Sevgili Kuzen,
Bazı günler, eğer en küçüğü olmasaydım nasıl olurdu diye merak ediyorum. Ben çocukken kardeşime içerlendim. Black aile soyunu devralacak olan oydu. Sirius bir gün aileye liderlik edecek kişiydi. Bu beni nerede bırakacaktı?
Ben yedek, fazladandım, Sirius yapması gerekeni yaptığı sürece kimsenin umursamadığı biriydim.
Ama öncesinde bile, Sirius'un başaramayacağını biliyordum. Ağabeyimin kurallara uyma zihniyeti yoktu, özellikle de amacı olmayan kurallara. Kural olmak uğruna bir kural olanlar, onun huzurunda parçalanırdı.
En büyüğünün uygun davranamaması annemi çok kızdırırdı. Bu tür bir kişilik ilk doğan için uygun değildi. Doğumlarımız tersine dönseydi, kardeşim daha mutlu olurdu. Ailemin onun üzerinde yarattığı baskıya hiçbir zman sahip olmayacaktı.
Görüyorsun, kimse olmam beklenmiyordu. Hiçbir şeyi takip etmem beklenmiyordu. Ben de oradaydım ve bundan nefret ediyordum. Bir amaca ihtiyacım vardı, yapıya ihtiyacım vardı.
Ama Sirius? O her zaman bir hayalperestti. Çocukken bana bir gün ejderhaların peşine düşeceğini ya da muggle gemilerine kaptanlık yapacağını, yeni büyüler yaratacağını ve hatta Sihir Bakanı olacağını söylerdi. Ona tuhaf gelen tek bir rüya yoktu ve bir türlü karar veremezdi. Yedi yaşıma gelmeden hayalimdeki pek çok işi kaybettim.
En küçük bendim, hayalperest olmam gerekiyordu. Kaygısız olması gereken kişi bendim ama Sirius'un onun hayal gücüne ihtiyacı olduğunu biliyordum çünkü aile hayatımız onun yaşayabileceği bir şey değildi. Onu ayakta tutan şey hayalleriydi.
Ama ben bunun bir parçası olamazdım. Asla hayal kurmayı bırakmadım, ne istediğimi düşünmekten asla vazgeçmedim.
Ama yapamazdım, eğer Sirius hayatta hak ettiğini alacaksa.Kardeşimi seviyorum, gercekten seviyorum. Ama biz çok farklıyız. O hayatta en iyisini istedi ve bu elde etmesi gereken bir şeydi. Gerçekçi olmak zorundaydım. Black varisi olmayacaksa, o zaman birinin olması gerekiyordu. Birinin sorumluluğu alması gerekiyordu.
Ve o bendim.
Sirius'un nefret ettiği yapı, güvenebileceğim tek şeydi. İhtiyacım olduğunu düşündüğüm bir rehberdi. Sen hayal kurmadığında başkasının kalıbı da senin olur. Annemin yaşamamı istediği hayatı yaşıyordum. Hiç sorgulamadığım bir hayat, çünkü kesinlikle başka bir yerde olmam istenseydi, o zaman Sirius devralacak kişi olurdu.
Özgür olmam gerekseydi, o zaman Sirius orada olurdu.
Yalan söylemeyeceğim ve teklif edilseydi özgürlüğümü alacağımı söylemeyeceğim. Bana göre, ailemin adımlarını takip etmek tasavvur edebildiğim tek şeydi. Planları çoktan hazırlanmıştı, tek yapmam gereken dinlemekti. Düşünmek zorunda değildim çünkü bunu benim için zaten yapılyorlardı.
Sirius'un bana bunun ne kadar tehlikeli olduğunu söylemesine ihtiyacım yok. Çünkü biliyorum... en azından şimdi biliyorum.
Önyargılı inançlarla büyümek, ezilenlerin yaşadığı mücadeleleri adeta duyarsızlaştırıyor. Bağnazlığın çok derinlerine inene kadar ne kadar kötü olduğunu fark etmemiştim. O zamana kadar, dış değişim için çok geçti. Oh, kendi fikrimi ve inançlarımı değiştirebilirim ama bu bir Ölüm Yiyen olduğum gerçeğini değiştirmez.
Ölüm Yiyenler bir gün uyanmaz ve fikrini değiştiremez. Aniden ahlaki bir omurgaya sahip olmaya karar vermezler.
Değişimim yavaştı ve geçen zamanla, korku devraldı. Asla iyi bir insan olmayacağım, kuzen. Yapamam. Her şeyden sonra değil ama en azından kendinin farkında olan kötü bir insan olabilirim. Bu dünyayı Muggle'lardan veya Muggledoğanlardan nefret ederek terk etmeyeceğim. Bu dünyada hayatlarını mahvederek terk etmeyeceğim. Bu dünyayı nefret kusarak terk etmeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzen... Sevgilerimle Regulus ❝Drarry❞
Hayran Kurgu《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Tek Malfoy varisi olarak Draco, yolunun doğumundan çok daha önce belirlendiğini anlamıştı; kim olacak, nasıl davranacak ve seçimlerinin ne olması gerektiği gibi ama Hesap etmediği şey, dış etkilerin gücüydü. Ölen kuzeninden...