▪(Üçüncü Yıl) - IV▪

401 57 6
                                    


İnsanların dedikodu yaptığı tek şey Black'ın içeri girdiğinin fısıltılarıydı. Ama Draco bunu tartışmaya değer olduğundan emin değildi. Elbette öğrencilerin güvenliği önemliydi ama hiçbiri mantıklı gelmiyordu.

Black neden kaleye girsin ki? Kim yakalanma riskini göze alır?

Draco, Severus'un Yüksek masada oturduğu yere bakarken kaşlarını çattı. Severus, Black'in bir katil olmadığına, belki de masum olduğuna inanıyordu- en azından ima edilen bir masumiyet.

Black masumsa, Hogwarts'a girmek bir ölüm arzusuydu. Elbette, Ruh Emicilerin koguşlandığını ve onu aradığını biliyor olmalıydı.

Konu bu değilse. Black'ın riske atacak bir şeyi yok muydu?

Gerçekten gazetelerin söylediği gibi miydi? Babası bir keresinde Black'den eğlenerek bahsetmişti ve Draco'nun gerçekten şüphelenmesine neden olan tek şey buydu. Gerçekten neler oluyordu?

Draco yemekten erken ayrıldı, fazla aç değildi.

Kütüphaneye girdiğinde, Potter'ın birçok farklı kitabı karıştırdığını gördü. Draco dudağını ısırdı, varlığının hoş karşılanacağından pek emin değildi.

"Isırmayacağım," dedi Potter,yüzünde yükselen bir sırıtışla.

Draco, Potter'ın karşısına oturmadan önce gözlerini devirdi.

"Black'in yargılanmadan ceza aldığını biliyor muydun?" diye sordu Potter, bir sohbete atlarken başını kaldırmadan.

Draco merakla mırıldandı. "Savaştan hemen sonra bu tür şeylerin çok olduğunu biliyorum. Yine de yasa dışıydı. Birkaç mahkûm yeniden yargılama için mahkemeye dilekçe verdi, ancak genellikle bunun için baskı yapan ailelerdi."

Potter başını kaldırdı, kafası karıştı ve kayboldu. "Neden umursadığını bilmiyorum. O benim vaftiz babamdı; Bunu biliyor muydun?"

Draco başını salladı, Severus'un bunu ona söylememesine pek şaşırmamıştı.

"Ailemi Karanlık Lord'a satanın o olduğunu söylüyorlar."

Draco başını iki yana salladığında kaşları birleşip kaşlarını çattı; Potter daha dik oturdu.

"Neden öyle görünüyorsun?
Buna katılmıyorsun?"

Draco gözlerini kaçırmadan önce dudağını ısırdı. "Masum olduğuna inanmak için nedenlerim var."

"Neden?"

Potter'ın sesi sertti ama kaba değildi.

Draco omuz silkti, Regulus'un hakkında yazdığı kişinin Black'in gazetelerde resmedilme şekliyle uyuşmadığını kabul etmeye hazır değildi. Kaynak olarak Severus'tan da vazgeçmeyecekti.

"Bir zamanlar olduğu kişiye uymuyor."

"Kim olduğunu nereden bileceksin?"

Draco, Potter'ın gözlerinin içinin güvensizlikle dolmasından nefret ederek baktı.

"Kim olduğunu bilmiyorum, gerçekten bilmiyorum. Bir önsezim var Potter ve bunun üzerine bahse girmeye hazırım."

"Ya ihtimali çok yüksekse?"

"Bunun için endişelenmeme izin vermeye ne dersin?" Draco, ikisi de pes etmek istemeden birbirlerine bakarken Potter'ın sözlerini tekrarladı.

"Sana şüphelenmemeni söylemiyorum," diye güvence verdi Draco. "Sana sadece açık fikirli olmanı söylüyorum. İnsanlar sizi şaşırtabilir, hepsi bu."

Sevgili Kuzen...  Sevgilerimle Regulus  ❝Drarry❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin