▪ (İkinci Yıl) - III▪

501 63 6
                                    


Sevgili kuzen,

Bir Black olarak yetiştirilmek bana asla güvenmemeyi, asla sevmemeyi ve inançlarımda 'saf' olmaya uygun olmayan her şeyi gömmeyi öğretti.

Güven. Böyle savunmasız bir kavramdır. Safkanlar ve özellikle Slytherinler olarak birine güvenmenin onlara güç verdiğini ve bunun yerine aptallar bize güvendiğinde daha iyi çalıştığımız söylendi.

Ama bu güven değil. Hiç olmadı. Güvenin tek yönlü bir yol olduğuna inanarak kandırıldığımızı düşünüyorum. Güven iki yönlüdür. Sadece bir taraf güven duyuyorsa, bu zehirlidir. Bunu istemek için yetiştirilmemize şaşmamalı. Zalim ve acı olmamıza şaşmamalı.

Güven olmadan, başkalarıyla düzgün bir şekilde ilişki kuramaz veya uyum sağlayamayız. Kimseye güvenmemek yalnız bir hayata yol açar.

Güvenmek istiyorum. Bir an için de olsa savunmasız olmak istiyorum. Keşke bir fırsatım olsaydı. Keşke bunu dahaa erken fark etseydim.

Keşke daha erken değişebilseydim.

Annem melezlerin, kan hainlerinin ve Muggle doğumluların var olarak toplumu mahvettiklerini söylüyor. 'Safkan olmak en iyisidir' montosu tüm hayatım boyunca bana söylendi. Bütün bunların ironisi, diğer herkesin gerçeğe kör olduğuna inanmalarıdır. Herkesin komşusuna uyduğu ve hiçbir bireyselliğin kalmadığı çarpık vizyonu yayıyorlar.

Ama bana bir Black ve bir Malfoy arasındaki farkı söyleyebilir misin? Goyle ve Crabbe arasındaki fark? Nott ve Yaxley arasındaki fark? Çünkü ben kesinlikle yapamam. Aynı nefreti, aynı öfkeyi, aynı bağnazlığı ve aynı önyargıyı görüyorum. Peki gerçek konformist kim? Vaat ettikleri bu kadar umutsuzca sevdikleri bireysellikleri nerede?

Sevgi. Ailemin sevginin ne olduğunu anlayıp anlamadığını bilmiyorum. Bana ve Sirius'a da değer verdiklerine inanıyorum, ama sevgi? Birbirlerini sevmiyorlar bile. Evlilikleri ayarlandı, düğünleri daha onlar konuşamadan planlandı ve sözleşmelerinde iki çocuk vardı. Önceden planlanmıştım ve asla bir kez sevilmek niyetiyle değildim.

Sana yedek olduğumu söylediğimde, dramatik davranmıyordum. Ben yedek plandım ve bunun gerekli olduğu ortaya çıktı.

Annem rol yapmayı her zaman sever. Onun favorisi olduğumu farz et, aslında ben sadece idealiydim. Fark edeceğini umarak adımlarını takip ettim. Sirius harekete geçene kadar onun için bir önemim olduğunu önceden anlamıştı.

Bir kere ben önemliydim. Aileyi yeni bir çağa götürecek olan bendim.

Keşke bunun ne anlama geldiğini önceden bilseydim. Keşke bazı şeyleri sorgulayacak kadar akıllı olsaydım. Keşke daha çok Sirius gibi olsaydım.

İstediğini elde edince adımlarının kaybolması tuhaftı ve birden bilmediğim bir yola girdim, yön yoktu ve yapayalnızdım.

İşareti aldım, umutsuzca istediğim ilgiyi aldım ve bir kez olsun, Sirius'un yapmadığı bir şeyi yapıyordum. Yapılması gerektiğini düşündüğüm şeyi yapıyordum.

Yanılmışım. Çok yanılmışım.

Önceki mektuplarımda aynı temel mesajı tekrarladığımı biliyorum. Ama tüm bunların önemini anlamanı istiyorum.

Güvenin önemini, sevginin önemini. Bu ister ailevi, ister platonik, ister romantik olsun. Savunmasızlığın duygularının düşmanı olmak zorunda olmadığını anlamanı istiyorum.

Ve hepsinden en büyük mesaj, kendi inançlarını bulmaktır.

Başkasının senin yerinize seçmesine izin verme. Bilmediğin bir yolda bir başkasının seni yönlendirmesine izin verme. Gerçeklere bak, bilgiyi öğren ve kim olmak istediğini bilinçli olarak seç.

Sevgili Kuzen...  Sevgilerimle Regulus  ❝Drarry❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin