▪Öğrenmenin Yolu (İkinci Yıl) - I▪

502 70 6
                                    


Yaz ilerledikçe Dobby'nin davranışları tuhaflaştı. Draco elinden geldiğince onu izledi ve sorunun ne olduğunu bir türlü anlayamadı. Elbette sorabilirdi ama Dobby gerektiğinde kurnaz olabilirdi - bu Draco'nun gurur duyduğu bir şeydi.-

Dobby, parmakları eski püskü bir üniformanın içinde gizlenmiş halde Draco'nun odasına girdiğinde, bir şeylerin değişmesi gerektiğini biliyordu.

"Ne oldu?"

Dobby ellerini yavaşça uzatmadan önce aşağı baktı.

Oldukça beceriksizce sarılmış uzun parmakların görüntüsü Draco'yu endişelendirdi. İksir setini çıkardı ve Dobby'nin önünde çömeldi.

"Bekliyorum," dedi Draco, Dobby'nin onunla daha fazla konuşmasını dileyerek .

"Malfoy Usta'nın yemek öncesi yemeğini yaktım."

Draco kaşlarını kaldırdı - yaklaşımının henüz işe yaramadığı ve tek bir kaşına hakim olamadığı için sinirlendi.

"Hatırladığım kadarıyla hiç yemek yakmadın."

Dobby'nin göğsü gururla kabardı, yere bakmadan önce Draco parmaklarına şifa merhemi sürmeye başladı.

"Dobby'nin dikkati dağılmıştı."

"Benimle paylaşmak istediğin bir şeyin sebebi bu mu?"

Dobby ona şaşkınlıkla baktığında Draco'nun kalbi acıyla sıkıştı.

"Dobby, sırlarını bana söylemen için seni zorlamam. ben yapmam- yapamam" ufkunu açması gerekenin sadece Muggledoğumlular ve Muggle'lar olmadığını fark edince gözlerini kapadı. Anlamaya giden yol, başlangıçta inandığından daha zor bir yol olurdu.

"Dobby," diye tekrar denedi Draco, yukarı bakacak kadar güçlü olmayan parmaklarına bakarken. "Tanıdığım tek dost yüz sensin. Küçücük, yalnız ve kafam çok karışık olduğunu hatırlıyorum. Benimle oynamak için oyuncaklarımı cezbederdin çünkü başka kimsem yoktu. Bana şarkı söylediğini hatırlıyorum - korkunç bir şekilde - ama babam neredeyse seni yakaladığında duymuştun."

Büyük parmaklar tereddütle ellerinin arkasına dokunduğunda Draco hızla gözlerini kırptı. "Bir düzine mantıksız işle meşgul olsan bile, bana her zaman zaman ayırdın. Bir gün devam edeceğimizi hayal ettiğiniz yeni bir macera mı yoksa diğer ev elflerinin dedikodusu mu? Sen benim en iyi arkadaşımsın ve bunun ne kadar yanlış olduğunu daha yeni anlıyorum."

"Yanlış?" Dobby, elleri hafifçe geri çekilirken ama hâlâ dokunma mesafesindeyken fısıldadı.

Draco, görüşünün bulanıklaşmasından nefret ederek Dobby'nin gözlerinin içine baktı. "Ailenin kölesisin. Yaptığın hiçbir şeyde özgür irade yok. Arkadaşlık olarak gördüğüm şey, senin nezaketinden yararlanmamdan başka bir şey değil. Yaptığınız her eylem sihirbazlar tarafından sınırlanıyor. Bu doğru değil ve ben senin kaderine katkıda bulundum."

Gözyaşları akmaya başladığında Draco yüzünü kapattı. "Sadece bir arkadaş istedim ve seni benim için öyle yaptım. Çok üzgünüm."

"Hayır, Efendi Draco, hayır."

Draco gözlerini silip yukarı baktığında, Dobby kollarını boynuna dolayarak öne doğru atılırken kendini hazırlamak zorunda kaldı.

"Dobby bu aileye bağlı, ama Usta Draco'nun Dobby dostudur."

Bu Draco'nun omuzlarını titretmişti. Açıklamanın daha kolay olmasını diledi, kendi duygularının bu kadar çelişkili olmamasını diledi.

Sevgili Kuzen...  Sevgilerimle Regulus  ❝Drarry❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin