"Usta Draco çağrıldı."
Draco, Dobby'nin yokluğunun canını acıtmamasını dileyerek Alpsi'ye baktı.
"Babam mı?"
Alpsi hemen ayrılmadan önce bir kez başını salladı. Draco arkadaşının neyin peşinde olduğunu merak etmemeye çalışırken tavana baktı. Dobby yeni bir iş bulmuş muydu? Yeni ailesi onu Draco kadar önemsiyor muydu? Onunla ilgileniyorlar mıydı?
Draco, içinde bir boşluğun oluşmasına izin verirken kendini ayağa kalkmaya ve acısını geride bırakmaya zorladı. Babasıyla konuşması gerekecekti.
Draco babasının çalışma odasına girerken soğuk gözler ona dikkatle baktığında kıpırdamamaya çalıştı. Etrafına bakındı ve annesinin tek pencerenin yanında durduğunu görünce şaşırmadı; sessiz bir gözlemciydi ve işler sertleştiğinde bile hiç konuşmazdı.
"Notlarını aldım."
Ses tonu Draco'nun kafasını karıştırmıştı, notları iyiydi, hatta harikaydı.
"Yeterince iyi değil."
Tabii ki değil. Draco gözlerini kapattı. Hiçbir şey yeterince iyi değildi.
"Puanlarından bazıları, olması gerektiği gibi, sınıfın en yükseği olmanızı sağlıyor, ancak diğerleri seni Bulanık'tan sonra ikinci sırada olmana sebep oluyor.."
Draco, vermek istediği kınamayı durdurmak için dilini ısırırken parmaklarını sıktı.
"Bu kabul edilebilir değil. Oğlum böyle biriyle karşılaştırıldığında ikinci sırada olamaz ."
"Puanlarım gerçekten iyi," diye fısıldadı Draco, gözleri yere dikilmiş halde. "Bence-"
"Ne düşündüğünü sormadım. Ne düşündüğünle daha az ilgileniyorum."
Bir masaya çarpan elin sesi Draco'nun irkilmesine neden oldu.
"Özür dilerim..." Draco'nun sözü başka bir çarpmayla kesildi.
"Senden konuşmanı istemedim Draco. Sadece dinle. Bu neden bu kadar zor bir kavram? Sadece sana söyleneni yap."
Draco babasına bakamamaktan nefret ederek başını salladı, oradaki nefreti görmek istemiyordu.
"Daha iyisini yapacaksın. Önümüzdeki yıl boyunca raporlar alacağım ve eğer bir gelişme olmazsa, o zaman başka bir tartışma yapacağız - ve diğeri bu kadar hoş olmayacak."
Güzel. Ne şaka ama. Draco, bir şey söylerse babasının iyi tepki vermeyeceğini bilerek başını salladı.
"Pekala, ne söyleyeceksin? Ben konuştuktan sonra sen konuşabilirsin."
Draco babasına bakmadan önce yüzünü boş bir maskeye dönüştürup ona baktı.
Bu bir tuzaktı ve o bunu biliyordu. Konu babasına geldiğinde doğru cevap yoktu. Eğer konuşursa, önceki düzene karşı çıkacaktı; ama cevap vermezse, her iki şekilde de başı belaya girecekti.
"Evet baba. Daha iyi olacağım."
Babası ayağa kalktığında, Draco ilerledikçe gözlerindeki memnuniyeti görmek istemeyerek gözlerini kapadı.
Draco, özellikle hiçbir şeye aldırmadan Diagon Yolu sokaklarında yürüdü - sadece yalnız alışveriş yapma fırsatı için minnettardı.
Erken bitirip Malikaneye dönmek gibi bir derdi vardı ama babası o gün için evdeydi ve bu, Draco'nun kendisini maruz bırakmak istediği bir şey değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzen... Sevgilerimle Regulus ❝Drarry❞
Fanfic《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Tek Malfoy varisi olarak Draco, yolunun doğumundan çok daha önce belirlendiğini anlamıştı; kim olacak, nasıl davranacak ve seçimlerinin ne olması gerektiği gibi ama Hesap etmediği şey, dış etkilerin gücüydü. Ölen kuzeninden...