-Eylül lütfen kimseyi zehirleme-
Doğukan bu grubu oluşturdu
Doğukan sizi ekledi
Doğukan, Riva kişisini ekledi
Doğukan: Eylül lütfen kimseyi zehirleme
Siz: Doğukan ne diyorsun? Yine mi grup açtın? Zaten grubumuz var.
Doğukan: Bu grubun konusu farklı
Siz: Tamam, şimdi açtığın gibi kapatıyorsun çünkü kimseyi zehirlediğim falan yok.
Riva: Yani yemek yapmıyor musun?
Siz: Siz benim kötü yemek yaptığımı mı iddia ediyorsunuz?
Doğukan: İddia etmiyoruz, direkt söylüyoruz
Doğukan: Yemeklerin çok kötü, Eylül
Riva: Doğukan pat diye öyle söylenir mi?
Doğukan: O zaman o da bizi zehirlemeye çalışmasaydı
Doğukan: Aylardır Eylül acaba bizi özellikle mi zehirlemeye çalıştı diye düşünüyorum
Siz: Şaka yapıyorsunuz herhalde şu an? Yemeklerin hepsini bitirmiştiniz.
Riva: Şey biz onu çöpe döktük... Köpeğine yedirmeye çalıştık ama o da beğenmedi. Eğer şu an kime yemek yapacaksan, yapma. Bütün date'in mahvolur.
Siz: SİNİR KRİZİ GEÇİYORUM ŞU AN! NE DEMEK KÖTÜ YEMEK YAPIYORUM YA?!
Riva: Maalesef...
Siz: Riva acil yemek yapıp yolla.
ACİLL!!
En güzel yemeklerden yap.
Riva: Şimdiye yetişmesi imkansız.
Siz: Bir şekilde halledin. Orasını ben bilmem. En fazla 2 saat içinde evimde olsun.
Gruptan çıktınız
Sikeyim böyle işi! Gece'ye bir yalan uydurmam gerek. Pekala, başlayalım o zaman.
@eylüldağlar: Pişt, Gece?
@çağlargündüz: Erken yenilgi mi ilan ediyorsun? Biliyordum, Dokuzuncu Ay. Biraz geç oldu ama yine de yenilgiyi kabul ettin.
@eylüldağlar: Rüyanda bile göremezsin. Ben yenilmem. Özellikle sana karşı asla.
@çağlargündüz: Bundan bu kadar emin olma, Dokuzuncu Ay. On ikinci sınıfta olanları hatırlatmama gerek yok sanırım?
@eylüldağlar: Senden nefret ediyorum. Ben hiçbir zaman sana yenilmeyeceğim. Aksine her zaman sen bana yenileceksin, Gece.
@eylüldağlar: Şu an duş alıyorum birkaç saat sonra gel diyecektim.
@çağlargündüz: Bak daha çok erken gelesim geldi şimdi.
@eylüldağlar: Gel.
@eylüldağlar: Tek yapacağın şey uzaktan bakmak olur :)
@çağlargündüz: Bundan bu kadar emin olma, Dokuzuncu Ay.
@eylüldağlar: Neyse konuşma sıktı. 4 saat sonra bizde ol.
@çağlargündüz: 4 saat sonra saat gece 2 olacak?
@eylüldağlar: Eee, ne olmuş yani? Evinde seni bekleyen bir karın mı var? Hayır. Geç olmadan önce evde ol diyen annen mi var? Hayır. Evinde seninle beraber yaşayan biri mi var? Hayır.
@eylüldağlar: O yüzden sus ve 4 saat sonra bizde ol.
Derin bir nefes aldım. Sanırım bu durumdan kurtulmuştum? Şimdi masa hazırlayayım desem daha saat erken. O yüzden şimdi davalara çalışabilirim.
🍂
Zilin çalmasıyla kafamı dosyalardan kaldırdım ve lanetler okudum. Eğer Çağlar ise mahvolurum. Büyük ihtimalle benimle ölene kadar bunun hakkında dalga geçer. Çünkü Riva daha yemekleri getirmedi ve ben yemek yapamıyormuşum. Kapı deliğinden baktım. Gelenin Riva olduğunu görmemle derin bir nefes alıp kapıyı açtım.
Elindeki poşetleri havaya kaldırdı ve gülümsedi. "3 saatte ne kadar yemek yapabilirsem o kadar yaptım. Umarım yemekleri teslim etmek için geç kalmamışımdır? Geldi mi çıktığın çocuk?" 3 saattir davalara mı bakıyordum ben?
"Hayır, zamanında getirdin ve evime gelen kişiyle çıkmıyorum. Aslında senin de tanıdığın biri. Çağlar. O geliyor bana." bu dediğimle birlikte daha demin ki gülümsemesi düştü. Hayır, hayır, hayır. Riva, bana bunu yapmış olamazsın.
"Çağlar'dan nefret ettiğini sanıyordum." dedi.
"Öyle, nefret ediyorum. Bunu hiçbir şey değiştiremeyecek." dedim ve yüzünde bir ifade aradım.
"Pekala, Çağlar gelmeden ben gideyim." dedi ve asansöre binip gitti.
🍂
Zil çaldığında son kez her şeyi kontrol ettim. Her şey tamamdı. Kapıyı açmadan önce aynadan kendime baktım. Bedenimi saran, siyah renkte mini elbise giymiştim. İddialı duruyordum. Tam olarak istediğim şey.
Kapıyı açtım ve yüzümdeki sahte gülümsemeyle ona baktım. Bana aşık olacaksın. Öyle aşık olacaksın ki, ayaklarıma kapanacaksın. "Gelsene içeri." dedim. Ve işte her şey başlıyordu.
-Bölüm Sonu-
Eveett düşünceleriniz neler?
Eylül'ün ben yenilmem demesi biraz tanıdık geldi ama 😄
Riva ve Çağlar?
Eylül?
Sosyal medya hesaplarım:
•Twitter: cigrttsafterhim
•Tiktok: .starashes
•Instagram: _starashes
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuzuncu Ay ve Gece |yarı texting|
Teen Fiction@eylüldağlar; Son attığın videoyu hemen kaldırıyorsun! @çağlargündüz; Ooo Dokuzuncu Ay? @çağlargündüz: Videoyu kaldırmıyorum editlemek günlerimi aldı. Uyarı! Küfür ve rahatsız edebilecek kelimeler içeriyordur.