BAB 23

224 4 0
                                    

Hey gaes, part ni mcm dirty sikit so kalau nak skip dipersilakan okeyy 😬.i tak reti sangat buat scene cmtu so I think dirty dia skit je but still.. benda ni bawah 18, sangat tak digalakkan okeyy 😅 I dah warning tau ni 😭 jangan cakap I tak bagitahu, tampar jakgi 😂

"Okey, kejap lagi aku sampai.Afiq cakap dia dah tunggu tu. Papehal kau call je aku Rayyan. " Tuan Faiq menamatkan panggilan. Kunci kereta BMW dicapai lalu bergegas turun kebawah. Ada sesuatu yang perlu diselesaikan malam ini.

Pintu utama rumah dikuak dari luar. Terlihat isterinya Laura yang basah kuyup itu sedang menahan kesejukan. Ingin saja Tuan Faiq mendakap badan kecil itu. Namun dia sedar, Laura takkan menghargai perbuatannya. Baik diteruskan saja niat untuk melakukan hal masing-masing.

Laura POV

Aku tahu Tuan Faiq dah nampak aku yang kebasahan ditimpa hujan petang tadi. Namun dia sengaja tidak mengendahkan aku. Laju saja dia pergi memecut kereta lalu keluar perkarangan rumah.

Aku nak ke bilik lalu mandi sekejap. Selepas solat, kepalaku terasa sungguh berat. Mata semakin kuyu lalu aku pun masuk ke alam mimpi.

Selepas 2 jam berbincang, Tuan Faiq meminta diri untuk pulang.

"Okeylah gang sampai sini je dulu. Aku mintak sangat bende ni settle cepat. Takkan lah aku nak gaduh dengan Laura sampai bila-bila? " Keluh Tuan Faiq.

"Kau jangan risau bro. Aku buat kerja aku. Aku pun dah taktahan dah dengar cerita tentang Dessy tu. Menyampah pulak aku" Komen Tengku Rayyan.

"Yup, no worries lahh Faiq. Sofea kan model jugak kat tempat Dessy kerja tu. Lagi senang aku nak track ape dia buat." Ujar Afiq.

"Thanks gila bro. Aku balik dulu eh, kesian pulak Laura sorang-sorang dalam rumah. "Kata Tuan Faiq risau.

Mereka bertiga bersalaman dan berpelukan kejap sebelum masing-masing membawa haluan sendiri.

Senyap je rumah... Laura dah tidur ke? Baru jam 10.00 malam. Tuan Faiq mengunci pintu rumah kemudian naik ke biliknya. Lepas mandi, dia turun ke tingkat bawah untuk ambil air.

Bilik Laura yang gelap dikerling. Aik.. dah tidur ke? Erm.. nak pergi ke tak? Ish pegi jelah. Pintu bilik Laura aku ketuk banyak kali.

"Laura? Bukak pintu kejap. " Panggilku.

Senyap... takde sahutan pun. Risau doo, kunci pendua dalam bilikku aku ambil lalu membuka pintu bilik Laura. Laura dah tertidur dengan memakai telekung.Aku kejut dia perlahan.

"Laura, bangunn lah. Tidur atas katil ni haa. " Tanpa sedar, aku terpegang tangannya dalam kain telekung itu. Aww panas wehh 😥. Dahinya aku raba sedikit. Pehh siyes wife aku demam ni.

Sorry sayang, abang buat taktau je masa sayang kena hujan petang tadi. Semua salah abang.

Aku kendong badan kecil Laura naik ke atas katil. Laura sedikit tersedar namun dia hanya merelakan saja. Tak larat nak bergaduh agaknya. Telekung dan kainnya aku buka.

Wow... 😳 Laura cuma memakai singlet tali halus warna putih dengan seluar pendek atas peha warna coklat cair. Pehanya yang putih dan gebu itu aku pandang tak lepas. Pehh dan ii lah, wife aku nak goda aku pun.. Kalau dapat ni, memang sedap siot.

Saat itu, Laura tersedar sepenuhnya. Mukanya terus memerah menahan malu. Hahaha sayang ni, segan ii pulak. Aumm sangat ni 😋😚 Laura terus ambik semula telekungnya lalu menutup bahu putih nya yang terdedah.

"Kenapa? Malu? " Usikku nakal.

"Esy, keluar lah. Saya nak tidur. " Halau Laura.

Aku buat taktau. Mukanya yang sedikit pucat itu, aku tatap kejap. Sakit pun cantik 😅

Laura POV

Aaaa segan wehhh. Tuan Faiq nampak ke aku pakai ape dalam telekung ni? Esyy dahla mata dia tak lepas ii pandang aku. Nak pura-pura tidur pun tak senang.

Tiba-tiba Tuan Faiq naik atas katilku. Baru nak bangun dari baring, dia menarikku dalam pelukannya. Badannya yang hangat buat aku selesa kerana sejuk dari aircond boleh buat aku jadi beku.

Kepalanya mendarat di dadaku lalu tangannya bermain dengan perutku. Ishh dia nak apa ni? Dua buah bukit pejal di dadaku disentuh kejap olehnya. Ermm dia naik steam ke?

Aku menolak badannya sedikit. Namun begitu, Tuan Faiq tetap tidak bergerak. Yelahh aku tahu aku bukannya kuat mana pun. Aku naik rimas apabila bibirnya mencium rakus seluruh tubuhku yang terdedah.

"Faiq... please... saya nak rehat... saya tak sihat lah." Dengus ku. Badannya aku tolak banyak kali.

"Sayang please... siapa suruh goda orang, pakai baju ceni? " Tangan Tuan Faiq mula naik masuk dalam baju ku.

Aku meronta macam ape dah. Air mataku jatuh laju.

"Faiq! " Aku jerit sekuat hati saat dia mula menanggalkan seluar dan bajuku.

Tiba-tiba mukanya berubah lalu dia menghentikan perbuatannya tadi. Aku tahu dia tak sedar masa dia buat tadi.

"I'm sorry. " Tuan Faiq terus keluar lalu menutup pintu bilikku. Aku hela nafas lega. Sumpah... kenapa tiba-tiba dia macam tu?

Tuan Faiq POV

Aduhh apa yang aku fikir ni? Kenapa aku buat macam tu dekat Laura? Mesti dia tak selesa tadi. Aduhh naik pulak nafsu tengok Laura macam tu tadi.

Kalau tak mengenangkan dia demam, dapat aku rasa dia harini. Ishh nanti makin melarat pulak sakitnya. Aku terus masuk tidur memandangkan esok harus kerja.

                       🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Fuhhh dapat jugak buat chapter ni even macam terabur skit plot... hehe maap tho. I main buat je.

Aduhh gelabah lah kalau dah nak naik skola 😭 ,homeworks I sumpa banyak 😄 nak buad tapi malas..  HAHAHAHAH jangan jadi macam I tauu. Dahla kalau korang dah siap baca chap ni, pegi lah jenguk ii kejap hw tu 😂 bulan 10 dah naik skola 😷

Hwaiting readers 😇😘

p/s : act I buat chap ni semalam tauu but I baru rasa nak post harini 😞, sorry -_-#

ohh ye.. klik 🌟tu utk votes eh... I rasa cam takde mood lah 😞byeee

Alright Boss 👌Where stories live. Discover now