Sevgili kuzen,
Karanlık Lord benden aile evi elfim Kreacher'ı ödünç vermemi istedi. Bu iyiye işaret değil.
Anlaman gereken şey, Karanlık Lord'un kendi hayatı dışında kimsenin hayatına değer vermediğidir. Kan saflığını takip edenlerin yeni toplumunda yer almaya değer tek kişi olduğu inancının etrafında dolanıyor, ancak buna gerçekten inanmıyor.
Hizmetindekilere, kendinden aşağı olanlara, saygısını buyuranlara nasıl davrandığına bizzat şahit oldum. Karanlık Lord, gündemine bir şekilde hizmet edebilecekleri sürece kimseyi umursamaz ve artık yararlı olmadıklarında onlardan kurtulur.
Kreacher'ın talep edilmesi mantıklı değil. Eğer homurdanılacak bir iş olsaydı, Karanlık Lord bir Ölüm Yiyen isterdi. Planladığı her şeyin elfimi öldüreceğinden korkuyorum. Karanlık Lord'un Kreacher'ı harcanabilir, daha büyük resim adına vazgeçmeye değer bir hayat olarak göreceğini düşünmek ihtimaller dışında değil.
Bana Kreacher'ın nereye götürüleceği söylenmedi, bana ne olacağı söylenmedi, bana hiçbir şey söylenmedi.
Koruma araçlarına gelince, Kreacher için yapabileceğim çok az şey var. Ona tehlikeden cisimlenmesini veya Karanlık Lord'a itaatsizlik etmesini emredemem. Yapabileceğim tek şey, Karanlık Lord'un ona ihtiyacı kalmadığında bana gelmesini söylebilmek.
Çok değil, ama sahip olduğum tek şey buydu. Onun için korkuyorum kuzen. Keşke onlarla gidebilseydim.
Karanlık Lord geldiğinde iyi bir ruh halindeydi ve tek başına bu bile endişemi artırdı. Son mektubumu hatırlarsanız, dikkati dağılmıştı ve şimdi ruh hali büyük ölçüde değişti. Peşinde olduğu her neyse, açıkça buldu.
Ama bu Kreacher'ı neden ve nasıl içeriyor? Karanlık Lord için bir ev elfi ne işe yarar? İyi bir şey yok, seni temin ederim.
Kafanı karıştırdıysam özür dilerim. Aklımda çok fazla teori var ve bunları dile getirmek bana her zaman yardımcı olmuştur.
Sadece, onları söyleyebilecek kimsem yok.
Seni güncel tutacağım. Umarım iyi gidiyorsundur. Her zamanki gibi aklımdasın.
Sevgilerimle,
Regulus
▪▪▪▪
Draco mektubu bitirdiğinde gözleri kocaman olmuştu. Kreacher? Karanlık Lord bir ev elfi ne işine yarardı? Regulus'un endişelenmiş olması Draco'nun endişelenmesine neden oldu.
Ne olmuştu?
Mektup yere düşene ve elleriyle yüzünü kapatana kadar çömeldi. Sadece bir kez Regulus ile konuşabilmek istedi . Ona sorular sormak, kendi endişelerini dile getirmek ve hayatında çok şey değiştiren kişiyle tanışmak istiyordu.
Karanlık Lord neye sevinmişti? Ne olmuştu?
Draco'nun bildiği kadarı ile Kreacher hâlâ hayattaydı. Kreacher'ın babasının emirlerini dinlemesiyle bir şekilde bağlantılı mıydı? Kreacher, uzaktan da olsa Karanlık Lord tarafından emir mi alıyordu?
Bir yanı Kreacher'a sormak, onu çağırmak istiyordu ama bunun akıllıca olmayacağını biliyordu - özellikle de babasının emirleri ciddiye alıyorsa.
Draco kendini çaresiz hissetti, ki bunun zaten oyle olduğunu düşünürsek aptalcaydı, geçmiş için endişelenmeye gerek yoktu. Yine de, her şeyin sona ereceğini bilse de, Regulus'a iyi dileklerde bulunmaktan kendini alıkoyamadı. Bir gün mektup olmayacaktı; Bir an önce gelmemesi için dua ettiği bir son vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzen... Sevgilerimle Regulus ❝Drarry❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Tek Malfoy varisi olarak Draco, yolunun doğumundan çok daha önce belirlendiğini anlamıştı; kim olacak, nasıl davranacak ve seçimlerinin ne olması gerektiği gibi ama Hesap etmediği şey, dış etkilerin gücüydü. Ölen kuzeninden...