Sevgili kuzen,
Bugün Narcissa'nın bir erkek çocuğu olacağını öğrendim. İsimlere karar verilmedi, bu yüzden korkarım hala sana 'kuzen' dememe katlanmalısın.
Her şeyi gerçek yapıyor, değil mi? Daha önce sadece bir fikre, düşüncelerimi yazabilmek için tutunmuştum ama sen bundan çok daha fazlasısın. Sen benim kuzenimsin, tanımak istediğim birisin. Fırsat verilirse umarım sana çok şey öğretebilirim.
Şanslar, dileklere çok benzer - bazen sadece rüyalara sığarlar ya da sadece şanslılar onları elde eder.
Şanslı değilim.
Dilek olmadığında, hayallerin gerçekleşmesi yeni bir anlam kazanır. Eğer bir hayalperest değilsen, dilekler gerçekleşmezse, hatta şansın bile başarısız olduysa, geriye ne kalır? İnanmak için kendimi kandırabileceğim sahte umut duygusu nerede? Güven yok mu? Temelsiz rüyalarımda bile mi?
Kök salacak yeri olmayan umut, sadece boş bir noktadır, istenmeyenlerle dolup taşan boş bir noktadır. Zaten benim için istenmeyen o kadar çok şey var ki, bir an için bile her şeyi verirdim. Belki her şeyin yoluna gireceğini ya da bu durumdan yara almadan çıkabileceğimi düşünebildiğim tek bir an isterdim.
Ama bu satın alabileceğim bir yanılsama değil.
Bir canavarla saflara katıldığımda
kaderime karar verildi . Başkalarını aşağıladığım ve kendi kan durumumu bir kaide üzerine koymayı seçtiğim an hayatım sona erdi. Lanetlenmişler için bir teselli yoktur ve kötüler için bir duraklama yoktur.Bir cezayla karşı karşıya kalacağım. Ya yanlış yaptığım kişilerin ellerinden ya da inandığımdan emin olmadığım daha yüksek bir gücün ellerinden. Sahip olduğum pişmanlık, sebep olduğum ıstırapla karşılaştırıldığında hiçbir şey ve tek başına bu olmayacak. Kurtulmak istiyorum.
Önem arz eden insanlar tarafından kurtarılabileceğimden emin değilim. Varlığım kurbanlara hakaret ettiğinde kendi düşüncelerim ve kendi kurtuluşum hiçbir şey ifade etmiyor.
Bunu okuduğunuzda, dünyanın değişmiş olması için dua ediyorum. Az da olsa. Ölen insanların bunu boşuna yapmamış olmasını istemiyorum. Çektikleri acının hiçbir anlamı olmamasını istemiyorum. Ve tarihin tekerrür etmesini istemiyorum.
Umarım aptallığım yayılmaz. Karanlık Lord'un kurtarıcı olduğunu düşünen tek aptal ben olurum. Gerçekte o sahte bir ilericiliğin görkemiyle örtülmüş yıkımı arayan bir yok ediciden başka bir şey değildir.
Ulaşmak istediği şey göründüğü gibi değildir. Hedefleri bizi kurtarmaz. Halkı birleştiremeyecekler.
Karanlık Lord, denemeden hepimizi yok edecek.
Tekrar eden bir tılsım gibi konuşmamam gerektiğini biliyorum, aynı noktaları vurgulayıp duruyorum ama bunun için üzgün değilim. Aklında bir an bile şüphe uyandırabilirsem yeter.
Aydınlık ve Karanlık büyücüler arasındaki en büyük farklardan biri, uyguladıkları büyüler değil, ahlaki değerlerin inancıdır - sadece kendi inançları için değil, başkaları için de ayağa kalkma dürtüsüdür. Bir Karanlık büyücünün hepimizin tutunduğu statü için değil de kardeşleri için bile ayağa kalktığı bir zamanı hatırlamıyorum.
Onları ayakta tutan tek şey korkuysa, gündemleri buna dayanabilir mi? Korku, başarılı olmak için gereken güvenliği gerçekten sağlayabilir mi?
Sanmıyorum. Bir Ölüm Yiyen'in saflarına gelince inanç veya güven yoktur, ancak Işık büyücülerinin içinde güven çok güçlüdür. Sadece komşularına güvenmekle kalmaz, aynı zamanda birbirlerini geliştirirler. Böyle bir manzara bana yabancı ve keşke onların durumunu anlayabilseydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzen... Sevgilerimle Regulus ❝Drarry❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 Tek Malfoy varisi olarak Draco, yolunun doğumundan çok daha önce belirlendiğini anlamıştı; kim olacak, nasıl davranacak ve seçimlerinin ne olması gerektiği gibi ama Hesap etmediği şey, dış etkilerin gücüydü. Ölen kuzeninden...