Yere indiklerinde Draco başını zar zor kaldırıp etrafa bakabildi. Mahalle bariz bir şekilde mugglelara aitti. Harap ve onarıma ihtiyacı olan bir mahalleydi. Çocuklar birbirini kovalıyordu ve kahkahaları kendi çocukluğundan o kadar farklıydı ki bu canını acıttı.
"Neredeyiz?" Draco dik kalmaya çalışırken nefes nefese kaldı. Kasları kasıldı ve bunu birkaç saat daha sürdüreceğini biliyordu.
Dobby kapıyı çalmak için elini kaldırırken hiçbir şey söylemedi. Kapının karşı tarafındaki kişi yaklaştıkça küfürleri ve yüksek sesle şikayetleri duyabiliyorlardı.
Kapı bir çatırtıyla açıldı ve rezidansta biri çığlık atmaya başladığında yüksek sesler duyuldu.
"KAN HAİNLERİ! Pislikler! pislikler! Varlığınla evimi kirletmeye nasıl cüret edersiniz!"
"Remus kapa çeneni! İnsanlar neden kapıyı çalıyor bilmiyorum. Onlara yapmamalarını söyledim. Lanet kadın hayattayken hayatımı cehenneme çevirdi ve ölümünde de bana eziyet ediyor. Bu adil değil!"
Kapı tamamen açılıp homurdanmalar devam ettiğinde, Draco doğru evde olup olmadıklarını merak etti. Kapıdaki kişi başını arkasına bakabilmek için omzunun üzerinden çevirmişti ve kapıda insanların olması umurlarında değil gibiydi.
"Bir gün kaçacağım. Sessizce etrafımı sarabileceğim tropik bir yer ve erkekler - kesinlikle erkekler olucak."
"Huh," diye fısıldadı Draco, farkında olmadan. Kişi onlara bakmak için döndü ama ağzı açık kaldı.
Draco'nun Sirius Black'e baktığını anlaması gereğinden uzun sürdü. Annesine ve teyzesine aile benzerliği belirgindi.
"Bay Black, efendim," diye ciyakladı Dobby, kolları hâlâ Draco'yu desteklerken. "Girebilir miyiz?"
Black'in ağzı hâlâ aralıktı ve gözleri fal taşı gibi açılmıştı ama onları içeri almak için kenara çekildi.
"Remus! Harry! Hemen kıçınızı buraya getirin, buna inanamayacaksınız."
"Eğer başka bir çıplak dergiyse, hayatta olmax!" diye bağırdı Potter, gürültü uzaktan boğuk geliyordu. "Bana en son gösterdiğin şey kabuslar görmeme neden oldu."
Black, iki büklüm olurken tam bir kahkahaya dönüşmeden önce homurdandı.
"Ne kadar utanç verici ve erkek arkadaşının önünde hem."
"Malfoy benim erkek arkadaşım değil! Bunu sana zaten söylemiştim."
Draco, Potter'ın olduğunu varsaydığı ikinci kata çıkan merdivene baktı. Gürleyen ayak seslerini duymadan önce kısa bir sessizlik oldu.
"Bekle, ne demek istiyorsun?" Soruyu daha onu görmeden önce duymuştu.
Potter merdivenlerin başında durdu, nefes nefese solurken hava üflemeleri duyulabiliyordu, geniş gözleri endişeyle kısılmadan önce ona baktı.
"İyi misin?" Potter merdivenlerden Draco'nun beklediğinden daha hızlı indi ve o bunu fark edemeden Potter onu Dobby'den çekip çalışma odasına benzeyen bir odaya götürdü. Zihni az önce ayrıldığı kişiye döndü ve kendini tutamayarak irkildi.
"Başka bir yere gidebilir miyiz?" Draco, destek için kolunu Potter'ın beline dolarken sordu.
"Tabii," dedi Potter, sanki Draco garip bir yorum yapmamış gibi kolayca ve o anda Potter'a biraz daha aşık olmuş olabilirdi.
"Mutfak ne olacak?" Black kapıyı iterek açtı.
Draco, odaya girerlerken Potter'ın ağırlığının çoğunu taşımasına izin verdi. Yalnız olduklarını düşündü, ama yüksek sesle bir iç çekiş kaslarının gerilmesine neden oldu ve ağzından çıkan iniltiye engel olamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzen... Sevgilerimle Regulus ❝Drarry❞
Hayran Kurgu《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Tek Malfoy varisi olarak Draco, yolunun doğumundan çok daha önce belirlendiğini anlamıştı; kim olacak, nasıl davranacak ve seçimlerinin ne olması gerektiği gibi ama Hesap etmediği şey, dış etkilerin gücüydü. Ölen kuzeninden...