▪(Dördüncü Yıl) - V▪

433 54 60
                                    

"Tebrikler, Potter," dedi Draco, altın üçlünün önünde dururken. "Ölmedin."

Potter'ın bir ejderhaya karşı mücadelesini izlemek, Draco'nun asla görmeyi beklemediği bir deneyim olmuştu ve bunu bir daha görmek istemiyordu. Üçbüyücü Turnuvası arkaik ve tehlikeliydi - onu yeniden yürürlüğe koymak isteyen kişi ise tam bir geri zekalıydı.

"Çıta o kadar düşük mü?" Potter geri döndü, şimdiden bir gülümseme hakim oldu.

"Beklentiler yüksek değilse, hiçbir şey seni hayal kırıklığına uğratamaz."

"Maksimum çabayı göstermeyen biri gibi konuştun."

Weasley flört etme ve bunu neden kendi zamanlarında yapmaları gerektiği hakkında bir şeyler mırıldanırken Draco başını salladı.

Potter, Weasley'e dik dik bakarken boğazını temizledi.

"Yine de teşekkürler - tebrikler için."

Garip. Her şey çok garipti ve Draco bunun neden olduğunu anlayamadı.

"Bu acı verici," diye fısıldadı Weasley yüksek sesle.

"Ron!" Granger eşlik eden bir dürtüyle tısladı.

"Pekala," Draco en başta gelmemiş olmayı dilerken etrafına bakındı. "Gideceğim, ama-uh-sanırım görüşürüz?"

"Evet." Potter ensesini ovuştururken gülümsedi. "Görüşürüz Malfoy."

Ah, Merlin. Draco bunu bir daha asla yapmıyordu.

"Flörtün üzerinde çalışman gerek, dostum." Weasley'nin sesi Draco'yu takip etti ve yanaklarındaki sıcaklığı kimsenin görmediği için minnettardı.

"Ben flört etmiyordum."

"Açıkçası," diye homurdandı Weasley, neşe Potter'ın itirazlarını bastırarak.

Aptal Weasley'ler ve yanlış görüşleri. Potter flört etmemişti. Ne yaptıklarından tam olarak emin değildi. Ama flört etmek onlardan biri değildi.

Değil mi?

▪▪▪▪

Yule Balosu. Draco bunun korkunç bir fikir olduğundan emindi. Turnuva programında dansın önemi neydi ki? Bu giyinmek ve okul birliği varmış gibi davranmak için bir bahane gibi görünüyordu.

Çoğu insanın yalnız bıraktığı birinden baloya götürmek istediği birine dönüşmesi garipti. Elbette, sadece diğer Slytherin'lerdi ama Draco'nun azalan itibarı ona yalnız bırakılacağına dair bir varsayım sağlamıştı.

Pansy ona doğru yürürken Draco'nun gözleri büyüdü. Balonun duyurulmasından beri ondan kaçıyordu. Ondan hoşlanmadığından değildi - hayır, aslında buydu - ondan hoşlanmıyordu. Pansy, diğer öğrencilere zorbalık yapmadığında eğlenceli olabiliyordu ama ona olan ilgisi, nadiren konuştukları anlamına geliyordu; ona bakardı ve ona öyleyecek bir şey bulmak için ya da ayrılmak için bir bahane bulmak için çırpınırdı.

Arkasını döndü ve guruldayan midesini görmezden gelirken açık kapılardan içeri girdi. Hiçbir akşam yemeği, Draco'nun ona vereceği garip reddetmeden daha iyi değildi.

Köşeyi dönerken neredeyse Potter'ın içine giriyordu.

"Üzgünüm," Draco özür diledi. "Orada kimsenin olmasını beklemiyordum."

Potter, Draco'nun gergin olduğunu anladığı bir hareketle ensesini ovuşturdu. "Aslında seni arıyordum."

"Sen?" Potter bakışlarını kaçırdığında Draco tek kaşını kaldırdı.

Sevgili Kuzen...  Sevgilerimle Regulus  ❝Drarry❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin