Nefes nefese kendimi kenara attım. Ve soluklanmaya çalıştım. "Bu yaptığımız şeyden kimseye bahsedemezsin."
"Asıl sen bahsedemezsin. Senin benimle anılman senin için ödül olur."
"Nasıl bu kadar iyi şerefsiz olmayı becerebiliyorsun?" dedim ve gözlerimi devirdim. "Ben gidiyorum." yerden kıyafetlerimi alıp üstümü giyinmeye başladım.
"Fiziğinin bu kadar güzel olduğunu yeni fark ediyorum." arkamı döndüm ve Çağlar'a baktım. Bana bakıyordu.
"Sapık mısın?!" dedim ve yastığı fırlattım.
"Farkındaysan daha demin seviştik? Gördüm göreceğimi."
"Hatırlatmasan olmuyor değil mi?" dedim ve yüzümü buruşturdum.
Son olarak ayakkabılarımı da giyip evden çıktım. Ardımdan Çağlar, "Görüşürüz Sonbahar!" diye seslendi.
..
Yolda eve doğru giderken grup konuşmasıyla Riva'yu ve Doğukan'ı aradım. "Neler olduğunu tahmin bile edemezsiniz!"
..
Çağlar'dan*
Eylül gider gitmez Mert'i aradım.
Ç📞 -Mert, hayatımın en iyi hatasını yaptım.
M📞 -Eğer o neyse inşallah hayatının en büyük hatası olur.
-Şerefsiz değer miydi beni bu saatte aramana?
..
Eylül'den*
D📞 -Hemen anlat! Dinliyoruz.
R📞 -Evet, evet, ne oldu?
E📞 -Çağlar'la birlikte olduk.
..
Çağlar'dan*
Ç📞 -Eylül'le yattım.
M📞 -Ooo, hayırlı olsun kardeşim.
-Hangi Eylül'dü bu arada?
..
Eylül'den*
D📞 -Nasıl bir birliktelikten bahsediyoruz şu an?
E📞 -Seviştik işte!
R📞 -Ne?!
D📞 -Ne?
-Kızım bu senin ezeli düşmanın değil miydi? Sen bu çocuğu daha düne kadar öldürmeyi düşünüyordun.
..
Çağlar'dan*
Ç📞 -Mert sus.
-İşin kötü yanı hayatımın en iyi sexiydi. Bak sıfır şaka.
M📞 -Ya bir siktir git amına koyayım. Jimnastikçi Yasemin'den iyi olamaz.
Ç📞 -Ondan da iyiydi. Diğerleri gibi anlamsız değildi. Sanki tutku vardı aramızda. Bilmiyorum, belki de bana olan öfkesi yüzündendir.
-Kapıyı açar açmaz üstüne atlamamak için zor tuttum kendimi. Neyse ki o benden önce davrandı.
..
Eylül'den*
E📞 -Evet, öyleydi. Ama kapıyı açar açmaz sadece dudaklarına yapışmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuzuncu Ay ve Gece |yarı texting|
Teen Fiction@eylüldağlar; Son attığın videoyu hemen kaldırıyorsun! @çağlargündüz; Ooo Dokuzuncu Ay? @çağlargündüz: Videoyu kaldırmıyorum editlemek günlerimi aldı. Uyarı! Küfür ve rahatsız edebilecek kelimeler içeriyordur.