▪(Son Mektup) - IV▪

334 40 3
                                    


Sevgili kuzen,

Bunu neden yazıyorum bilmiyorum.
Kendime yapmayacağımı söyledim ama yine de buradayız. Düşüncelerimi yazmak, kafamdaki duygu karmaşası kadar karmaşık değil. Sana yazmam için bir sebep olmadığını biliyorum, sadece kendi merakımı gidermeyi bekliyorum.

Acaba birbirimizi yüz yüze değil de belki ahirette görebilecek miyiz? Reenkarnasyon diye bir şey varsa, başka bir hayatta tanışacağımızı düşünmek isterim. Elbette, bu çok fazla şey istemek olmazdı.

Benim açımdan işler fena değil. Elbette, bir savaş hazırlanıyor ve hatta yapabileceğim sınırlı şekillerde savaşıyor, ama daha kötüsü de olabilirdim ve böyle olmadığı için sonsuza dek minnettarım.

Seni sık sık düşünüyorum. Bazen, yanımda olsaydın ne yapardın diye merak ediyorum. İşlerin gidişatına katılıyor musun? Çözümler sunar mısın? Bakış açın benim için önemli ve birbirimizle asla istediğimiz şekilde tanışamadığımız için üzgünüm.

Bu mektup hiçbir yere gitmeyeceği için anlamsızdır. Onu dışarıya göndereceğim ve senin onu açabileceğini, sözlerimi okuyabildiğini ve tüm bunların senin sayende mümkün olduğunu bildiğini hayal edeceğim. Kuzenim, sana yazmaya karar vermemin sebebi sensin.

Hayatımdaki birçok şeyin sebebi sensin. Bana öğrettiğin gibi sana öğretmek istediğim dersler var. Seninle yapmak istediğim konular, keşfetmek istediğim tartışmalar ve hafızalarımızda kalan anlamsız sohbetler var.

Bu ne kadar aptalca görünse de, umarım sözlerim bir şekilde sana geri döner, gitmiş olsan bile onları hissedebilirsin. Naif mi? Bu beni hayalperest yapar mı? Senin varlığının benim için dilediğin gibi olmasını istiyorum. Ahiret hayatının hiçbir çekişme olmadan dolmasını istiyorum. Sonunda huzur içinde olmanı ve gelecek nesillerin bizim gibi olmayacağını bilmeni istiyorum. Bir savaş dünyasını bilmeyecekler, onu yaşamanın acısını bilmeyecekler. Gelecekteki büyücüler ve cadılar, arzu ettikleri tüm fırsatlara sahip olacaklar. Sahip olmamız gereken türden bir dünyaya sahip olacaklar.

Buna olan kıskançlığıma rağmen, bunun olacağından gurur duymadan edemiyorum. Sanırım kanıt olmadan konuşuyorum, ama olacak. Bu, yürümeyi seçtiğim yeni bir yol ve diğer tüm yollarım gibi, bu da benim kendi özgür irademle yürüyorum.

Bana öğrettiğin gibi.

Lütfen, hayatımda neden olduğun değişiklikler için sonsuza dek minnettar olacağımı bil. Beni ben yapan değişiklikler ve sevmeye başladığım değişiklikler. Lütfen her zaman aklımda olduğunu bil ve böyle bir şeyin gerçekliğine rağmen senin icin en iyisini diliyorum.

Dikkatli ol.

Sevgilerimle,

Draco

~son~

Sevgili Kuzen...  Sevgilerimle Regulus  ❝Drarry❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin