▪(Üçüncü Yıl) - V▪

425 61 21
                                    

Draco, Karanlık Sanatlara Karşı Savunma finalini geçeceğini biliyordu, sorun bu değildi - böcürtünü geçme yeteneği kendi kişisel sınavı olacaktı.

Redcap'ler bir esintiydi, hinkypunk'lar hiçbir şeydi, bir animagus ve bir kurt adam arasındaki farklar basitti ve başlangıç ​​​​savunma büyüleri ezberlemisti; üstesinden gelinmesi gereken tek şey Böcürt'tü.

Daha arkadaki öğrencilerin sesleri Draco'yu yakında test için son alana girecekleri konusunda tedirginliğini artırmıştı ama Lupin Böcürt'ün meraklı gözlerden uzak olacağına söz vermişti.

Parşömene hafifçe çizilmiş bir tüy kalem, Lupin'in köşede bir yerde onu izlediğini anlamasını sağladı.

Draco yaklaştığında gardırop açıldı ve dışarı çıkan babasının yerine kendisinin daha büyük bir versiyonuydu.

Böcürt'ten kurtulma büyüsü, Böcürt'ün kolunda tanıdık bir işaret gördüğünde dilinde öldü.

"Hayır," diye fısıldadı Draco, asasını indirirken.

Böcürt benliği acımasızca sırıttığında, Draco neden bu kadar çok insanın ondan hoşlanmadığını anladı.

"Doğru," diye alay etti Böcürt. "Kendinden nefret etmen, kendini tanıman ve kendini geliştirmen hiçbir şey değiştirmedi. bir Ölüm Yiyen olarak işaretlendin."

Kusma dürtüsü onu ele geçirince Draco bir adım geri çekildi.

"Ayrıca çok ayıp. Birçok insanı yüzüstü bıraktın, değil mi?"

Draco yaşlı benliğinin yanında bir adam göründüğünde inledi. Böcürt tam olarak bir benzerliğe sahip değildi, ama Draco bunun Regulus olması gerektiğini biliyordu - ya da en azından hala duvar halısında olan versiyonuydu.

"Sana inandım sevgili kuzenim ve sen beni hayal kırıklığına uğrattın."

"Regulus," diye fısıldadı Draco, gözleri kapanırken. Hayır. Sahteydi. Bunu biliyordu, savaşması gerektiğini anladı ama bu zordu.

"Ne büyük bir hayal kırıklığısın," dedi hem Regulus hem de yaşlı hali bir ağızdan.

"Muhalefet için yeterince aydınlık değilsin ama önemli olacak kadar karanlık değilsin. O kadar zayıf, o kadar acınası bir hale geldin ki, bir sonraki Malfoy varisi olmaya layık olmayan birisin."

"Hayır." Draco kelimeyi defalarca tekrarlarken başını hızla salladı. Bu doğru olamazdı, hiçbir şey ifade etmemesi için bu kadar çabalamadı. Bu bir yalandı, olması gerekiyordu.

Odada soğuk bir kahkaha yankılandığında, Draco babasının yaklaştığını görmek için gözlerini korkuyla kaldırdı. Böcürt versiyonu alayla gülerken içinden çıkan titremeye engel olamadı.

"Sen sadece benim varisimsin, başka bir şey değilsin. Senin olduğun değersiz yığının yerini alacak bir yedeğim olmalıydı."

Draco asasını kaldırdı, devam edecek cesareti bulmaya çalışırken gözleri acıyordu. Gryffindor için hiç düşünülmemiş olmasının bir nedeni vardı.

"R-Riddikulus"

Böcürt sendeledi ama kaybolmadı.

Böcürt versiyonu kötü niyetli bir neşeyle, "Derinlerde, değişemeyeceğini biliyorsun," dedi. "Bundan başka bir şey olmayacağını bilmen gerekirdi." Bir el, karanlık işaretin üzerinde durmadan önce aşağı yukarı hareket etti.

"İçindeki kötülüğü değiştiremezsin."

Draco daha dik ayağa kalkarken yumruklarını sıktı.

Sevgili Kuzen...  Sevgilerimle Regulus  ❝Drarry❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin