@eylüldağlar: 1 hafta boyunca YouTuberlık yaptıktan sonra silmen işime yaramaz.
Sen 1 hafta boyunca benim hukuk departmanımda avukat ol. Tabii gerçekten avukatlık yapmayacaksın ben senin için birkaç olay yaratacağım, sende gerçek bir avukat gibi olayı araştırıp kişiyi savunacaksın. O sırada bende senin hesabına geçip YouTuberlık yapayım, video falan editleyeyim. Kabul mü? Ama kabul edersen videoyu anında silersin.
@çağlargündüz: Kabul.
Peki, benim bundan ne çıkarım olacak? Sen videoyu sildiriyorsun.
@eylüldağlar: Ne istiyorsun?
@çağlargündüz: Hoşuna gitmeyecek bir şey istiyorum çünkü inan ki bu video silme olayı benim hiç hoşuma gitmedi.
Yakup amcayla barışacaksın. Bugün hem de. Bende videoyu sileceğim.
@eylüldağlar: Anlaşma iptal.
@çağlargündüz: Babandan nasıl bu kadar nefret edebiliyorsun, Dokuzuncu Ay? O senin baban. Senin için her zaman en iyisini yaptı.
Ayrıca sen neden videonun silinmesini istiyorsun.
@eylüldağlar: Seni ne ilgilendirir, Gece? Kendi işine baksana sen. Babamla barışma koşulu hâlâ geçerliyse, dediğim gibi ben yokum.
@çağlargündüz: Olma o zaman Dokuzuncu Ay. Ben değil, sen kaybedersin.
@eylüldağlar: Senden nefret ettiğimi söylemiş miydim?
@çağlargündüz: Defalarca. Duygularımızın karşılıklı olduğunu biliyorsundur umarım?
@eylüldağlar: Bilmez olur muyum, Gece.
@çağlargündüz: Güzel.
@eylüldağlar: Güzel. (22:43)
Ahh, hadi ama cidden kaldırmayacak mısın? (22:50)
@çağlargündüz: Babanla barış kaldırayım.
@eylüldağlar: O zaman videoyu kaldırmanın bir anlamı kalmıyor zaten. Başka bir şey iste diyorum.
@çağlargündüz: O zaman bana arkadaşınla randevu ayarla.
Riva'yla
@eylüldağlar: Riva'nın sevgilisi var. Ciddi düşünüyor onunla.
@çağlargündüz: Emin misin? En son Instagram'da yaptığı soru-cevapta sevgilin var mı sorusuna, yok dedi.
@eylüldağlar: İlişkisini açık bir şekilde yaşamak istemiyor. Ve ailesi daha çok kariyer odaklı ilerlemesini istediği için Riva'nın birileriyle çıkmasına izin vermiyorlar.
@çağlargündüz: Riva seninle yaşıt, Dokuzuncu Ay. 27 yaşında bir kadın olmuş. Nasıl ailesinin hâlâ üstünde hak kurmasına izin veriyor? Anlattığın hikaye pek inandırıcı gelmedi.
@eylüldağlar: Herkes senin ailen değil, Gece. Herkes şanslı olamıyor bu konuda.
@çağlargündüz: Pekala, o zaman senden ne isteyebilirim?
Tamam, senin teklifini kabul ediyorum. Sen benim ofisteki zor işlerimi yaparken ben sadece insanları savunacağım. Ağzım iyi laf yapar zaten.
@eylüldağlar: Sadece savunmak? Güldürüyorsun beni, Gece. İşimi bu kadar hafife almamalısın.
Anlaşmayı kabul ettiğine göre videoyu kaldır.
@çağlargündüz: Videoyu kaldırdım. Umarım ne yaptığını biliyorsundur, Dokuzuncu Ay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuzuncu Ay ve Gece |yarı texting|
Teen Fiction@eylüldağlar; Son attığın videoyu hemen kaldırıyorsun! @çağlargündüz; Ooo Dokuzuncu Ay? @çağlargündüz: Videoyu kaldırmıyorum editlemek günlerimi aldı. Uyarı! Küfür ve rahatsız edebilecek kelimeler içeriyordur.