Azkaban'dan Toplu Kaçış. Bakanlık Black'in Yaşlı Ölüm Yiyenler için "Toplanma Noktası" Olmasından Korkuyor.Draco Gelecek Postası'na dikkatle bakarken yutkundu. Haber karşısında midesi bulandı. 10 mahkum firar etmişti. Öfkesi artan birine rastlayıncaya kadar isimleri ağır bir kalple okudu.
Bellatrix Lestrange.
Diğer isimler anıldıktan sonra bu kendisine sürpriz olmadı. Annesinden duyduğu kadarıyla Bellatrix'in Karanlık Lord'un çevresinde yüksek bir konumda olduğunu biliyordu.
Midesi bulanıyordu. Patlamadan Black'ı sorumlu tuttuklarını fark ettiğinde yumruklarını sıktı ve başka bir şey olma olasılığını düşünmek için duraksadı. Fudge gerçeğe o kadar kördü ki, Karanlık Lord'un dönüşünün kanıtı bir kenara itmiş ve tuhaf teoriler altında gömülmüştü.
"Neden bu kadar kızgın görünüyorsun?"
Draco kağıdı itmeye kalkışmadan önce irkildi.
"Moda bölümü rafa kaldırıldı mı? Sana kimsenin ilgilenmediğini söylemiştim..." Neville'in nefesi kesildi ve Draco yenilgiyle gözlerini kapadı.
"Bana bunun gerçek olmadığını söyle."
"Bu gerçek."
Neville'in yüzünün çöküşünü izledi ve her şeyi ortadan kaldırmak, daha iyi hale getirmek istedi.
" Dırdırcı'nın yaptığı çılgınca bir makale değil mi? "
"Hayır."
Neville'in parmakları gazeteyi almak için tereddütle öne doğru uzandı ve Draco'nun kötü haberi okumasını engellemek için daha sıkı tutmak istedi.
Neville hiçbir şey söylemeyip makaleyi okumak için gerekenden çok daha uzun süre sessiz kaldığında, Draco endişelenmeye başladı.
"Neville?"
"Black kaçtıktan sonra bile, başkalarının da oradan kaçabileceğini düşünmekten asla vazgeçmedim. Lestrange, Azkaban'dan kolay kurtuldu. O ve tutuklanan diğer kişiler aileme işkence ettiler, onları St. Mungos'un dışında iş yapamaz hale gelene kadar işkence ettiler. Sonsuza kadar çürümeyi hak ediyorlar."
Draco kollarını Neville'e dolayıncaya kadar yaklaştı.
"Bu adil değil. Serbest kalmamalılar, bu şekilde değil ve hükümet bunu aptalca inançlarını körüklemek için başka bir bahane olarak kullanacakken yapamazlar."
"Özür dilerim," diye fısıldadı Draco, başka ne söyleyebileceğinden emin olamayarak.
"Onlardan nefret ediyorum."
"Biliyorum."
"Onları öldürmek istiyorum."
"Sana yardım edeceğim."
Neville gözlerini silmeden önce güldü. "Hayır, yapmazsın. Bildiğin gibi aslında kimseyi öldürmezdim."
Draco ilkinin doğru olduğundan o kadar emin değildi. Neville'in yapabileceğini düşündüğü bir şey olsaydı, Neville'in adaleti aramasına yardım ederdi.
"Seni her zaman destekleyeceğim," diye fısıldadı. "Cinayet işlemek istesen bile."
"Teşekkür ederim," dedi Neville yumuşak bir sesle. "Umarım aynısını yapacağımı biliyorsundur."
Şaşırtıcı bir şekilde, Draco ona inandı.
▪▪▪▪
"Potter'ın ne dediğini duydun mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzen... Sevgilerimle Regulus ❝Drarry❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Tek Malfoy varisi olarak Draco, yolunun doğumundan çok daha önce belirlendiğini anlamıştı; kim olacak, nasıl davranacak ve seçimlerinin ne olması gerektiği gibi ama Hesap etmediği şey, dış etkilerin gücüydü. Ölen kuzeninden...