Draco düşünurken oturmaktan hoşlandığı kütüğün üzerine oturdu. Artan ödev yükü ve ders çalışmak için ekstra gostermesi gereken özen nedeniyle hiçbir şey yapmaya zaman bulmak zordu. Umbridge yetkin bir öğretmen olsaydı, bu kadar çok çalışmasına gerek kalmazdı.
"Malfoy."
Draco, Potter'ın gülümseyen yüzüne kaşlarını çatmadan önce hafifçe sıçradı.
"Bu gerekli miydi?"
Potter'ın gülümsemesi yumuşadı ve Draco'nun öfkesi bu manzara karşısında söndü.
"Seninle uğraşmayı seviyorum."
"Pislik." Konu Potter'a geldiğinde sesinin bu kadar sevecen olmasından nefret ediyordu.
"Neville burada olacağını söyledi."
Draco tekrar göle bakarken mırıldandı.
"Peki beni neden arıyordun?"
Potter bir şey söylemediğinde, Draco ona baktı, yanaklarının kızardığını görünce şaşırdı.
"Mesele şu ki - Hermione oyle düşünüyor, Ron da öyle, sanırım. Umbridge'in çürük bir öğretmen olduğunu düşünüyorlar..."
"Onlarla aynı fikirde olmak zorundayım," dedi Draco, hemfikir olduklarına sinirlenerek.
"-Ve kafalarına benim daha iyi bir öğretmen olacağım fikrini aldılar, bu katılmadığım bir fikir. Ama derslerde hiçbir şey yapılmamasından bıktık ve kitaplar bile daha iyi bir öğretmen oluyor."
Potter saçmalıkları Draco'yu her zaman gülümsetirdi. Kızarıklığın nasıl büyüdüğünü izledi ve Potter'ın bunun ne kadar sevimli olduğunu fark edip etmediğini merak etti.
"Onun yapamayacağı bir şeyi benim yapabileceğimi düşünüyorlar. Ve sanırım onunla karşılaştırıldığında, gerçekten nitelikli olmasam da kötü bir öğretmen olmazdım, anlıyor musun? Ben sadece bir gencim, gerçekten. Neyi biliyorum ki?"
"Bence çok şey biliyorsun."
Kızarıklık artarken Draco yanaklarının ısındığını hissetti.
Potter ona baktı ve o huşu dolu bakışın orada olmamasını diledi, Potter'ın bir bakışının midesini pelteye çevirmesi adil değildi.
"Gelmek ister misin?"
Draco kaşlarını çattı. "Neye? Derslerine mi?"
Potter başını salladı, saçları öne düşüyordu ve Draco onu yerine koymak için can atıyordu.
"Evet, ilk toplantı bu hafta sonu. Hermione öğrenmek isteyen birkaç kişi olduğunu söyledi."
Draco yere bakmadan önce dudağını ısırdı. Öğrenmek istiyordu, Karanlık Sanatlara Karşı Savunma için gerçekten bir şeyler yapmak istiyordu ama istediği bu muydu? Potter'ın yaptığı her şeye bakıldığında, Potter'ın kötü bir öğretmen olacağını düşünmüyordu, ama bu cesur bir hareketti.
Her şey için yeni bir yoldu. Potter'ın dersini almış olsaydı, bir duruş sergilemek için bir adım daha atmış olacaktı ve Draco bunun için doğru zaman olduğundan emin değildi.
Bunun ortaya çıkması durumunda sonuçlarına hazır mıydı? Dersleri alacaksa ve daha sonra babası tarafından keşfedilecek olsaydı, Draco bundan geri dönemezdi. Tasarrufun lütfu olmazdı.
Draco zihni dönerken ellerini birbirine kenetledi. Eğer giderse, başkalarının görüşleriyle, onu tanımayan - gerçekte kim olduğunu bilmeyen öğrencilerin görüşleriyle yüzleşmek zorunda kalacaktı. Davet edilen hiç kimse Potter'ın farklı bir yanını görmek istemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzen... Sevgilerimle Regulus ❝Drarry❞
Fiksi Penggemar《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Tek Malfoy varisi olarak Draco, yolunun doğumundan çok daha önce belirlendiğini anlamıştı; kim olacak, nasıl davranacak ve seçimlerinin ne olması gerektiği gibi ama Hesap etmediği şey, dış etkilerin gücüydü. Ölen kuzeninden...