3.BÖLÜM"ACI"

6.1K 104 48
                                    

Gözlerimden yaşlar akarken sarsak adımlarla evin kapısının önünde durdum. Canım çok acıyordu , hem fiziken , hem de ruhen. Tişörtümün kol tarafı göğüsümün hemen üstüne kadar yırtılmıştı. Bacaklarım titriyordu. Boynumu çok kötü ısırmıştı , boynuma dokununca canımın daha çok acıdığını hissettim. O an tekrar gözümün önüne gelmişti. Kimse beni duymamıştı , kimse bana yardım etmemişti. Göz yaşlarım daha çok bastırırken bulanıklaşan gözlerimle sarhoş gibi kapıyı açmaya çalışıyordum. Kapıyı dakikalar sonunda zar zor açabilmiştim. Göz yaşlarımı silerek bulanıklaşan gözlerimi netleştirdim. İçeriye bir adım atıp ayağımın üstünden giymiş olduğum ayakkabılarımı çıkarttım. Banyoya doğru yürürken Dilara'nın odası tahmin ettiğim kapı açılmıştı. Yavaş ve sarsak adımlarla yürümeye devam ederken Dilara'nın sesini duymak duraksamama neden oldu.

"Aaa. Abla sen mi geldin ? Annem de çarşıya çıkmıştı , ben de o geldi sandım."

Arkamda kaldığı için beni görmüyordu. Cevap vermeden banyoya doğru yürüdüm. Kapıyı açarak içeriye girdim. Ne yani annem evden çıkmıştı ama yardım çığlıklarımı duymamış mıydı ? Ya da acı içindeki inlemelerimi ? Canım gerçekten çok yanıyordu. Banyonun kapısını kapattığım gibi kilitleyip kendimi kapıya yasladım. Ağlamaya başladım. Canımın çıktığını hissetsemde , nefesimin kesildiğini , boğazımın acımaya başladığını hissetsem de susmamıştım. Ağlamaya devam ettim. Kirlenmiştim ben. Kirletilmiştim.

*****

Saatlerce çıkmamıştım banyodan. Kazıya kazıya saatlerce lifledim kendimi. Canımı yaktım , çok yaktım. Her tarafımın kızardığını hissediyordum. Çünkü her tarafım yanmaya başlamıştı. O eve hiç girmeyecektim. Keşke o eve hiç gitmeseydim. Keşke içeriye girmemiş olsaydım. Keşke başıma bir şey gelseydi de bu yaşadığımı şu an yaşamamış olsaydım. Ağlayarak lifledim kendimi. Ağlayarak boşattım sıcacık suyu yadırgamadan kendime. Sanki her şey geçecekmiş gibi döktüm , her şey geçecekmiş gibi sert bir şekilde lifledim kendimi.

"Adalet , kız. Bayıldın mı ne oldu içeride ? Çık artık , saatlerdir içeridesin. Faturalar uçacak şimdi senin yüzünden !"

Benim yüzümden , her şey benim yüzümden. Banyodan çıktım , kıyafetlerim çöp kovasının içinde duruyordu. Göz ucuyla onlara bakıp aynadan kendi aksime baktım. Gözlerim ağlamaktan kan çanağına dönmüş ve şişmişlerdi. Yanaklarımda tokat izleri vardı. Yakından görmeseler soğuktan veya sıcaktan kızarmış gibi gözükecek. Havalar epey soğuk , şu an içinde bulunduğum banyo ise epey sıcaktı. Kaşımın hemen üstü kızarıktı. Başımı çok kötü yere çarpmıştım ve moraracak gibi duruyordu. Vücuduma baktığımda boynuma diş izleri , omzumda ise morarıklar vardı. Kollarımda ve bileklerimdeyse tırnak izleri vardı. Bornozumu giyerek odama hızlıca girdim. Annemin söylenmesini kulak arkasına vurdum. Kapımı kırarcasına sert bir şekilde vurarak kapattım. Bu onları ürkütmüş olacak ki sesleri bile çıkmıyordu.

Ayakta duracak gücü bulamıyordum kendimde. Hızlıca yatağımın kenarına oturdum. Canım yanıyor ve boğazım düğümleniyordu. Ağlamak istiyordum ama ağlamaktan bile yorulmuştum artık.

'Ben kimseye layık değilim. Ben kimseye layık değilim. Ben kimseye layık olamam. Ben kimseye layık olamam.'

Düşüncelerim canımı yakıyordu. Susturamıyordum , bastıramıyordum düşüncelerimi.

MECBURENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin