@eylüldağlar: Son attığın videoyu hemen kaldırıyorsun!
@çağlargündüz: Ooo, Dokuzuncu Ay?
Videoyu kaldırmıyorum, editlemek günlerimi aldı.
@eylüldağlar: Mahkemede görüşürüz o zaman, Gece.
@çağlargündüz: Gece lafından sıkılmadın mı? Adım var.
Ayrıca hiç durma, Dokuzuncu Ay. Git mahkemeye ver. Sonuçalanması aylar alır.
@eylüldağlar: Sen...
SENDEN İLİKLERİME KADAR NEFRET EDİYORUM!
Videonun büyük bir kısmında çok belli bir şekilde gözüküyorum ve benim olduğum anlaşılıyor. Videoyu sil.
@çağlargündüz: Büyük harflerle yazmana gerek yok, sürekli bağırdığın için anlıyorum bağırdığını.
Ve eee Dokuzuncu Ay? Gözüküyorsan ne olmuş?
@eylüldağlar: Bana bak, Gece.
İnatlaşma benimle.
@çağlargündüz: Bana Gece diye seslenme. Kaç defa söylemem gerekiyor?
@eylüldağlar: BENİM SANA VİDEOYU KALDIR DİYE KAÇ DEFA SÖYLEMEM GEREKİYOR?!
@çağlargündüz: Büyük yazma artık şunları, Dokuzuncu Ay. Anlaşılıyor bağırdığın.
Bende sana editlememin günlerimi aldığını söyledim. Video editlemek kolay mı sanıyorsun?
@eylüldağlar: Gayette kolay seni Çakma YouTuber.
@çağlargündüz: Dokuzuncu Ay, profilime gir ve takipçime bak lütfen.
Sence 6 milyon insanın takip ettiği birinin kötü içerik üretmesi mümkün mü?
@eylüldağlar: Zevkler ve renkler Gececiğim. Herkes senin çalıntı içeriklerini beğenecek değil ya.
@çağlargündüz: Çok biliyorsan gel sen yap benim işimi, Dokuzuncu Ay. 1 hafta bile dayanamazsın.
@eylüldağlar: Öyle mi diyorsun, Gece?
Sen gel bir de avukat ol, olabiliyor musun? Kimin mesleği daha zor tartışmayalım istersen. Kaybedersin.
@çağlargündüz: Kimin kaybedeceği çok açık belli Dokuzuncu Ay. Sen gel, benim işimi 1 hafta boyunca yap bende videoyu sileyim. Kabul mü?
@eylüldağlar: Daha iyi bir teklifim var.
-Bölüm Sonu-
🍂|Eylül Dağlar|🍂
İlk bölümü özellikle kısa tuttum. Bu bölüm deneme gibi bir şeydi. Diğer bölümler böyle olmayacak.
Karakterler hakkında düşünceleriniz?
Sosyal medya hesaplarım:
•Twitter: cigrttsafterhim
•Tiktok: .starashes
•Instagram: _starashes
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuzuncu Ay ve Gece |yarı texting|
Teen Fiction@eylüldağlar; Son attığın videoyu hemen kaldırıyorsun! @çağlargündüz; Ooo Dokuzuncu Ay? @çağlargündüz: Videoyu kaldırmıyorum editlemek günlerimi aldı. Uyarı! Küfür ve rahatsız edebilecek kelimeler içeriyordur.