Sevgili Kuzen,
Bu iletişimin doğasına rağmen, böyle bir mektup göndermeyi çocukça buluyorum. Bir yanım uzun yıllar okunmayacak bir şey göndermeyi taahhüt etmek istemiyor. Mektuplarımın olumlu karşılanacağını varsaymak akıllıca değil biliyorum.
Ancak, şimdi durmaya dayanamıyorum. Bu sözlerimin önemini vurgulamam gerektiğinden değil. Sen, sevgili kuzenim, daha rahimde küçük bir hayatsın, gaddarlıkla boyanmasından korktuğum bir hayat. Deneyimler ve hatta aile onları şekillendirene kadar tüm çocuklar masumdur.
Masumiyetinin hiç değişmemesi için her şeyi verirdim ama Black ve Malfoy ailesinin soyundan gelmenin dehşetine karşı kör kaldığın sürece bunu yapamam.
Eğer benim gibiysen, o zaman böyle önyargılı bir ifadeyle gözlerinizi devireceksiniz. Ah, kendi kardeşimin bana büyüdüğüm şeylerin aynısını söylediğini nasıl duydum, ama size söz veriyorum ki bu tür öğretiler önemli. Sana söylediğim şeyler, dinlemen için hayati önem taşıyor. Kendi eylemlerinle değilse bile, lütfen sadece sözleri dinle.
Sana bu mektupları gönderiyorum çünkü bize öğretilenden daha fazlasının olduğunu görmeni istiyorum. Anlamsız doğrulama için okuduğumuz Safkan etiğimizden daha fazlası var. Bunu sadece başkalarının ıstırabı üzerine inşa edilmiş bir rafa yerleştirmek için bir ödül olarak görenlerden onay.
Karanlık Büyücü olmak sorun değil ve hiçbir zaman da olmadı. ama siyah olmak kötü olmakla aynı şey değildir. Bu düşünceye katılıyorum, yetiştirilme tarzımızın bu açıdan doğru olduğunu kabul edeceğim. Ancak özgürlüğü korumak durumunda zarar vermek, bir nedene sahip olmakla aynı şey değildir.
Kişi kendi özgürlüğünün devamını sağlamak için başkalarının haklarını elinden aldığında, toplum ne hale gelir?
Bunun Aydınlık Sihirbazları tarafından verilen tutkulu bir yalvarış gibi geldiğini biliyorum ve bunun için biraz alay etmeden duramıyorum. Ne kadar önyargılı olurlarsa olsunlar, konu farklı olanların haklarını korumak olduğunda yanılmazlar. Aynı duyarlılığın bizler için de geçerli olduğunu bir anlasalar keşke.
Sana böyle bir yolun doğru olduğunu asla söyleyemeyeceğim. Zayıf olmak kendi çöküşleriyle birlikte gelir - hiç kimsenin organizasyonu kusursuz değildir. Hem Aydınlık hem de Karanlık zihniyetlerinin parçalarını alıp birleştireceğin bir orta yol varsa, o zaman bunu yapmanı rica ediyorum.
Sonuçta her şey seçime bağlı. Beni dinleme seçimi, uyarılarımı görmezden gelme seçimi, kendi yolunu bulma seçimi - kendi hataların ve kim olmak istediğin.
Yetiştirilme tarzın benimkine benzer ve bunun için, senin için ağlıyorum kuzen. Hayatım boyunca kim olmam gerektiğini, nasıl olmam gerektiğini biliyordum ama bir kez bile kim olmak istediğimi bilmiyordum. Hiç sahip olmadığım sıcaklık, almanı dilediğim şeydir. Anneni tanıyorum ve hiçbir şeyin içeri girmesine izin vermeyen soğuk mesafesini biliyorum. Babanı iyi tanıyorum, ama onun sıcak olmadığını bilecek kadar.
Belki aykırı olacaksın, belki ikisini de çözen sen olacaksın. Umarım tahminlerim yanlıştır. Umarım hak ettiğin hayatı ve verilen tüm bilgilerle dolu bir hayatı elde edersin - tarihin çarpık bir versiyonunu değil.-
Hayatın sana ait ve bunu bilmen için dua ediyorum. Aile sorumluluğunun tek cevap gibi göründüğü bir gün, soyadından çok daha değerli olduğunu anlayacaksın.
Baban için seçme, annen için seçme, benim için seçme, toplum için seçme.
Kendin icin seç. Kim olmak istiyorsan o ol. Ve bu senin için yeterli olsun.
Sevgilerimle,
Regulus
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzen... Sevgilerimle Regulus ❝Drarry❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Tek Malfoy varisi olarak Draco, yolunun doğumundan çok daha önce belirlendiğini anlamıştı; kim olacak, nasıl davranacak ve seçimlerinin ne olması gerektiği gibi ama Hesap etmediği şey, dış etkilerin gücüydü. Ölen kuzeninden...