dicampak ke bawah seat oleh Tuan Farouk.

"Enjoy please. This is our first time... "

"Lepaskan aku lah!!! Arghhhh! Tolongggg! Please, helpp !!! " Aku jerit sekuat hati.

Tuan Farouk melekapkan bibir kotornya di leherku dengan rakus. Tangannya bergerak memegang tubuhku. Sebelah tangannya memegang leherku dan sebelah lagi memeluk erat pinggangku.

Aku masih berusaha menolak tubuhnya yang lebih besar namun dia tetap tidak berganjak. Ahhh kau boleh, Laura! Kau bukan perempuan lemah! Kau ada taekwondo. Tapi aku pakai skirt, bukannya seluar!

Tanganku cuba memulas tangannya dan kakiku menendang alat sulitnya dengan kuat. Muka Tuan Farouk berubah lalu dia tergelak kuat. Dah macam orang gila wehh 😭😭😭

"How dare you! " Jeritnya.

Dia menarik rambutku dari belakang . Serentak itu, aku menangis dengan kuat. Mana Tuan Faiq ni 😭.Abang, selamatkan Laura, abang 😭.

Tangannya yang tadi memegang leherku kini turun meramas lenganku yang berlengan pendek. Tangannya yang berada di pinggangku perlahan-lahan menyelak kain skirt yang dipakai aku. Baju aku tersingkap tinggi namun aku masih bergelut menyelamatkan maruahku. Tak guna punya jantan! Bi*!|

TUAN FAIQ POV

Kenapa aku macam tak sedap hati lepas Laura pergi? Mataku meliar mencari Farouk. Mana jantan takguna ni pergi? Tadi ada sebelah aku. Hati aku jadi lagi resah.

"Faiq, kau dengar tak apa kitorang cakap ni? " Tegur Tengku Rayyan.

"Ehh, haa dengar ii. " Aku kembali fokus.

Namun tumpuan ku terhenti apabila dapat panggilan daripada Laura. Aku taktau kenapa aku tak ignore je call dari dia, tapi aku rasa risau.

Aku terdengar jeritan Laura dari telefon. Dia juga menangis teresak-esak.

"Enjoy please.... this is our first time... " Tak guna! Farouk! Apa dia cuba buat dekat Laura!

"Excuse me, aku balik dulu " Aku terus berlari ke tempat keretaku di parking. Dari jauh, keretaku bergoyang-goyang seakan dua orang sedang bergelut dalamnya. Terbuntang mataku melihat Farouk meratah Laura yang semakin lemah itu. Anj*!"* kau Farouk! Aku bukak seat pemandu lalu menarik keluar Farouk yang sedang tidak terkawal itu.

Tapi mood aku lagi tak terkawal. Berani dia buat benda terkutuk tu dekat wife aku! Pale otak dia ah! Aku tumbuk pipinya bertalu-talu hingga bibirnya pecah. Tak cukup dengan tu, aku tendang badannya sekuat hatiku.

"Faiq, stop! Aku merayu. " Pinta Farouk ketakutan.

"Bo*!h ! Kau tak fikir ke sebelum kau buat?! Laura isteri aku! Bit/! " Segala carutan keluar dari bibirku.

Muka Farouk berubah 100%.

"She's your sister in law, stupid! " Aku tumbuk dia lagi. Sakit di hatiku tak tertanggung. Aku toleh Laura dalam kereta. Dia pengsan! Tak guna punya jantan!

"Ahhh mati kau malam ni! " Jeritku.

"Faiq please, Faiq. Aku tak tahu dia isteri kau. Aku... aku tak sengaja. Aku takde niat pun nak rogol dia. Lepaskan aku, aku janji aku tak kacau korang lagi." Rayu Farouk.

Aku tak kisah dah sama ada dia abang aku atau bukan. Ni soal maruah! maruah Laura macam mana! Aku cekak kolarnya lalu menumbuk pipi Farouk lagi .

"Berhenti! Tuan Faiq! " Security yang baru datang, menahan aku dari membelasah jantan keparat tu. Dadaku turun naik menahan marah. Tanganku dikepal geram.
"Bawak dia ke lokap! Dia cuba perkosa isteri aku! " Arahku pada security tu. Dia dan kawannya mengheret Farouk lalu dibawa ke balai polis.

Aku terus mendapatkan Laura yang tidak sedarkan diri itu. Bajunya sedikit koyak manakala rambutnya tak terurus tanda dia bergelut dengan kuat. Aku kesat air mataku dengan kasar. Kepala Laura kubawa ke dada, lalu aku cium rambutnya perlahan.

"I'm so sorry "

END OF POV

Aku buka mata perlahan-lahan. Peritnya dan badanku juga terasa lenguh. Ahhh semalam! Aku...aku mula menangis. Tiba-tiba, aku terpandang Tuan Faiq yang terjaga di sebelah katilku. Aku ketap bibir namun air mataku tetap mengalir.

"Laura, aku... "

"Keluarlah... saya tak perlukan awak. " Ucapku lalu baring membelakanginya.

Aku malu nak menghadap Tuan Faiq. Aku tak mampu pertahankan diri aku. Aku jugak kecewa dengan dia. Kenapa dia lambat datang?

"Laura, aku betul-betul... "

"Get out! Please! " Aku menjerit kesal.

Tuan Faiq berjalan meninggalkan aku dalam bilik.

Aku duduk memeluk lutut sambil menangis teresak-esak. Aku benci diri aku. Kenapa aku lemah sangat! Aku menangis sampailah terlena.

Dah 3 hari aku tak keluar bilik. Jadi dah 3 hari lah aku tak masuk kerja. Aku off semua app dan phone aku supaya takde siapa boleh kacau. Bila Tuan Faiq ketuk pintu bilik pun, aku selalu buat tak peduli. Biasanya dia panggil sebab nak suruh aku keluar bilik untuk amik makanan yang dia letak kat depan pintu. Biarlah! Dulu masa aku care pasal dia, ada dia sedar? Tak kan? Jadi biarkan aku sorang-sorang. Aku tak perlukan dia pun.

"Laura... aku ada belikan makanan. Jom makan? " Ajak Tuan Faiq.

Aku mendiamkan diri. Ahhh, bahagian bawah perutku terasa mencucuk. Aku baring mengiring sambil mengurut perutku. Ahhh lagi sakit.... Air mata turun perlahan menuruni pipiku.

"Laura? " Panggil Tuan Faiq lagi.

"Erghhh ! Haaa Ahhh sakitttt " Aku mengaduh kesakitan.

"Laura? Are you okey? Laura? Bukak pintu ni! " Suara cemas Tuan Faiq terdengar disebalik pintu.

Aku menggelengkan kepala biarpun Tuan Faiq tidak dapat melihatnya. Aku tak mampu nak bergerak sikit pun. Ahh makin sakit.... Tiba-tiba aku terdengar kunci dipulas lalu pintu bilikku terbuka dari luar. Tuan Faiq menerpa ke arahku dengan muka cuak.

"Kau okey tak ni? Kita pergi klinik ehh? " Dia cuba memapahku untuk bangun.

Mukanya jadi lagi cuak melihat tompokan darah atas cadar katilku.

"L... Laura.... tuuu" Bibirnya memuncung bagi menunjukkan darah itu.

Aku kalih wajah ke atas katil. Aduh, period lahh. Patutlah aku senggugut. Aku terus berjalan perlahan-lahan ke almari untuk tukar pakaian aku yang dah kena darah tu berserta tuala.

"Saya...period. Awak keluarlah. Biar saya settle kan benda ni semua. " Aku berjalan masuk ke tandas. Lepas mandi, baru aku perasan sesuatu. Alahai,,,, dah tahu kau tu period, asal lahh kau tak bawak masuk sekali pad 😩. Aku merungut dalam hati.

                         🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Assalamualaikum readers 🙈😄

Semoga enjoy okeyyy? Hmm saya taktau la nak buad Laura and Tuan Faiq gado ii macam biasa. Ke dah sampai masanya Tuan Faiq mula sayangkan Laura? Hehehe we will see 😉

Btw chap ni sampai 1000+ words 😬. Saya ingat nak buad 900+ lebih je every chap tapi chap ni terover pulak gaes. Maafkan sis 😂

Don't be silent readers 👌

mrseunwo 💖

Alright Boss 👌Where stories live. Discover now