Günün 2. bölümü.🌼İyi Okumalar.🌼
Sevgili Kuzen ,Bu mektubun diğer mektuplardan farklı olacağı için üzülüyorum. Anlayışlı sorular sormayı veya seni düşündürebilecek bir tartışma başlatmayı çok isterdim. Kafamın içinde konuşmak istediğim çok şey var ama ne yazık ki bu beklemek zorunda kalacak.
İşler değişiyor ve bu daha iyi bir şekilde olmuyor. Kulağa ne kadar da gizemli geliyor olmalı, ama son zamanlarda bir değişiklik fark ettim ve bunun hakkında konuşulması gerekiyor.
Karanlık Lord her zaman güce deli olmuştur ve her zaman buna tapanların yanında olmuştur ya da kontrol arayışına yardımcı olacak şeyler bulmayı amaçlamaktadır. Ancak son zamanlarda, toplantılarda katılımının azaldığını fark ettim. Karanlık Lord ortada yoktu ve onun yerini dolduran düşünceli bir boşluk var.
Peki ne oluyor?
Baskınlarımız arttı ve bununla birlikte şiddette de bir artış oluşuyor. Baskınlara rağmen, Karanlık Lord asla memnun değil, daha fazlasını yapmamızda ısrar ediyor, daha çok çalışmamızda ısrar ediyor.
Daha fazla çalışmak istemiyorum, artık bunu yapmak istemiyorum.
Saflarımızdaki fısıltılar, Karanlık Lord'un bir şey aradığını gösteriyor. Doğrulama olmadan spekülasyon akıllıca olmaz ve boş bir dil güvenilir değildir. Ancak hayal gücü ön plandadır.
Kabul ediyorum, endişeliyim. Karanlık Lord'un aradığı her şey sadece başkalarının acılarına katkıda bulunacaktır. Önümde ne olduğunu bilmiyorum ve bunun için korkuyorum.
Ölüm Yiyenler huzursuz. İç çemberdekiler hiçbir şey paylaşmıyor ve Karanlık Lord sessiz kalıyor.
Merakımı gidermek için yapabileceğim hiçbir şey yok, ama bir şey bana uyanık kalmamı söylüyor. Bir şeyler demleniyor, ama korkarım bu bir işe yaramayacak.
Sana yazmanın ruhuma yardım etmesi garip mi? Bir çıkışa sahip olmak bir bakıma katartik. Keşke bir cevap duyabilseydim, sözlerini okuyabilseydim ya da seninle konuşabilseydim. Seninle tanışmak istiyorum kuzen, seni büyütmek için bir elim olsun ya da bir şekilde hayatını şekillendirmiş olmak istiyorum.
Sana söylemek istediğim çok şey var, çok ders, çok sohbet var ve merak ediyorum, hepsini keşfetmek için zamanım olacak mı?
Umarım olur.
Kendine iyi bak ve umarım her şey yolundadır.
Sevgilerimle,
Regulus
▪▪▪▪
Draco mektubu üç kez tekrar okurken titrek bir nefes aldı. Bu mektup Regulus'a olanlar için bir önsöz müydü? Mektuplar kuzeninin başına gelenlere ışık tutacak mıydı? Nasıl öldüğünü öğrenebilecek miydi?
Mektup biraz dağınıktı ve Regulus'un ne tür bir stres altında olduğunu gösteriyordu. Daha fazlasını öğrenmek istiyordu, Karanlık Lord'un bunca yıl önce ne planladığını bilmek, ilgisini çeken şeyin ne olduğunu öğrenmek istiyordu.
Mektupların tarihi yoktu, bu yüzden Draco'nun Regulus'un ortadan kaybolmasının ne kadar yakın olduğunu bilmesinin hiçbir yolu yoktu.Cevap verebilmeyi diledi, Regulus'la konuşmanın bir yolu olmasını diledi, mektupları geri alamasa bile kuzeninin hala hayatını şekillendirdiğini bilmesini istedi. Draco, Regulus olmasaydı nasıl biri olacağından emin değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzen... Sevgilerimle Regulus ❝Drarry❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Tek Malfoy varisi olarak Draco, yolunun doğumundan çok daha önce belirlendiğini anlamıştı; kim olacak, nasıl davranacak ve seçimlerinin ne olması gerektiği gibi ama Hesap etmediği şey, dış etkilerin gücüydü. Ölen kuzeninden...