@eylüldağlar: Amına koyayım dalga mı geçiyorsun benimle?
@çağlargündüz: Yine neye kızmış dokuzuncu ayımız?
@eylüldağlar: Bir de bilmemezlikten geliyorsun.
@eylüldağlar: Kafayı yiyeceğim!
@çağlargündüz: Ha sen videodan bahsediyorsun.
@eylüldağlar: Evet! Geri yüklemişsin.
@eylüldağlar: Anlaşmıştık!
@eylüldağlar: Kaldır videoyu.
@çağlargündüz: Hayır, kaldırmıyorum. Anlaşma iptal.
@eylüldağlar: Hem suçlusun hem de şımarıksın. Senin gibisini ilk defa görüyorum.
@çağlargündüz:
@eylüldağlar: Kedi insanı olduğunu anlamalıydım.
@çağlargündüz: Derken? Nasıl oluyormuş kedi insanı?
@eylüldağlar: Kediler gibi nankörsün.
@çağlargündüz: Kediler mi nankör? Bu görüş kediler hakkında yayılmış boş bir düşünce. Gayette vefalı hayvanlar.
@çağlargündüz: Ayrıca sen nesin köpek insanı mı?
@eylüldağlar: Tabii ki de! Köpekler onlara verilen değeri anlıyor.
@çağlargündüz: Hayvanları insanlarla karıştırıyorsun, Dokuzuncu Ay. Hayvanlar o davalarda gördüğün insanlara benzemezler. Hayvanlar senin sandığının aksine daha vefalı ve duygulular.
@eylüldağlar: Ah o zaman seni hayvan kategorisine koymakla hata yapmışım. Sende o özelliklerden hiçbiri yok. Tüh!
@eylüldağlar: Kaldır videoyu.
@çağlargündüz: Hayır.
@eylüldağlar: Dava ederim kaldırmazsan. Gayette ciddiyim.
@çağlargündüz: Hukuk okumadım diye hiç bir şey bilmiyorum sanma. Kolay kolay dava açamazsın.
@eylüldağlar: Çok bilmiş seni.
@çağlargündüz: Sende zekiyim işte kabul et dokuzuncu ay.
@eylüldağlar: Aynen, o yüzden Koç Üniversitesine alındım ve avukat oldum.
@çağlargündüz: Övün babanın parasıyla dokuzuncu ay.
@eylüldağlar: Yüzde doksan burslu girdiğimi söylemeyi atlamışım sanırım :D
@çağlargündüz: Cidden zeka seviyeni bununla mı ölçülüyorsun? O tarz üniversiteler kazanmamış olup zeki olan insanlar da var. Zeka seviyeni derslerle ya da gittiğin okulla ölçemezsin.
@çağlargündüz: Ayrıca okuyacaksan da kendin için oku. Babanın gözüne girmek için değil. Olmak istediğin mesleği seç.
@çağlargündüz: Sen lisede de böyleydin.
@eylüldağlar:
@çağlargündüz: konum*
@çağlargündüz: Gel de at.
Telefonumu bir kenara atıp hazırlanmak için odama geçtim.
🍂
Kapısının önündeydim ve içimde sadece öfke vardı. Gerçekten ona şöyle okkalı bir tokat atmak istiyordum. Kapıyı neredeyse kıracakmış gibi çaldım.
Kapıyı açınca afalladım. Çünkü ne yapacağımı bilemedim. Öfkemin yerine tutku gelmişti. Sadece onu öpmek istiyordum. Ve yaptım da. Tişörtünden tutup kendime çektim ve dudaklarına yapıştım. Çağlar anında bana karşılık verdi. Kollarını belime sardı ve geri geri yürüyerek beni içeri çekti. İçeri geçince kapıyı kapadı.
-Bölüm Sonu-
Bölüm kısa biliyorum ama çok burada bitiresim geldi. Sizi merakta bırakmak istedim MFLÖSLFÇSLGÇDŞGÇ
Sosyal medya hesaplarım:
•Twitter: cigrttsafterhim
•Tiktok: .starashes
•Instagram: _starashes
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuzuncu Ay ve Gece |yarı texting|
Teen Fiction@eylüldağlar; Son attığın videoyu hemen kaldırıyorsun! @çağlargündüz; Ooo Dokuzuncu Ay? @çağlargündüz: Videoyu kaldırmıyorum editlemek günlerimi aldı. Uyarı! Küfür ve rahatsız edebilecek kelimeler içeriyordur.