Draco kapıyı normalden daha sert çaldı ve Sirius'un Walburga'nın çığlıklarından daha yüksek sesle şikayet ettiğini duyduğunda homurdandı.
Kapı açıldığında ve Sirius resme bakmak için başını çevirdiğinde bir Dejavu yaşadı.
"Harry, kapa çeneni! Yemin ederim bir gün beni çıldırtacak."
"Zaten deliydin."
"Evet, bu kesinti için teşekkür ederim, Remus. Sen her zamanki gibi bir şeftalisin."
"Eh, senden hoşlanıyorum, Sirius," dedi Draco, Sirius'un kafası yukarı kalkarken bir sırıtışla.
"Seni küçük pislik," diye tısladı Sirius, Draco'yu eve çekerken. "Az önce şuna basabilirdin ya da biliyorsun, sana verdiğim anahtarla her normal insanın yapacağı gibi kapıyı açabilirdin."
"Pislik! pislik! Black Hanesinin Asil Evinde Melezler ve Canavarlar var!"
"Anahtarı burada bıraktım," dedi Walburga'yı dinlerken ve dürüst olduğunu umduğu gözleri kocaman açarak Sirius'a bakarken. Harry'nin perdeleri zorla kapatma girişimleri olduğunu düşündüğü şeyde Harry'nin nefes nefese ve inlediğini duyabiliyordu.
Sirius'un gözleri sıkıntı onları doldururken kısıldı.
"Uh huh," Sirius bir mırıltı ile onayladı. "Ve uçuç tozu kulanabilirdin? Augustus'un şöminesi yok mu?"
"Elbette var," dedi Draco bir hışımla. "Ama uççu tozu bitti."
Walburga çığlık atmayı keserken Harry zafer sesi çıkarırken Sirius'un sağ gözü seğirdi.
"Dün asamı seçmedim, biliyor musun?" dedi Sirius, Draco'yu koridorun aşağısına doğru iterken. "Beni kızdırmak için onu kızdırmak istedin sadece."
Draco abartılı bir nefes aldı ama merdivenlerin sonunda Harry'nin yanağını öperek selamlamak için durakladı.
"Buna inanabiliyor musun, Harry?"
Harry'nin gözleri parladı. "Kesinlikle."
"Ha!" Sirius homurdandı.
"Benim tarafımda olman gerekiyor," dedi Draco, Harry'nin göğsünü dürtmeden önce.
Harry kollarını Draco'nun beline sarıp onu kendine çektiğinde Draco onu affedebileceğine karar verdi.
"Nasıl oldu?" Harry, parmakları Draco'nun sırtında daireler çizerken sordu. "Neville ile eğlendin mi?"
Draco elini havaya kaldırdı ve öylece hareket ettirdi. "Şüpheli bitkilerini saymazsak, Neville ile birlikte olmak eğlenceliydi ama büyükannesi gerçekten sabrımı sınıyor. Ona hakaret etmeye devam ederse, onu Umbridge'le bir odaya kilitleyeceğim ve kimin canlı çıkacağını göreceğim."
"Bu görmek için, para ödeyeceğim bir şey." Remus'un sesi mutfak kapısına bakmalarını sağladı. "Koridorda ne yapıyorsun? Hadi mutfağa gidelim."
"Aslında," diye araya girdi Sirius, sesi tereddütlüydü ve bu Draco'nun dikkatini çekti. "Siz ikiniz devam edebilirsiniz, Draco'ya gösterecek bir şeyim var."
Remus yorum yapmadan ayrıldı ama Harry tereddüt etti.
Draco, Harry'nin tutuşundan uzaklaştı ve onu rahatlatmak için başını salladı.
"İşin bittiğinde beni bul?" diye sordu Harry, gözleri Draco'nunkini ararken.
"Her zaman."
Harry'nin küçük bir gülümsemeyle gidişini izledi. Başını kaldırdığında, Sirius'un aralarındaki yumuşak bakışı görünce kızarmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzen... Sevgilerimle Regulus ❝Drarry❞
Fanfic《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Tek Malfoy varisi olarak Draco, yolunun doğumundan çok daha önce belirlendiğini anlamıştı; kim olacak, nasıl davranacak ve seçimlerinin ne olması gerektiği gibi ama Hesap etmediği şey, dış etkilerin gücüydü. Ölen kuzeninden...