Dessy tersenyum senang melihat Tuan Faiq yang sedang lena atas sofa. Tiba-tiba, pinggangnya dipeluk dari belakang. Tuan Farouk yang tidak berbaju itu tersenyum menggoda padanya.
"Finally kita dapat buat plan ni. So, lepasni I nak kena buat apa? " Tanya Dessy.
"Lepas ni, I akan bukak baju Faiq and then, rakam aksi korang naked atas katil. Okey? But you don't worry, Faiq tak sentuh you pun. I just nak gertak dia dan hancurkan hubungan dia dengan Laura. " Tuan Farouk mula ketawa macam syaiton.
Dessy ketawa terbahak-bahak. Tangannya mula merayap di bahagian sensitif Tuan Farouk kemudian menggodanya penuh nafsu. Tuan Farouk yang kalah dengan godaannya mula merebahkan badan Dessy atas katil lalu menghempapnya.
Haa pastu tahu ii jelah diorang buat apa 😂... sekarang ni, sis nak selamatkan Tuan Faiq...but... patutkee ?😁 Takpe, sis nak buat Tuan Faiq terseksa jiwa raga 😈 Hohoho jahatnya author.
Tuan Faiq memandang sekeliling. Dia meraba badannya yang tidak ditutup seurat benang. Kat mana aku ni? Wajahnya di paling ke kiri. Www..what... tak mungkin... ohh noo tak mungkin!
Dessy juga sedang tidur di sebelahnya dengan keadaan yang tidak berbaju. Tangan Tuan Faiq menggeletar kerana takut. Aaaku tak pernah sentuh mana-mana perempuan. Aaa.. bukan aku yang sentuh Dessy.
Tuan Faiq segera menyarung baju kemudian keluar tergesa-gesa dan memandu kereta. Sampai di rumah ibu bapa Laura, dia terus menuju ke bilik.
"Faiq dari mana? " Tanya Mama
"Fff.. Faiq keluar pastu tertidur dalam kereta. " Bohongnya.
"Ouhh haa takpelah. Dah, Faiq pergi mandi lepastu turun makan. " Arah Mama.
Tuan Faiq mengangguk perlahan.
"Maa... " Panggilnya.
"Ye Faiq? "
"Laura... dekat mana? "
"Ade tu ha dekat atas. Kejap lagi dia turun lah tu. "
"Ouh okey... Faiq naik atas dulu. " Kakiku melangkah longlai ke bilik.
Apa aku nak jawab dekat Laura kalau dia dapat tahu nanti? Sumpah sayang, abang takbuad semua tu...
"Wow... " Mata Tuan Faiq tidak berkelip memandang Laura yang sedang berkemban dengan tuala putih bersih itu.
"Ahh awak jangan lah tengok! " Marahku sambil menutup bahagian badan yang terdedah.
"Kau buat free show ke? Aku tengok jelah. Bukan dapat dosa pun. Dapat pahala adelah. Isteri sendiri. " Selamba Tuan Faiq cakap. Dia membuka pakaiannya lalu pinggangnya dililit dengan tuala. Six packs di badan hanya ditayang untuk Laura.
Aku menutup kedua belah mataku. Eyy dia ni, nak bukak baju dalam toilet lahh. Ah lantak lah. Aku kembali fokus untuk capai baju di bahagian atas rak itu. Haihh tinggi sangat. Aku dari tadi terjungkit-jungkit cuba menggapainya.
"A...awak... " Panggilku pada Tuan Faiq yang sedang berjalan ke toilet. Dia memandangku pelik.
"Kenapa? "
"Boleh tolong ambikkan baju saya atas tu? Tinggi sangat. " Rungutku.
Tuan Faiq mendekati aku lalu mengambil baju tersebut. Namun dia tidak memberi aku baju tu.
"Nakk... Saya nak pakai lah. " Rengekku.
"Takpayah pakai pun takpe. Macam ni je hari-hari kalau dekat rumah pun aku dah suka. " Ujinya. Wajahnya dekat di leherku sehingga aku dapat mendengar dia berdesah.
Aku telan air liur.
"Tak...saya nak pakai. Mama dah tunggu dekat bawah. "
"Mama boleh tunggu lagi. "
"Apa maksud awak? "
Tuan Faiq tersengih sambil mendukungku masuk dalam bilik air. Aku tersentak. Pastu haa tahu ii jelah ehh diorang buat apa, takkan diorang memasak dalam toilet pulak kannn 😂
Membahang mukaku after kejadian pagi tadi. Lepas pakai baju, aku terus turun bawah. Tuan Faiq ni kann 😠
"Sayang tunggu la kejap. " Tuan Faiq meraih tanganku mesra sepanjang turun tangga.
"Belum depan mama dengan baba lagi. Kenapa awak panggil saya Sayang?" Soalku.
"Abang nak biasakan panggil Laura as Sayang. Abang kan sayang Laura. " Tuan Faiq tarik senyum.
Aku terkejut. Erm demam ke laki aku ni? Aku meletakkan belakang telapak tanganku di dahi Tuan Faiq. Dirinya yang lebih tinggi dariku memaksaku untuk menjongketkan kaki agar separas dadanya.
"Pfttt kenapa Sayang ni? "
"Awaklah... macam lain. "
"Abang minta maaf sangat-sangat sebab berdendam dengan Laura. But sekarang dah takde sikit pun rasa dendam tu. Abang cuma nak bahagiakan Sayang macam partner lain yang dah kahwin. Abang tahu Sayang ambik masa untuk maafkan abang tapi abang tetap akan tunggu sayang sampai sayang maafkan abang. Okey?" Dahiku dicium Tuan Faiq dengan lembut.
Aku masih terkejut dengan perubahan drastik Tuan Faiq. Kenapa tiba-tiba?
"Laura... Laura takde hak untuk marahkan abang lama-lama. Laura bersyukur sangat abang dah boleh terima Laura. Thank you abang. "
Tuan Faiq ukir senyuman paling manis untuk aku. Aihh hensem bak hang laki kita 😂
"Thank you Sayang. Let's start over. "
"Welcome abang. "
Genggaman Tuan Faiq aku eratkan lagi. Serius aku jatuh cinta dengan dia 😍😜
🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Hewhew sekejap aje ni... jakgi World War II tercetus 😂 jahat sehh author... hehe bagilah chance jadi jahat kejap.
votes and comments gaes, luv youu 😝
mrseunwo 💖