Sellammm yeni kurumla karşınızdayım.
Keyifli okumalar.Not: YARI TEXTİNG
BaybarsTekin: En sevdiğiniz şiirden bir kesit?
326.103 beğenme 56.790 yorum
+123: En sevdiğim şiir sensin de okumasını bilmiyorum
+54: Şiir mi? O da ne? Yeniliyor mu?
+1354: Bir daha hangi ana doğurur, senle beni, birbirimiz için... - Ahmed Arif
+99: Konuşmuyor, anlatmıyor diye hissetmiyor sanmayın. Kimisi içine atar çığlıklarını. (Cemal Süreyya)
Mişayaz: Beyaz işte, aylardır gözümde tüten beyaz. (Ziya Osman Saba)
....
BaybarsTekin sana fotoğraf gönderdi.
BaybarsTekin: Bu şiiri nerden biliyorsun? (19.03)Mişayazメ: Şiir bilinmek için vardır. (19.04)
Mişayazメ: Sana mesaj attıracak kadar önemli anlaşılan. (19.04)BaybarsTekin: Var ki bir önemi yazıyorum. Gerçekten nereden bildiğini söyleyecek misin yoksa geçiştirecek misin? (19.05)
Mişayazメ: Geçiştirmiyorum. (19.05)
Mişayazメ: Babamın en sevdiği şiirdi. Sevmemek ve bilmemek ne mümkün? (19.06)BaybarsTekin: Kaybettikten sonra sevilir şarkılar ve şiirler. (19.08)
Mişayazメ: Sanırım sende birini kaybettin? (19.08)
BaybarsTekin: :) (19.08)
Mişayazメ: Konu diyor ki beni değiştirin (19.09)
BaybarsTekin: Değiştirelim o zaman. (19.09)
Mişayazメ: O zaman... (19.10)
Bir fotoğraf gönderdin
BaybarsTekin: Hassbinşükür (19.11)
BaybarsTekin: Öyle ölmez füze at (19.11)
BaybarsTekin: Bunu niye attın şimdi (19.11)Mişayazメ: Gömleklerimiz benziyor diyecektim (19.13)
BaybarsTekin: Kesin öyle diyecektin kesin. (19.14)
BaybarsTekin: Yani, yanlış anlama ama iç çamaşırlı fotoğrafını bana atman ne kadar doğru? (19.14)
BaybarsTekin: Belki bir sapığım ve peşine takılacağım? (19.14)Mişayazメ: Neyi yanlış? (19.15)
Mişayazメ: Ayrıca öyle biri olmadığını biliyorum. (19.15)
Mişayazメ: Tanımadığım herkes görüyor iç çamaşırlı halimi. Artık alıştım. (19.15)BaybarsTekin: Nereden biliyorsun? (19.16)
BaybarsTekin: Biraz daha açıklayıcı olur musun? (19.16)Mişayazメ: Bilmeyen mi var? (19.17)
Mişayazメ: İç giyim mankeniyim (19.17)
Mişayazメ: Bir an yüz ifadeni düşündüm de dkskwowppsskkwlwiqüwfowl (19.17)BaybarsTekin sana bir fotoğraf gönderdi
BaybarsTekin: Şu an böyleyiz (19.18)
BaybarsTekin: En az benim kadar şaşkın, sanırım senden etkilendi. (19.18)Mişayazメ: Yaa çok tatlıı. (19.19)
Mişayazメ: Sen pek etkilenmedin anladığım kadarıyla... (19.19)BaybarsTekin: Ne bir kere daha dönüp bakacak kadar sapık, ne de sevdiği kadına ihanet edecek kadar şerefsiz değilim. Yani durmadan bakmam bana ne kazandıracak ki? (19.20)
BaybarsTekin: Haksız mıyım? (19.20)Mişayazメ: Sevdiğin kadın... Şu durmadan hikayende şarkı eşliğinde baş harfini paylaşıp yanına kalp koyduğun kız mı? (19.23)
Mişayazメ: Haksız değilsin tabii ama bu düşünce yapın hoşuma gitti. (19.23)BaybarsTekin: Evet, hikayemde paylaştığım kız. (19.24)
BaybarsTekin: Yanlış bir kelime kullanıp seni kıracağım diye ödüm kopuyor. (19.24)Mişayazメ: Neden? Beni kırmaktan korkmam için özel olmam gerekli. (19.25)
BaybarsTekin: Bütün kadınlar özeldir. (19.26)
BaybarsTekin: Ama bil diye söylüyorum, sende farklı bir şeyler seziyorum. (19.26)
BaybarsTekin: Tanıdığım biri gibisin. (19.26)
BaybarsTekin: Ama tanımıyorum da gibi. (19.27)
BaybarsTekin: Sahi sen kimsin? (19.27)🌈
Bu kitap için çok ama çok heyecanlıyım.
Umarım sizde beğenir ve seversiniz.
Tamam mı devam mı?
İnstagram :crktulay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XI ' Vahşi ' +18
Teen FictionDikkat! Bu kitapta argo kelimeler, hafif çıplaklık sahneleri ve psikolojik unsurlar bulunmaktadır. BaybarsTekin: Bilmediğin ne var tam olarak? (17.15) Mişayazメ: Seks yaparken hangi pozisyonları seversin onu bilmiyorum (17.16) Yarı texting (Kapak Öze...